ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از تدریس خصوصی فیزیک درآمد بالایی بدست آوریم؟

چگونه از تدریس خصوصی فیزیک درآمد بالایی بدست آوریم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید از تدریس خصوصی فیزیک در مقطع های متوسطه و دانشگاه و همچنین تدریس خصوصی فیزیک کنکور درآمد خوبی بدست آورید و در تدریس فیزیک موفق باشید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- برای کسب درامد بالا از تدریس فیزیک در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب کنید. روشهای مختلفی برای پیدا کردن شاگرد خصوصی در زمینه تدریس فیزیک وجود دارد. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی تماس بگیرید.

2- برای جذب شاگرد اگر در شروع کار هستید حین تماس با آموزشگاه بگویید که مثلا ارزانتر کار می کنید و یا درصد بیشتری را به نسبت سایر مدرسین به آموزشگاه پرداخت خواهید کرد و .... تا شما را در اولویت قرار دهند.

3- به صورت حضوری به آموزشگاههای تدریس خصوصی مختلف سر بزنید و برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی اعلام آمادگی کنید. پیشنهاد به صورت حضوری به آموزشگاهها موثرتر است.

4- در روزنامه همشهری و یا در اینترنت و سایتهای اینترنتی شماره آموزشگاههای مختلف را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید. هر چه تماسهای بیشتری بگیرید احتمال جذب شاگرد شما در زمینه آموزش خصوصی فیزیک بیشتر خواهد شد.

5- اگر در شروع کار تدریس هستید و می خواهید تدریس خصوصی فیزیک را شروع کنید، یکی دو جلسه اول را حاضر باشید رایگان کار کنید. اگر در همین یکی دو جلسه خوب عمل کنید کم کم شاگردهای بیشتری هم جذب خواهید کرد.


6- برای فعالیت در زمینه آموزش خصوصی فیزیک و کسب درامد بالا روش جذب شاگرد خودتان را محدود به آموزشگاهها نکنید. روش های بسیار دیگری وجود دارد.



در این زمینه این مقاله را حتما بخوانید.

7- برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی وبلاگی برای خودتان بزنید. در وبلاگ خودتان در زمینه نحوه موفقیت در آموزش فیزیک و ... مقاله ارائه دهید و شماره خودتان را هم به عنوان مدرس فیزیک ارائه دهید.

8- جذب شاگرد از طریق وبلاگ خیلی زود بازده نیست. باید به صورت مداوم روی آن کار کنید و سعی کنید برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی فیزیک" در نتایج جستجوی گوگل پیشرفت کنید.

9- اگر در کار تدریس خصوصی و تدریس فیزیک جدی هستید، به جای وبلاگ و یا در کنار ان وبسایتی برای خودتان بزنید. در وب سایت خودتان هر انچه برای آموزش فیزیک لازم و مفید است را قرار دهید و شماره خودتان را هم ارائه کنید.

10- اگر می خواهید سایت یا وبلاگ شما در نتایج جستجوی گوگل در موقعیت بالاتری قرار گیرد و از طریق آنها شاگرد جذب کنید، در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و به سایت و وبلاگ خودتان لینک بدهید.

11- هر چه سایت یا وبلاگ شما مطالب مفیدتری داشته باشد و برای آموزش فیزیک مطالب بهتری ارائه کنید بازدید کننده بیشتری خواهید داشت و تعداد شاگردهای بیشتری هم جذب می کنید.

12- روش های دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد. به عنوان مثال می توانید تراکت تبلیغات چاپ کنید و در زمینه توانایی های خودتان در زمینه تدریس فیزیک و سوابق تدریس خودتان در آن بنویسید و تراکت را توزیع نمائید.

13- البته چاپ و توزیع تراکت برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هزینه دارد و مانند ثبت وبلاگ و یا درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان نیست. ولی به هر حال اگر در تهران (به عنوان مثال) در محله مشخصی قصد فعالیت در زمینه تدریس را دارید توزیع تراکت می تواند مفید باشد.

14- همانطور که گفته شد، چاپ و توزیع تراکت برای حالتی خوب است که قصد دارید در محله مشخصی و در منطقه جغرافیایی محدودی برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. سایت و وبلاگ تبلیغات شما را در کل ایران نمایش می دهد.

15- روش دیگری که برای جذب شاگرد خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک وجود دارد ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در روزنامه و در بخش نیازمندیها است. این روش هم هزینه دارد و در ایام امتحانات می تواند مفید باشد.



