ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی حضور به موقع در کلاسهای تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس

حضور به موقع در کلاسهای تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس

به اشتراک گذاری

یکی از پارامترهایی که در موفقیت شما در کار تدریس و تدریس خصوصی نقش بسزایی دارد، حضور به موقع در کلاسهای تدریس خصوصی است. برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی تا جایی که برای شما ممکن است به موقع در کلاس تدریس حاضر شوید. همین امر در جدی گرفتن کلاس شما توسط شاگردانتان و همچنین در جلب اعتماد انها نقش مهمی دارد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فعالیت موثر و مفید در زمینه تدریس خصوصی و موفقیت در این زمینه

اگر خودتان کلاس را جدی بگیرید و به موقع در کلاس درس حاضر شوید، دانشجویان و دانش اموزان نیز کلاس را جدی می گیرند. حضور به موقع در کلاسهای تدریس خصوصی قدم اول برای جدی گرفتن کلاس است. اگر می دانید در مسیر که قرار است به کلاس برسید همیشه ترافیک سنگین است خوب کمی زودتر راه بیفتید. در کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی یک از مشکلات عمده مدرسین همین مسیر رسیدن به کلاس است. در بسیاری از اوقات وقت مدرس خیلی در مسیر رسیدن به کلاس تلف می شود. برای اینکه این حالت برای شما اتفاق نیافتد و هم به موقع به کلاس برسید و هم زمان بیشتری برای شما باقی بماند، به صورت زیر عمل کنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه خوب تدریس کردن و موفقیت در تدریس خصوصی را هم بخوانید.

1- کلاسهای خصوصی ای را بردارید که به شما نزدیکتر هستند. مثلا اگر ساکن غرب تهران هستید برای یک جلسه تدریس خصوصی اصلا به صرفه نیست به تهرانپارس بروید و برگردید. بنابراین در آگهی تدریس خودتان هم بنویسید تدریس در غرب تهران.

2- سعی کنید وقتی را برای برگزاری کلاس انتخاب کنید که زیاد به ترافیک نخورید. صبح زود برای این هدف بسیار خوب است. اگر کلاسهای تدریس خصوصی را اول صبح برگزار کنید کمتر به ترافیک می خورید و از طرفی به موقع هم در کلاس تدریس حاضر خواهید شد.


3- کلاسهای تدریس نزدیک به هم را در زمانهای نزدیک به هم هماهنگ کنید. شب که برای کلاسهای صبح برنامه ریزی می کنید، کلاسهایی که محل برگزاری آنها به هم نزدیکتر است را در زمانهای نزدیک به هم برنامه ریزی کنید.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1550 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image