ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه کسب درآمد خوب و بالا از تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403

نحوه کسب درآمد خوب و بالا از تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد خوب و بالا از تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403 توضیحات مختصری ارائه می شود و در عین حال مقالات مفیدی هم در این زمینه معرفی می گردد.  برای فعالیت موفق در زمینه تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403 مطالعه این مقاله مفید است.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟
دروسی را انتخاب کنید که متقاضی زیادی برای کلاس خصوصی داشته باشد: به تناسب شرایط جامعه و بازارکار ممکن است بعضی از رشته های متوسطه و دانشگاهی و بعضی از دروس در سال 1402 و 1403 متقاضی زیادی برای کلاس خصوصی نداشته باشند. بسیاری از افراد در جستجوی یادگیری نرم افزارهای تخصصی و یا آموزش کامپیوتر و اینترنت برای ورود به بازارکار و یا خواهان آموزش زبان های خارجی برای مهاجرت و ادامه تحصیل هستند. بنابراین باید زمینه کاری خودتان را درست انتخاب نمائید. دروس و رشته هایی را تدریس کنید که در حال حاضر متقاضی خوبی دارد. تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آلمانی و فرانسه، آموزش کامپیوتر و انواع نرم افزارها، تدریس خصوصی کنکور و خصوصا کنکور تجربی و تدریس زیست، آموزش دروس دانشگاهی رشته هایی که هنوز متقاضی دارند (مانند رشته های فنی مهندسی پرطرفدار) و .... هنوز متقاضیان زیادی دارد. دروسی مانند ریاضی و فیزیک هم همیشه تعداد متقاضی قابل قبولی دارد. مواردی هم ممکن است اینجا ذکر نشده باشد. خلاصه اینکه برای انتخاب دروس تدریسی به علایق خودتان و به تعداد متقاضیان کلاس توجه داشته باشید.
پیشنهاد می شود مقاله
بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی و درآمد مدرسین را بخوانید.
راهکارهای بهتر و بیشتری را برای جذب شاگرد امتحان نمائید: در سال 98 و 99 استفاده از تبلیغات اینترنتی و شبکه های اجتماعی به نسبت همکاری با آموزشگاهها و موسسات متقاضی و طرفدار بیشتری دارد. چرا که وقتی در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت می کنید و یا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت دارید، محدوده مکانی فعالیت شما فقط محدود به شهر شما نخواهد شد و از کل ایران و جهان می توانید شاگرد جذب کنید. به این ترتیب هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و اینترنتی می توانید کار تدریس را انجام دهید. در سال 1402 و 1403 سعی کنید از این روش ها برای جذب شاگرد بیشتر استفاده نمائید. البته در شهر محل سکونت خودتان هم با آموزشگاهها همکاری داشته باشید و یا خودتان با تعدادی از مدرسین گروه آموزشی تشکیل دهید. روش های مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان نمائید.
مطالعه این مقاله هم مفید است:
نکات مهم در زمینه شروع تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد، میزان درآمد مدرسین
با توجه به موارد ذکر شده، برای کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403 سعی کنید در مرحله اول فعالیت خودتان را به سمت زمینه هایی سوق دهید که تعداد متقاضی بالاتری دارد و در عین حال روش های بیشتر و متنوع تری را برای جذب شاگرد مورد استفاده قرار دهید. برای درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری شده و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. آگهی تدریس شما می تواند به صورت رایگان و یا ویژه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک راهنمایی تبلیغات ویژه تدریس خصوصی کلیک کنید.
منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 1094 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image