مطالعه کنید: چگونه فیزیک تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق فیزیک)

16- در هر صورت، شاید هنوز هم برخی از افراد از روزنامه برای پیدا کردن معلم خصوصی استفاده می کنند و مدرسین قدیمی تر هم هنوز در روزنامه تبلیغ می دهند. ولی به هر حال مشخص است که تبلیغات اینترنتی بسیار بهتر از روزنامه است.

17- روش دیگری که برای پیدا کردن شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فیزیک وجود دارد این است که با سایر همکارانتان در ارتباط باشید و شما به آنها شاگرد معرفی کنید و از آنها شاگرد بگیرید. برای مشاهده مدرسین خصوصی بر روی عبارت مدرس خصوصی کلیک کنید.

18- ممکن است شاگرد شما در زمینه تدریس فیزیک به مدرس شیمی هم احتیاج داشته باشد. در این حالت شما از همکارانتان مدرس شیمی به ایشان معرفی نمائید. در زمان دیگری همین همکار شما شاگرد در زمینه تدریس خصوصی فیزیک به شما معرفی خواهد کرد.

19- روش دیگری که وجود دارد این است که حین برگزاری کلاسها برای حل تمرینات و مسائل از برگه هایی که از قبل مشخصات خودتان را بر روی آن تایپ کرده اید استفاده نمائید. به این ترتیب این برگه ها پیش شاگرد شما باقی می ماند و بعدا هم با شما تماس می گیرد.

20- برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد بالاتر از تدریس فیزیک، خوب تدریس کنید. در این حالت همین شاگردهایی که دارید ترمهای بعد دوباره بر می گردند و شاگردهای شما ذخیره می شوند و ترمهای بعد شاگردهای جدید هم به همین شاگردها اضافه می گردند.

21- از شاگردانتان بخواهید شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند و در عوض به خود آنها تخفیف بدهید. هر چه تعداد شاگردهای بیشتری داشته باشید از تدریس خصوصی فیزیک درآمد بیشتری بدست می آورید. از روش های مختلف شاگردهای بیشتری جذب نمائید.

22- تراکت و تبلیغات خودتان را در ایام امتحانات در نزدیک مدارس و دانشگاهها توزیع نمائید. اگر تراکت شما بدست افرادی برسد که واقعا خدمات تدریس خصوصی را لازم دارند مطمئنا شاگردهای بیشتری جذب خواهید کرد.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی را هم بخوانید.



درآمد تدریس خصوصی فیزیک

23- از شاگردهایتان ایمیل همکلاسی هایشان را بگیرید و برای تبلیغات تدریس خصوصی به آنها ایمیل بدهید. از این طریق هم می توان شاگرد جذب کرد و از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و سایر دروس درامد عالی کسب نمود.

24- روش دیگری که برای جذب شاگرد وجود دارد این است که در سایتهای تبلیغات عمومی مانند سایت سودایران تبلیغات خودتان در زمینه تدریس خصوصی را ثبت نمائید. ثبت آگهی تدریس در این سایتها هم رایگان است و هم می تواند بازدهی خوبی داشته باشد.

25- اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک کنکور فعالیت دارید می توانید در سایت ایران کنکور هم آگهی خودتان را ثبت نمائید. سایت ایران کنکور به صورت تخصصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و مشاوره کنکور و .... فعالیت دارد.

26- بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی فیزیک، ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) است. برای درج تبلیغات در زمینه آموزش فیزیک در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است.

27- با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی فیزیک در ایران مدرس متقاضیان تدریس فیزیک از سراسر تهران، کرج و کل ایران آگهی شما  خواهند دید و با شما تماس می گیرند. برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.

28- ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس فیزیک و .... در گوگل رتبه اول را دارد. با جستجوی این عبارتها در گوگل اولین یا یکی از اولین سایتهایی که مشاهده می کنید ایران مدرس است.

29- فکر می کنید متقاضیان تدریس خصوصی مدرس مورد نظرشان را چگونه پیدا می کنند؟ در گوگل عبارت تدریس فیزیک یا مدرس فیزیک و .... را جستجو می کنند و ایران مدرس را در صدر نتایج می بینند و به سمت آگهی شما هدایت می شوند.

30- ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدهی آگهی تدریس را افزایش دهید. حتی در این حالت نیز هزینه شما به نسبت حالتی که تراکت چاپ کنید و یا در روزنامه تبلیغ بدهید کمتر خواهد بود.

