ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله کنکور مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 از زبان خودشان

مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 از زبان خودشان

به اشتراک گذاری

مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 در رشته های تجربی، ریاضی، انسانی و ... از زبان خودشان در این بخش ارائه شده است. با مطالعه مقاله ای که در این بخش ارائه شده است می توانید متوجه شوید که رتبه های برتر کنکور 97 چگونه درس خوانده اند و چند ساعت در روز مطالعه نموده اند و یا این رتبه های برتر کنکور چه کتاب هایی را مطالعه نموده اند و رمز موفقیت آنها از نظر خودشان چه بوده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود رایگان کتاب کوچک راهکارها و فنون تست زنی صحیح در کنکور

علی افخمی رتبه ۶ کنکور تجربی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، علت موفقیتش را توکل برخدا و برنامه ریزی منظم بخصوص در دوران طلایی و نزدیک به کنکور اعلام کرد و گفت: روزانه ۴تا ۷ساعت و در روزهای تعطیل ۸ تا ۱۱ساعت و در دوران طلایی تا ۱۳ساعت درس می‌خواندم.

وی گفت:  علاوه بر مدرسه و وجود معلمان باسابقه بخصوص در پیش دانشگاهی به همراه ایجاد محیطی ارام از سوی خانواده در موفقیتم در کنکور نقش بسزایی داشته است. افخمی با ابراز خوشحالی از نتیجه بدست امده در یک ماراتن بزرگ و نفسگیر علمی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان انتظار چنین رتبه ای نداشتم و واقعا شوکه شدم. وی بابیان اینکه در انتخاب دو رشته داروسازی و پزشکی دوبه شک هستم گفت: میخواهم در یکی دانشگاههای تهران یا شهید بهشتی ادامه تحصیل بدهم.

وی،ضمن توصیه به داوطلبان کنکور گفت: نباید داوطلبان امید خودراازدست بدهند بلکه با همت،تلاش خود را افزایش داده و به خداتوکل کنند چراکه قبول شدگان هم ازبین همین همکلاسی های خودشان منتها با همت والا هستند

به گزارش ایسنا، افخمی متولد ۷۹، و فرزند دوم خانواده تحصیلکرده که مادرش بازنشسته و پدرش مهندس عمران است اهل ارومیه است که با معدل ۱۹.۹۲از دبیرستان شهید،بهشتی ۱، رتبه ۶کنکور تجربی امسال است.


---------------------


مطالعه مقاله حفظ انگيزه و قبولي در كنكور هم می تواند مفید باشد.

---------------------

رتبه یک کنکور تجربی سال 97 گفت: فکر نمی‌کنم کلاس‌های کنکور بسیار موثر باشد، اما آزمون‌های آزمایشی را پیشنهاد می‌کنم چرا که دانش‌آموزان خود را آزمایش می‎کنند تا برای کنکور آماده شوند.

به گزارش ایسنا، رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال 97 صبح امروز معرفی شدند و «امیررضا براتی» از شهرستان قوچان به عنوان نفر برتر کنکور در رشته علوم تجربی معرفی شد. وی که در دبیرستان استعدادهای درخشان این شهرستان درس خوانده است در جمع خبرنگاران از حال و هوای خود پس از اعلام نتیجه کنکور سخن می‌گوید.

وی لطف خداوند را مهمترین عامل موفقیت خود می‌داند و در ادامه عنوان می‌کند: لطف خداوند شامل حال من شده است و تلاش‌های خودم و پدر و مادرم و همچنین پشتیبانی  روحی پدر و کمک‌های مادرم در این موفقیت موثر بوده است.

رتبه اول رشته تجربی کنکور سراسری با بیان این نکته که پیش‌بینی کسب رتبه یک کنکور را داشته است و در رشته پزشکی ثبت‌نام می‌کند، گفت: در روزهایی که به مدرسه می‌رفتم شش تا هفت ساعت و در روزهای تعطیل به طور متوسط 10 تا 11 ساعت به مطالعه مشغول بودم. این مقاله بسیار عالی را هم حتما بخوانید:
20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور

وی با بیان اینکه از شبکه‌های مجازی و تلگرام استفاده می‌کردم و سایت‌های ورزشی و فناوری را دنبال می‌کردم، تصریح کرد: در سال جاری تنها درسخوان تک بعدی نبودم و از اینترنت و تلویزیون به صورت محدود استفاده می‌کردم.

