ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت خود را شروع کنیم یا گسترش دهیم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت خود را شروع کنیم یا گسترش دهیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه تدریس خصوصی فیزیک، نحوه شروع یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس فیزیک، چگونگی جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی و .... مطالبی ارائه شده است.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت خودتان را شروع کنید، در مرحله اول این سوال را از خودتان بپرسید که آیا به تدریس فیزیک علاقه دارید؟ آیا از تدریس فیزیک لذت می برید؟ در دوره متوسطه یا دانشگاه در درس فیزیک عملکرد خوبی داشته اید و نمرات خوبی گرفته اید؟ آیا خودتان از یادگیری و تدریس فیزیک لذت می برید و دوست دارید آن را تدریس نمائید؟ اگر پاسخ این سوالات مثبت است و واقعا به درس فیزیک علاقه دارید فعالیت در این زمینه موفقیت زیادی برای شما به همراه داشته باشد. می توانید هم در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و هم تدریس خصوصی فیزیک فعالیت داشته باشید ولی اگر واقعا به فیزیک بیشتر علاقه دارید شاگردهایی که جذب می کنید سعی کنید بیشتر در زمینه یادگیری فیزیک باشد. دروس ریاضی و فیزیک به هم نزدیک هستند و اکثر مدرسینی که ریاضی تدریس می کنند فیزیک هم درس می دهند. ولی به هر حال تفاوتهایی هم با یکدیگر دارند و ممکن است شما ترجیح دهید بیشتر فیزیک تدریس کنید. درس ریاضی بیشتر فرمولی و رابطه ای است و در بسیاری از موارد فرمولها ممکن است معنی خاصی نداشته باشند. اما روابط و فرمولهای فیزیک به گونه دیگری هستند. در درس فیزیک فرمولها و روابط معنی فیزیکی دارند و در حقیقت پدیده های فیزیک را هم توصیف می کنند و بنابراین حین تدریس هم باید در آموزش فرمولها و روابط و حین حل تمرینات و مسائل این نکته در نظر گرفته شود. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک باید این تفاوتها را خودتان در مرحله اول خوب درک کرده باشید و در مرحله بعد از اموزش آنها لذت برده باشید و این علاقه به درس فیزیک را به شاگردهایتان هم منتقل کنید.



مطالعه کنید: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی فیزیک

علاوه بر موارد گفته شده، برای شروع فعالیت و یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک باید با روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی هم به صورت کامل آشنا باشید. برای جذب شاگرد و شروع یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک روشهای زیر می تواند مفید باشد.

- تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و اعلام آمادگی برای فعالیت در زمینه تدریس فیزیک

- تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند همین سایت (ایران مدرس) که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در این وب سایت تبلیغات تدریس خودشان را در زمینه اموزش فیزیک ثبت نموده اند بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید.


- تبلیغات در روزنامه و بخش نیازمندیهای روزنامه و جذب شاگرد از این طریق و یا چاپ و توزیع تراکت

- ایجاد وبلاگ یا سایت برای خودتان و ثبت مطالب آموزشی در زمینه تدریس فیزیک و تبلیغات برای تدریس خصوصی توسط خودتان

- همکاری با سایر مدرسین. مثلا به مدرسین تدریس خصوصی شیمی شاگرد معرفی کنید و از انها در زمینه تدریس فیزیک شاگرد بگیرید.

- ....

برای مطالعه بیشتر در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد حتما مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه کنید و یا بر روی این لینک کلیک نمائید.