31- اگر می خواهید از تدریس فیزیک درامد بالایی بدست آورید مطمئنا ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس از همکاری با آموزشگاهها هم به صرفه تر است. در این حالت کل حق التدریس را برای خودتان بر می دارید. در حالت همکاری با آموزشگاه، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد را به موسسه بدهید.

32- برای موفقیت در تدریس و آموزش فیزیک و یا هر درس دیگری باید بتوانید شاگردهایتان را هم حفظ کنید. جلسه اول بسیار مهم است. در جلسه اول عالی عمل کنید تا کلاسهای شما ادامه پیدا کند. در همان جلسه اول کلاس خصوصی دید شاگرد شما به نسبت شما شکل می گیرد.



مطالعه نمائید: چگونه اولین جلسه تدریس خصوصی را با موفقیت برگزار کنیم؟

33- وقتی درامد شما از تدریس فیزیک زیاد خواهد بود که شاگردهای شما دوباره برای درسهای دیگرشان و یا برای درس فیزیک در سالهای آینده دوباره با شما تماس بگیرند. بسیار عالی عمل کنید تا هیچ جایگزینی برای شما پیدا نشود. نتیجه گرفتن شاکردهایتان برایتان مهم و در اولویت اول باشد.                    

34- بهترین توصیه برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فیزیک این است که بر درس فیزیک مسلط باشید. هر چه میزان تسلط شما بر درس بالاتر باشد در زمان کمتری می توانید با کیفیت بالاتری حجم بیشتری از مطالب را ارائه کنید و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان کمک نمائید.

35- اگر در حد فیزیک دبیرستان این درس را بلد هستید همان فیزیک دبیرستان را تدریس کنید. تدریس فیزیک دانشگاهی و فیزیک کنکور سخت تر است و باید تسلط بالاتری داشته باشید. به تدریج که سابقه کاریش ما بیشتر شد می توانید در مقطع دانشگاه هم تدریس کنید.

36- برای جذب شاگرد بیشتر می توانید جزوات خلاصه ای برای مباحث فیزیک تهیه کنید و در همین سایت از طریق کنترل پنل آپلود کنید. جزوات شما به اسم خودتان در آگهی تدریس خصوصی شما نمایش داده خواهد شد. در جزوه ها شما تلفن خودتان را هم درج نمائید.

37- برای حصول بیشترین بازدهی از آگهی تدریس خصوصی در همین سایت، تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید (کلیک نمائید: هزینه ثبت آگهی تدریس). آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهند شد و بازدهی بیشتری دارند.

38- برای اینکه در کار تدریس فیزیک موفق باشید، تمایز ایجاد کنید. کاری کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. پشتیبان و حامی شاگردهایتان باشید. کمی بیشتر در کلاس بمانید. مشاوره بدهید. در ایام امتحانات و بعد از امتحان هم پیگری نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید.

39- به شاگردهایتان نمونه سوال امتحانی بدهید. به آنها کتاب آموزشی به صورت رایگان هدیه بدهید. مطمئن باشید ارزشش را دارد. این شاگردهای شما دوباره بر خواهند گشت و شما را به افراد بیشتری معرفی می کنند. کلاسها را به گونه ای برگزار کنید که انگار تضمینی است.



مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

40- به عنوان آخرین و مهمترین توصیه: هوای شاگردهایتان را داشته باشید. هیچ عذر و بهانه ای را از انها قبول نکنید و به هر ترتیبی که شده است آنها را به نتیجه برسانید. موفقیت شاگردهایتان در امتحان و کنکور فیزیک معادل با موفقیت شما در تدریس و کسب درآمد بالا است.

با توجه به مطالب ارائه شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت که برای موفقیت در تدریس درس فیزیک و کسب درآمد بالا از ان باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و تعداد شاگردهایتان را از هر طریق ممکن افزایش دهید. در کنار آن باید شاگردهایتان را حفظ کنید و با ارائه تدریس موفق و با کیفیت تلاش کنید شاگردهایتان بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. با تعهد و علاقه تدریس کنید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت قرار دهید. با ارائه یک تدریس منحصر به فرد و عالی و با ایجاد تمایزهای مثبت جایگزینی خودتان را برای شاگردهایتان سخت کنید. میزان درآمد شما نسبت مستقیم با این دارد که چقدر جایگزینی شما سخت باشد. در نهایت به عنوان بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس فیزیک، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 890 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image