براتی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه در کلاس‌های کنکور شرکت نکرده است، اظهارکرد: منبع من کتاب درسی و کمک درسی و آزمون‌های آزمایشی بوده است. فکر نمی‌کنم  کلاس‌های کنکور بسیار موثر باشد اما آزمون‌های آزمایشی را پیشنهاد می‌کنم چون دانش‌آموزان خود را آزمایش می‌کنند تا برای کنکور آماده شوند.

وی در ادامه افزود: به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم که تلاش روز افزون و اعتماد به نفس داشته باشند و رتبه‌ای که می‌خواهند را در ذهنشان تصور  کنند و این لحظه‌ای که من در آن قرار دارم را در ذهن داشته باشند تا روزی می‌تواند برای آن‌ها هم اتفاق بیافتد.

---------------------

پیشنهاد می کنیم مقاله
10 نکته‌ای که کنکوری‌های باید بدانند را هم بخوانید.

---------------------

رتبه دوم کنکور تجربی سال 97 گفت: راز موفقیت هر فردی به هدف و شناخت خود از وضعیت، بستگی دارد.

علی عبدلله زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص روند موفقیت‌هایی که در کنکور 97 به دست آورده است، اظهار کرد: در ابتدا هدف خودم را از سال دوم و سوم مشخص کرده بودم، اینکه چه انتظاری از خودم دارم و در این راه می‌بایست شناخت کاف ی از خودم پیدا می‌کردم تا بتوانم ایرادهای خود رفع نمایم و بدانم که در چه سطحی هستم تا بتوانم خود را ارتقا دهم و بنده توانستم در این مدت از خود شناخت کافی به دست آورم و این امر منجر به موفقیت من در کنکور سال 97 بود.

وی با بیان اینکه شرکت در آزمون‌های آزمایشی باعث شناخت فرد از خود می‌شود، عنوان کرد: باید در هر آزمون وضعیت خود را تحلیل کنیم و بعد از اتمام درس بررسی از خودمان داشته باشیم تا متوجه شویم که چرا سوالی را درست و یا غلط جواب دادیم.

رتبه اول رشته زبان کنکور سراسری سال 97 در خصوص اهمیت کلاس‌های آموزشی، تصریح کرد: آزمون‌های آزمایشی قطعا کمک می‌کند و نیاز است اما کلاس‌های خارج از مدرسه بستگی به داوطلبان دارد و من از این کلاس‌ها و معلم خصوصی استفاده نکردم اما بعضی‌ از افراد که از کلاس‌ها استفاده کرده بودند، می‌گفتند که تاثیرگذار بوده و برای عده‌ای می‌تواند مفید و در مقابل ممکن است اثری نداشته باشد.

عبدالله زاده عنوان کرد: برای اینکه هر فردی در درس  و کار خود موفق باشد لازم است که هدف مشخصی داشته باشد و سعی کند در آن راهی که قدم می‌گذارد شناخت کافی داشته باشد و حتما برای کارهایی که انجام می‌دهد ارزیابی از خود انجام دهد و همچنین تلاش هم که پای ثابت این مسیر است.

---------------------

مطالعه این مقاله هم توصیه می شود:
دانش آموز ياسوجي، رتبه سه كنكور

---------------------

دانش‌آموز گیلانی اهل شهرستان تالش که موفق به کسب رتبه 9 رشته علوم تجربی در کنکوری سراسری امسال شد،در خصوص علل موفقیت خود اظهار داشت: کتب درسی منبع اصلی مطالعه‌ام بود و در هیچ کلاس خصوصی شرکت نکردم و از سی‌دی‌های آموزشی کمک گرفتم. به داوطلبین کنکور هم توصیه می‌کنم که مطالعه کتب درسی را در اولویت قرار دهند.

«آرمان زینالی» دانش‌آموز گیلانی اهل شهرستان تالش که موفق به کسب رتبه 9 رشته علوم تجربی در کنکوری سراسر سالجاری شد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا در خصوص ساعت اختصاصی برای مطالعه اظهار کرد: زمان مشخصی را تعیین نمی‌کردم و بستگی به میزان بازدهی‌ام داشت و به همین دلیل ساعات مطالعه‌ام بین 9 الی 12 ساعت متغیر بود.

