ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی

نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، چگونگی پیدا کردن شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و چگونگی افزایش تعداد شاگردها، نحوه کسب موفقیت زیاد در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد خوب از کار تدریس ریاضی و ... مورد بررسی قرار می گیرد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

درس ریاضی یکی از دروس مهم و پایه ای از ابتدایی تا دانشگاه بوده و بسیاری از دانشجویان و دانش اموزان در یادگیری و آموزش آن اشکال دارند. از طرفی ریاضی درس بسیار مهمی بوده و نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت و آن را یاد نگرفت. درس ریاضی هم خودش درس مهمی است و هم یادگیری و آموزش خوب آن می تواند به آموزش خوب سایر دروس هم کمک کند. مثلا دانش آموزان در حل مسائل دروسی مانند فیزیک و شیمی هم از فرمولهای ریاضی استفاده می کنند و اگر درس ریاضی را خوب یاد نگرفته باشند، ممکن است در این دروس هم به مشکل بخورند. بسیاری از دانشجویان هم مسائل دروسی غیر از ریاضی را نمی توانند خوب حل کنند فقط به این علت که حین حل سوال آن درس در روابط ریاضی نمی توانند خوب عمل کنند و یا هندسه را خوب بلد نیستند. بنابراین در دروس رشته های فنی و مهندسی در مقطع دانشگاه هم درس ریاضی مهم بوده و اگر اشکالی از مقطع دبیرستان باقی مانده باشد می تواند باعث ایجاد دردسر برای دانشجویان گردد. در کنکور رشته های ریاضی و تجربی هم درس ریاضی خیلی مهم است و اگر دانش آموزی ریاضی را خوب بزند در رتبه کنکور او بسیار موثر خواهد بود. با توجه به مطالب گفته شده و با توجه به اهمیت درس ریاضی، تقاضا برای تدریس خصوصی این درس بسیار بالا بوده و مدرسین و اساتید می توانند با فعالیت موثر در این زمینه شاگردهای بسیاری جذب کرده و از تدریس ریاضی درآمد خوبی بدست آورند. در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه چگونگی جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس و نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ یا بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی و جذب شاگرد ایران است و تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس ثبت نامی دارد. همین الان عبارت "جذب شاگرد" را در گوگل جستجو کنید. در پایین صفحه ی جستجو یکی از پیشنهادهای گوگل "سایت ایران مدرس" است. توجه کنید که گوگل در بخش پیشنهادها گوگل عبارتهای کلی را پیشنهاد می دهد و اینکه در میان عبارتهای کلی و عمومی خودش ایران مدرس را هم پیشنهاد می دهد نشان از شناخته شده سایت ایران مدرس به عنوان بهترین مرجع جذب شاگرد از نظر گوگل است.



پیشنهاد می شود مقاله تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات را هم بخوانید.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه، دانشگاهی، ریاضی کنکور، هندسه، جبر و ... فعالیت داشته باشید راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقالاتی که در بالا معرفی شد می توانید با این راهکارها آشنا شده و به راحتی شاگرد جذب کنید. یکی از بهترین راهکارها برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد از آموزش ریاضی در منزل ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی که آگهی تدریس خودشان را در ایران مدرس ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید). برای درج اگهی تدریس ریاضی در این سایت، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. البته اگر می خواهید آگهی شما موثر تر باشد می توانید تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید. برای حصول بازدهی بیشتر باید آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید (مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید). تعداد زیادی از مدرسینی که در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند، آگهی تدریس ویژه خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند و این نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است.

در متن آگهی تدریس خودتان رزومه خوب و کاملی از خودتان ارائه دهید. سوابق کاری خودتان را بنویسید و تمام افتخاراتی که کسب کرده اید را ذکر نمائید. متن آگهی تدریس خودتان را به گونه ای بنویسید که متقاعد کننده باشد و دانش آموز و دانشجو یا والدین آنها متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی، درج اگهی تدریس ویژه بهترین راهکار است. اگر از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید باید هر جلسه درصدی از حق التدریس را به انها پرداخت نمائید. در صورتیکه، اگر به صورت مستقل کار کنید کل مبلغ را برای خودتان بر می دارید. سایت ایران مدرس بازدید بالایی دارد و در ایام امتحانات بازدید آن به بالای 28000 بازدید در روز هم رسیده است. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت آگهی شما در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد. در متن آگهی تدریس خودتان اسم تمامی دروسی که می توانید تدریس کنید (مانند ریاضی 1 دبیرستان، ریاضی عمومی دانشگاهی، ریاضیات مهندسی، ریاضی گسسته، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، هندسه تحلیلی و ....) را بنویسید. به این ترتیب بازدهی آگهی شما و بازدید آن افزایش می یابد. همین الان به بازدید آگهی های تدریس ویژه که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نشان داده می شود نگاهی بندازید. بعضی از آگهی های تدریس بازدید بیش از 60000 بازدید هم دارند. یعنی متقاضیان تدریس خصوصی آگهی را بیش از 60000 بار مشاهده کرده اند. اگر آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید این بازدید کننده ها به مشتری تبدیل شده و می توانید از کار تدریس ریاضی درآمد خوبی کسب کنید.





مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟ هم می تواند مفید باشد.

در سایت ایران مدرس بیش از 10000 مقاله آموزش در زمینه یادگیری بهتر ریاضی و سایر دروس (مطالعه کنید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !)، مطاب دانلودی، جزوات آموزشی و تست کنکور (کلیک کنید: دانلود سوال و جزوه ریاضی)، حل تمرینات کتاب درسی ریاضی و سایر دروس و ... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید در کنار این مطالب آموزشی نیز تبلیغات شما نمایش داده شده و بازدهی آن بیشتر و بیشتر می گردد. آگهی تدریس ویژه مدرسین، در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد (مشاهده کنید: سایت کنکور ایران مدرس). برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهای خودتان و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس، فرصت درج اگهی در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید. ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است و با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و ... ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. به این ترتیب متقاضیان آموزش و تدریس خصوصی ریاضی به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. تقاضا برای تدری خصوصی ریاضی به نسبت سایر دروس بالاتر است. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید و کسب درآمد نمائید.



مشاهده کنید: تدریس خصوصی ریاضی دهم

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1939 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image