ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی : ابتدایی متوسطه کنکور و دانشگاه

تدریس خصوصی : ابتدایی متوسطه کنکور و دانشگاه

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) خدمات تدریس خصوصی در مقاطع ابتدایی، دبیرستان و متوسطه، دانشگاه و .... ارائه شده است. سایت ایران مدرس در حقیقت یک سایت آگهی و تبلیغات تدریس است. در این وب سایت مدرسین تدریس خصوصی می توانند با درج تبلیغات تدریس خصوصی توانایی های خودشان را تبلیغ کنند و به راحتی شاگرد جذب نمایند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی



به جرات می توان گفت ایران مدرس برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی بهترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. ایران مدرس ویژگیهایی دارد که آن را از سایر سایتهای فعال در زمینه آگهی و تبلیغات به صورت کلی و از سایر سایتهایی که در زمینه اگهی تدریس و آموزش فعالیت دارند هم متمایز می کند. در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و مدرسین تدریس خصوصی برای جذب شاگرد و کسب درامد از کار تدریس می توانند به راحتی در این محیط صد در صد آموزشی تبلیغ کنند. سایتهای آگهی عمومی به صورت کلی برای درج تبلیغات تدریس خصوصی مناسب نیستند. در این سایتها  آگهی تدریس شما در بین انواع آگهی های دیگر با موضوعات مختلف گم شده و اصلا دیده نخواهد شد. در ایران مدرس به صورت تخصصی به آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی پرداخته شده است. در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس موثر (به عنوان مثال مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را بخوانید)، راهکارهای مختلف جذب شاگرد (چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)) و چگونگی موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی (چگونه در تدریس موفق عمل کنیم و مدرس موفقی باشیم؟) هم ارائه شده است تا مدرسین با استفاده از مطالب ارائه شده آگهی تدریس موثری بنویسند (نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس) و به راحتی شاگرد جذب نمایند. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و یا کار خودتان را در زمینه تدریس و آموزش گسترش دهید، فرصت درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را از دست ندهید.





مطالعه این مقاله هم مفید است: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است. عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صدر نتایج قرار دارد (صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و ردیف های اول تا سوم را ببینید). به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی با جستجوی چنین عبارتهایی سایت ایران مدرس را خواهند دید و به سمت آگهی تدریس خصوصی مدرسین هدایت خواهند شد. شاید بعضی از سایتها برای تعداد محدودی عبارت شامل تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل قبل از ایران مدرس قرار گرفته باشند ولی در کل اگر مجموعه دروس را در نظر بگیرید و جستجوهای مختلفی را انجام دهید هیچ سایت دیگری موقعیت ایران مدرس را ندارد. مثلا اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید، با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، مدرس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و تمامی عبارتهای مشابه باز ایران مدرس را در صدر نتایج خواهید دید. هیچ سایت آگهی و هیچ سایت تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی چنین جایگاهی در گوگل ندارد. اگر در زمینه کنکور فعالیت دارید در گوگل تدریس خصوصی کنکور را جستجو کنید. باز ایران مدرس اول است. تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی زیست کنکور، تدریس خصوصی فیزیک کنکور و ... را جستجو کنید. باز ایران مدرس اول است. اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت دارید که به نحو اولی می توانید سایت ایران مدرس را برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی سیگنال و سیستم، تدریس خصوصی مکانیک خاک و .... در ابتدای نتایج گوگل ببینید.



مطالعه کنید: چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم


در هر مقطع و در هر جای ایران که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید، آگهی و تبلیغات خودتان را در پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) ثبت کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که در زمینه آموزش و تدریس ابتدایی، متوسطه، کنکور و دانشگاهی و .... فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و آگهی تدریس درج نموده اند. در سایت ایران مدرس بیش از 10000 مطلب آموزشی، جزوه، سوال امتحانی و ... قرار داده شده است و تبلیغات تدریس ویژه مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 502 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image