وی که در دبیرستان استعدادهای درخشان میرزاکوچک تالش تحصیل کرده، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید چه رتبه‌ای را کسب می‌کنید؟ گفت: خودم به رتبه 50 فکر می‌کردم، وقتی از سازمان سنجش برای اعلام رتبه با پدرم تماس گرفتند خیلی حس خوبی بود که باعث خوشحالی شد.

وی با بیان اینکه در شب قبل از آزمون کنکور فقط سوالات کنکور سال گذشته را مرور کردم، تصریح کرد: در جلسه کنکور سئوالات بدون استرس و با دقت پاسخ دادم و سئوالات زمین شناسی را که برای رشته‌های پزشکی فاقد ضریب است، پاسخ ندادم.

رتبه 9 رشته علوم تجربی کنکور سراسری 97، خطاب به پشت کنکوری‌ها توصیه کرد: درس خواندن و کنکور را سخت نگیرید، کنکور هم یک آزمون است که می‌گذرد و باید با لذت درس خواند تا به هدف تعیین شده دست یافت.

-----------------

برای مشاهده لیست مدرسین کنکور کلیک کنید:
تدریس خصوصی کنکور

-----------------

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۷ در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، زبان و هنر اعلام شد.

سه دانش آموز از شهر تبریز استان آذربایجان شرقی در گروه آزمایشی علوم تجربی خوش درخشیدند، عرفان آبادی فرد نفر سوم، سارا کمالی زنوزی نفر پنجم و پریا ولیزاده ایلخچی نفر دهم شدند.

گفتنی است، دانش آموزان آذربایجان شرقی در آزمون سراسری سال گذشته نیز رتبه‌ های اول، دوم، سوم و چهارم کشوری در رشته های علوم ریاضی، علوم تجربی و زبان های خارجی را کسب کرده بودند.

----------------

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا شاطری دانش آموز مدرسه شهید بهشتی بابل توانست در کنکور سراسری امسال رتبه نخست کشور را کسب کند.

 در مازندران در آزمون سراسری ۹۷ در مجموع ۴۳ هزار و ۲۰۰ داوطلب شرکت کردند و مازندران رتبه چهارم در کشور را از نظر تعداد شرکت کننده کسب کرده است و در مازندران شش هزار و ۸۰۰ نفر در گروه آزمایشی ریاضی و فنی، ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی، هشت هزار و ۲۰۰ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، یک هزار و ۹۵۰ نفر در گروه آزمایشی هنر و چهار هزار و ۸۱۴ نفر نیز در گروه آزمایشی زبان شرکت کردند.

علیرضا شاطری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا سال سوم متوسطه هیچ تصمیم خاصی برای موفقیت در کنکور نداشتم و تنها خواسته من قبولی در دانشگاه تهران بود اما از تابستان سال گذشته تمام عزم خود را جزم کردم و تصمیم گرفتم به طور جدی برای دانشگاه درس بخوانم.

وی با بیان اینکه در هیچ یک از کلاسهای تقویتی و آموزشی یا مدرسان خصوصی استفاده نکردم و تنها کتاب های درسی خود را مطالعه کردم افزود: روزی ۱۰تا ۱۲ ساعت به مطالعه می پرداختم و در این مدت از هر گونه مهمانی و رفتن به اماکن تفریحی خودداری کردم.

شاطری، مشوق اصلی خود برای موفقیت در کنکور سراسری را پدر و مادرش می داند که تمام امکانات رفاهی را برایش فراهم کرده اند و ادامه داد: رشته مورد علاقه ام کامپیوتر و برق است و یکی از این دو رشته را حتما انتخاب خواهم کرد.

----------------

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: براساس اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، نیما جواهری دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی شهید صیاد شیرازی شهرستان کامیاران با کسب رتبه هشتم کنکور سراسری در رشته علوم انسانی برای استان کردستان افتخار آفرین شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۶ هزار و ۳۱۶ دانش آموز استان کردستان در کنکور سراسری دانشگاه شرکت کرده اند، عنوان کرد: نیما جواهری دانش آموز کامیارانی با درخشش توانست با کسب رتبه هشتم رشته علوم انسانی در جمع ۱۰ نفر برتر گروه آزمایشی علوم انسانی قرار گیرد.

----------------

رتبه یک زبان و دو تجربی: انصافا سختی نکشیدم!

یکی از هیجان انگیزترین روزهای عمرتان است! نه؟

کاملا درست است

سخت بود؟

انصافا سختی خاصی نکشیدم(باخنده). به نسبت سختی‌هایی که مثال می‌زنند و می‌گویند فلانی در شرایط دشوار یا  مثلا در یک انباری کوچک درس می‌خوانده من دشواری خاصی نکشیدم.

