ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در تدریس ریاضی

نحوه تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در تدریس ریاضی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه تدریس خصوصی ریاضی توضیح داده می شود و مقالات مرتبط در این زمینه که در همین سایت ایران مدرس ارائه شده هم معرفی می گردد. اگر می خواهید ریاضی درس بدهید این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله قصد داریم در زمینه نحوه تدریس خصوصی ریاضی توضیحاتی را ارائه دهیم. البته نحوه تدریس خصوصی ریاضی که مطرح می شود جنبه های مختلف آن باید مورد بررسی قرار گیرد. شخصی که می خواهد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشد ممکن است در زمینه نحوه جذب شاگرد، نحوه تدریس در جلسه اول کلاس، نحوه حفظ شاگردها، چگونگی افزایش بازدهی کلاس ها و کسب درآمد بالاتر و ... سوال داشته باشد. در ادامه تعدادی از این جنبه های مورد بررسی قرار می گیرد.

نحوه جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

اگر در زمینه نحوه جذب شاگرد سوال دارید باید بگوئیم که روش های مختلفی برای پیدا کردن شاگرد وجود دارد. می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید و از طریق آنها شاگرد جذب نمائید. می توانید در روزنامه تبلیغ بدهید و یا برای خودتان سایت و یا وبلاگی داشته باشید. ثبت تبلیغ در سایت های تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم راهکار دیگری است. می توانید از شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگرد استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه جذب شاگرد پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) را بخوانید.


نحوه تدریس در جلسه اول کلاس خصوصی ریاضی

بسیاری از مدرسین، خصوصا اساتیدی که به تازگی کار تدریس ریاضی را شروع کرده اند، در رابطه با نحوه برگزاری جلسه اول کلاس خصوصی سوال دارند. به هر حال حق هم دارند و جلسه اول بسیار مهم است. جلسه اول اگر خوب برگزار نشود می تواند باعث شود شاگرد را از دست بدهید. باید کاملا آماده باشید و به نسبت وضعیت همیشگی خودتان هم عملکرد بهتری داشته باشید. در جلسه اول گاها سوالاتی بپرسید تا مشخص شود هدف شاگرد شما از برگزاری کلاس چیست و خیلی سریع خودتان را تنظیم و هماهنگ کنید و مطالبی را ارائه نمائید که برای ایشان مفید باشد. بر مبنای حدسیات خودتان تدریس نکنید و با پرسیدن سوال سطح سواد شاگرد خودتان را هم درک نمائید تا مطالب مناسبی را ارائه کنید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هم مطالعه مقاله اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم مفید است.



نحوه تدریس خصوصی ریاضی

نحوه حفظ شاگرد در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

در کار تدریس خصوصی جذب شاگرد بسیار مهم است ولی حفظ شاگرد اگر از آن مهمتر هم نباشد کم اهمیت تر نیست. در رابطه با اهمیت جلسه اول توضیح داده شد. اگر می خواهید شاگردهای خودتان را حفظ کنید به گونه ای که از جایی به بعد مدرس خودشان را تغییر ندهند و حتی ترم های بعد هم با شما تماس بگیرند، باید با تعهد کامل و با تسلط و امادگی کامل کار تدریس را انجام دهید. با جدیت در کلاس ها حاضر شوید و نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان را در اولویت اول قرار دهید. هر کاری که لازم است برای نتیجه گرفتن آنها انجام دهید و حمایت و پشتیبانی 100 درصد را مد نظر داشته باشید.

برای مطالعه در زمینه نحوه حفظ شاگرد مطالعه مقاله
چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟ هم مفید است.

نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی

اگر مواردی که گفته شد را مد نظر قرار دهید می توانید به اندازه کافی در کار تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید. ولی به هر حال می توانید باز هم بهتر شوید و درامد خودتان را افزایش دهید. اگر توانایی آن را دارید و علاقه هم دارید در زمینه تدریس ریاضی کنکور که درآمد بیشتری دارد فعالیت کنید. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید تا شناخته تر شوید. روش های مختلف تبلیغات را عملی نمائید تا شاگردهای بیشتری جذب کنید. در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شوید. بسیار عالی تدریس کنید تا شاگردهای این ترم شما ترم های بعد هم دوباره پیش شما برگردند و درآمد شما بیشتر و بیشتر شود.

پیشنهاد می شود مقاله
درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.

در این مقاله در زمینه نحوه تدریس خصوصی ریاضی و جنبه های مختلف آن توضیح داده شد. برای اینکه بتوانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه در همین سایت ایران مدرس درج نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 778 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image