روشهای مختلفی برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فیزیک وجود دارد. در هر کاری ممکن است در ابتدای کار درامد شما خیلی زیاد نباشد. حتی اگر بخواهید مغازه ای باز کنید می دانید که شاید تا مدت زیادی درامد شما بالا نباشد و به تدریج که مشتریان با مغازه شما آشنا شوند درامد شما هم بیشتر و بیشتر خواهد شد. هر کاری در ابتدای امر به همین صورت است. در کار تدریس فیزیک هم اگر در ابتدای کار درامد شما خیلی بالا نبود نا امید نشوید. ادامه دهید و شاگردهای بیشتری جذب کنید. اگر مثلا ترم قبل کلا 4 میلیون تومان از تدریس فیزیک درامد کسب نموده اید، این ترم هدف را برای خودتان روی 7 میلیون تومان قرار دهید و به تدریج پیشرفت کنید. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فیزیک باید در زمینه های مختلفی عملکرد خوبی داشته باشید. قبل از انجام هر کاری برای خودتان تعیین کنید که این ترم چقدر می خواهید درآمد داشته باشید. مثلا همان 7 میلیون را در نظر بگیرید. البته اگر قبلا به این درآمد رسیده اید باید مقدار بیشتری برای خودتان در نظر بگیرید. پس در ابتدای کار برای خودتان مشخص کنید که می خواهید چقدر از تدریس خصوصی فیزیک درآمد داشته باشید و در ادامه برای رسیدن به هدف خودتان تلاش کنید. راهکارهای مختلف را امتحان کنید و به نسبت ترمهای قبل خودتان پیشرفت کنید.



مطالعه کنید: چگونه از تدریس خصوصی فیزیک درآمد بالایی بدست آوریم؟

برای جذب شاگرد، شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و یا گسترش فعالیت خودتان در این زمینه اگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس (همین سایت) ثبت کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. البته اگر می خواهید از این طریق خوب شاگرد جذب کنید حتما مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و همین الان عبارتهای تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی فیزیک هالیدی، تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه، تدریس خصوصی فیزیک کنکور و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صدر نتایج قرار دارد. بنابراین با درج تبلیغات تدریس فیزیک در این وب سایت به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. بعد از جذب شاگرد، برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس فیزیک فعالیت خودتان را ادامه دهید و شاگردهای خودتان را حفظ نمائید، باید رضایت شاگردهای خودتان را جذب کنید. حتما به اهمیت جلسه اول تدریس واقف هستید. اگر جلسه اول را عالی عمل نکنید شاگرد خودتان را از دست خواهید داد. جلسه اول تدریس خصوصی به نسبت استانداردهای خودتان هم بسیار بهتر عمل کنید. برای موفقیت در تدریس فیزیک، موفقیت شاگردهایتان در امتحان و کنکور را در اولویت اول قرار دهید. اگر درس نمی خوانند کاری کنید که درس بخوانند. در کلاسهای تدریس خصوصی حتی مسئولیت درس نخواندن شاگردهای شما هم با خودتان است. با استفاده از ابزارهای فشاری که در اختیار دارید (مانند والدین و ...) کاری کنید که شاگردهایتان درس بخوانند و آنها را به مسیر درس هدایت کنید. فایده این کار در نهایت به خود شما بر می گردد. اگر شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند در نهایت شما در تدریس فیزیک موفق خواهید بود و در نتیجه درآمد بالایی بدست خواهید آورد.



مطالعه کنید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک قوی عمل کنیم و درآمد بالایی کسب نمائیم؟

تدریس خصوصی فیزیک یکی از زمینه هایی است که می تواند کاملا پردرآمد باشد و متقاضی بالایی دارد. وقتی در گوگل تدریس خصوصی را جستجو کنید از جمله پیشنهادهای خود گوگل تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی فیزیک یازدهم و .... است. اگر می خواهید در زمینه تدریس فیزیک فعالیت خودتان را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید شاگردهای بیشتری جذب نمائید، در مرحله اول، همانطور که گفته شد باید به درس فیزیک علاقه داشته باشید. در مرحله بعد تسلط خودتان را بر درس فیزیک افزایش دهید و به مرور زمان بهتر و بهتر شوید. در یک سطح باقی نمانید. روشهای بهتر تدریس کردن و تدریس موفق را یاد بگیرید. تمرینات و مثالها و مسائل پرمحتواتری انتخاب نمائید تا در کلاسهای خودتان ارائه کنید. در ادامه انواع مختلف روشهای جذب شاگرد را بررسی کنید و برای افزایش تعداد شاگردهایتان تلاش کنید. درج اگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران یکی از بهترین روشها برای جذب شاگرد است. در نهایت سعی کنید شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. به هر میزان شاگردهای موفق تری داشته باشید خود شما هم در کار تدریس فیزیک موفق تر خواهید بود. فیزیک را مفهومی و عمقی تدریس کنید تا شاگردهایتان از پس حل کردن مسائل و تمرینات جدید هم برآیند. تدریس فرمولی و سطحی خیلی مفید نخواهد بود.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 558 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image