چه جوری فهمیدید؟ طبق هرساله قبل از رسانه‌ای شدن سازمان سنجش با شما تماس گرفت؟

راستش نه سازمان سنجش زنگ نزد. وقتی صبح تلویزیون خبرها را اعلام کرد فهمیدم. تازه خودم هم نفهمیدم مدیر مدرسه تماس گرفت و از آنجا خبردار شدم.

 می‌دانیم کلیشه‌ای ترین سوال ممکن است ولی دوست داریم بدانیم چه احساسی دارید؟

خب خودم که خوشحال شدم ولی چیزی که غیر قابل توصیف بود شدت احساس و خوشحالی خانواده‌ام از این اتفاق بود.

حق دارند! کسب رتبه تک رقمی آن هم در دو رشته چیز کمی نیست. چه شد که کنکور زبان دادید؟ چون الان به خاطر آزمون‌های آزمایشی داوطلبان کمابیش می‌توانند بدانند که در کنکور اصلی چند مرده حلاج‌اند. با این حساب باید خودتان هم پیش بینی می‌کردید که در تجربی به رشته دلخواهتان خواهید رسید دلیل شرکت در کنکور زبانتان چه بود؟

من از پایه و دوران راهنمایی زبانم قوی بود فقط می‌خواستم در این رشته هم خودم را محک بزنم و سطحم را نسبت به بقیه بسنجم.

اینکه می‌گویید زبانتان خوب بود برای این است که جداگانه کلاس‌های آزاد زبان می‌رفتید؟

نه من هیچ وقت در کلاس‌های زبان شرکت نکردم. فقط مطالعات خانگی داشتم و خودم کتاب می‌گرفتم و می‌خواندم. البته کمک دبیرهای زبان مدرسه‌مان هم بی تاثیر نبود.

کلاس کنکور چی می‌رفتید؟

نه هیچ کلاس کنکوری هم نرفتم و فقط در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کردم. من فکر می‌کنم آدم اگر هدفش را مشخص کند، خودش را بشناسد، برای رسیدن به هدف مسیرش را پیدا کند و همه تلاشش را پای آن بگذارد می‌تواند به خواسته‌اش  برسد حداقل برای من که این طور بود.

اگر بخواهید این «تلاش کردنی» را که از آن حرف می‌زنید تعریف کنید چه می‌گویید؟

همان خودشناسی و پیدا کردن مسیر که گفتم. البته من در کنار این موضوع حمایت های خانواده از لحاظ امید دادن و انگیزه داشتن را هم داشتم و از طرفی مدیر خوب مدرسه مان که هیچ وقت برای ما کم نگذاشت.

----------------

به گزارش خبرنگارمهر، امیررضا براتی ظهر سه شنبه پس از اعلام نتایج کنکور سراسرس سال ۹۷ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر نمی کنم کلاس های کنکور تاثیر زیادی داشته باشند و خود من  امسال و سال های گذشته در این کلاس ها شرکت نکردم و منبع اصلی من کتاب‌های درسی و آزمون های آزمایشی بود.

وی افزود:پیشنهاد من به دانش آموزان کنکوری این است که برای موفقیت از آزمون های آزمایشی استفاده کنند.تلاش روزافزون و اعتماد به‌نفس می‌تواند در موفقیت مؤثرباشد و باید به این مهم اعتقاد داشت.

رتبه نخست کنکور تجربی در خصوص تعداد ساعات درس خواندش گفت: روزهای مدرسه  حدود ۷ ساعت و روزهای تعطیل نیز ۱۱ ساعت درس می خواندم و روزی نیم تا یک ساعت نیز به سراغ اینترنت و تلویزیون می رفتم.

کتاب های درسی در اولویت باشند

عبدالله زاده رتبه دو تجربی و رتبه یک زبان کنکور سراسری ۹۷ نیز اظهار کرد:در مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی تربت حیدریه تحصیل کردم و در کنکور امسال موفق به‌کسب رتبه دو تجربی و یک زبان شدم.

وی افزود: تنها از کتاب تست و آزمون‌های آزمایشی استفاده کردم و در هیچ یک از کلاس‌های کنکور شرکت نکردم.

