ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی روش های عالی برای گرفتن نمره بالاتر و موفق شدن در درس ریاضی

روش های عالی برای گرفتن نمره بالاتر و موفق شدن در درس ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش روش هایی برای گرفتن نمره بالاتر و موفق شدن در درس ریاضی ارائه می گردد. البته در این مقاله به صورت تیتروار راهکارهای عالی موفقیت در امتحان و درس ریاضی ارائه می شود و در مقالات دیگر همین سایت ایران مدرس که تعدادی از آنها هم معرفی شود توضیحات کاملتر ارائه شده است. برای گرفتن نمره خوب در ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

- در طول ترم برای یادگیری ریاضی برنامه داشته باشید. به هر میزان در طول ترم ریاضی را بیشتر بخوانید در ایام امتحانات استرس کمتری دارید و خیالتان راحت تر خواهد بود.

- سعی کنید تمرینات ریاضی را خوب بفهمید. روی تمرینات وقت بذارید و از ذهن و مغز خودتان کار بکشید. به هر میزان روی تمرینات بیشتر فکر کنید در نهایت ذهن شما قوی تر می شود.

پیشنهاد می شود مقاله نحوه مطالعه ریاضی برای امتحان ریاضی و گرفتن نمره بالا را هم بخوانید.

- از تمرینات ساده تر شروع کنید. اصلا در همان ابتدای کار بعد از خواندن درس مثال های کلاسی را حل کنید بعد سراغ سوالات ساده تر بروید و سپس به تدریج تمرینات سخت تر را حل کنید.

- تعداد تمریناتی که برای درس ریاضی حل می کنید خوب است که زیاد باشد ولی مهمتر از آن این است که درست تمرین حل کنید و روی تمرینات فکر کنید و ذهن راه حل گرایی داشته باشید.


- ذهن انسان مانند سایر عضلات بدن اگر بیشتر تمرین کند و مسائل بیشتری را حل کند قوی تر می شود. برای هر تمرین حداقل 10 دقیقه وقت در نظر بگیرید و حتما راه حلی بنویسید بعد جواب درست را نگاه کنید.

مطالعه مقاله نحوه حل تمرینات ریاضی به زبان ساده هم مفید است.

- حین مطالعه درس ریاضی و یا حین حل تمرین و مسئله اگر سوال یا اشکالی دارید یادداشت کنید تا بعدا از معلم ریاضی و یا استاد تدریس خصوصی خودتان بپرسید. اجازه ندهید هیچ اشکالی باقی بماند.


نمره خوب ریاضی

- هدفی برای خودتان تعیین کنید. اگر از همان اول ترم مشخص کنید که مثلا در درس ریاضی می خواهید چه نمره ای بگیرید در نهایت با انگیزه بالاتری درس می خوانید و احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد شد.

- با دوستان خودتان که ریاضی را خوب بلد هستند بعضا روی تمرینات و سوالات بحث کنید. بحث های علمی دو نفره و گروهی می تواند به شما در یادگیری بهتر درس خیلی کمک کند.

- از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید (مشاهده لیست معلم های خصوصی ریاضی). برای رفع اشکال، یادگیری بهتر درس، آموزش مفهومی تر ریاضی، جبران غیبت ها و .... کلاس های خصوصی بسیار مفید است.

مطالعه مقاله
بازدهی بسیار خوب کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره خوب را هم پیشنهاد می کنیم.

- بسیار مهم است که مطالعه ریاضی را به شب امتحان موکول نکنید. اگر می خواهید ریاضی را خوب بفهمید و با خیال راحت در امتحان نتیجه خوبی بگیرید در طول ترم این درس را بخوانید.

- در طول ترم حین مطالعه کتاب درسی و یا حین حل سوال و تمرین خلاصه برداری کنید. این خلاصه برداری های شما در ایام امتحانات برای مرور سریع درس بسیار مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 914 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image