عبدالله زاده ادامه داد: حمایت‌های خانواده  در این موفقیت سهم اصلی را داشتند  بعد تلاش و پشتکار خودم و همچنین مدیر مدرسه ام نیز در این مسیر کمک های بسیار خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: قصد دارم رشته پزشکی  مشهد را انتخاب کنم و احتمالاً تهران نخواهم رفت همچنین احتمالا در زبان انتخاب رشته نخواهم کرد.

رتبه اول کنکور زبان گفت:به کنکوری های توصیه می کنم کتاب های درسی را در اولویت قرار دهند و سپس سراغ منابع کمک آموزشی بروند و همچنین  روزانه حداقل ۷ ساعت درس بخوانند.

----------------

به گزارش خبرنگار مهر، بهار رادمهر دانش آموز قمی در کنکور سراسری سال ۹۷ توانست در رشته ریاضی و فیزیک رتبه سوم کشور را از بین ۱۴۴ هزار و ۴۳۷ داوطلب، از آن خود کند.

وی که دوران دبیرستان خود را هم در مدرسه فرزانگان گذارنده و از استعدادهای درخشان استان بوده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، لطف خدا را در کنار تلاش مستمر و مداومش برای کسب یک نتیجه خوب به علاوه همراهی خانواده عامل موفقیت خود دانست.

این رتبه سوم کنکور سراسری، برادرش را هم یکی از مشوق‌های اصلی خود می‌داند که با توجه به اینکه خود این مرحله سخت را با موفقیت گذرانده بود توانست در آمادگی پیش از کنکور به وی کمک کند.  

وی کیفیت مطالعات خود چه در مدرسه چه در ساعت های حضور در خانه و کتابخانه را هم یکی از عوامل موفقیت خود دانست که سبب فهم عمیق او از دروس شده بود.

----------------

طنین زاهدی کیا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خودم را برای چنین روزی آماده کرده بودم و می دانستم جز نفرات برتر خواهم شد.

وی با اشاره به روش درس خواندش در دوران کنکور گفت: ابتدا ساعات کمتری درس میخواندم اما به مرور زمان وقت بیشتری روی درس خواندن می گذاشتم به گونه ای که در یک ماه آخر، ساعت مطالعه ام به ۱۰ ساعت می رسید.

رتبه تک رقمی کنکور انسانی سال ۹۷ ادامه داد: تصمیم خودم را گرفته ام که در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران درس بخوانم.

وی با اشاره به اینکه در هیچ کلاس آموزشی شرکت نکرده ام، گفت: فقط در کلاس هایی که مدرسه برایمان برگزار می کرد شرکت کرده ام و هیچگاه مشاور تحصیلی نداشته ام.

زاهدی کیا در ادامه افزود: با برنامه ریزی روی بودجه بندی که در آزمون های مراکز آموزشی ارائه می شد درس خواندم و با شرکت در آزمون خودم را محک میزدم.

رتبه دوم کنکور رشته انسانی با بیان این که سطح کنکور امسال نسبت به سال های پیش بالاتر بود، گفت: سوالات درس اقتصاد و دروس عمومی بسیار سخت و سوالات جدیدتر بود.

------------------

پیشنهاد می شود مقاله
چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم را هم بخوانید.

------------------

کرمانشاه -مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از رشد موفقیت های دانش‌آموزان کرمانشاهی در کنکور سراسری ۹۷ خبر داد و گفت: این دانش آموزان ۲۱۱ رتبه دو رقمی و سه رقمی را کسب کردند.

مجید یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانش‌آموزان استان کرمانشاه در کنکور سراسری امسال رتبه‌های قابل قبولی را در رشته‌های مختلف دانشگاهی کسب کردند که در مقایسه با آمار سال گذشته از نظر شاخص‌های کمّی و کیفی، پیشرفت چشمگیری داشتند که رشد کمی رتبه‌های برتر ۲ رقمی و ۳ رقمی گواه این مدعا است.

وی با تقدیر از تلاش تمام فرهنگیان که برای موفقیت فرزندان این استان زحمت کشیده‌اند، افزود: طبق آمار، در کنکور سراسری سال ۹۷ دانش‌آموزان استان کرمانشاه توانستند ۲۷ رتبه ۲ رقمی و ۱۸۴ رتبه سه رقمی را کسب کنند که نسبت به کنکور سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم

گردآوری: ایران مدرس


آمار بازدید: 8295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
بینام يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

خیلی مفید بود ممنون