ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله بازار کار بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی

بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. در این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه شده است. مقاله حاضر چکیده ای از مقالات ارائه شده در ایران مدرس در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است.



برای مطالعه مقالات کاملتر در این زمینه بر روی عبارت درآمد تدریس خصوصی یا عبارت نحوه جذب شاگرد کلیک نمائید. برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- خوب تدریس کنید. برای موفقیت در کار تدریس مهمترین عامل این ست که خوب تدریس کنید. اگر همان جلسه اول تدریس نشان دهید که در کار تدریس حرفه ای هستید، جلسات تدریس ادامه پیدا می کند. در غیر اینصورت، جلسات تدریس شما به همان یک جلسه اول ختم می گردد. قبل از جلسه تدریس در خودتان آمادگی لازم را ایجاد کنید. اگر خوب تدریس کنید، شاگردهایی که این ترم داشته اید، ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. ضمنا شما را به آشناهای خودشان هم معرفی خواهند کرد.

2- پشتیبان شاگردهای خودتان باشید. در هر زمینه ای که لازم است از شاگردهای خودتان حمایت کنید. در ایام امتحانات خصوصا حمایت بیشتری لازم است. به نتیجه گرفتن شاگردانتان علاقه مند بوده و پیگیر آن باشید. اگر شاگردهای شما حس کنند که شما واقعا برایتان نتیجه گرفتن انها مهم است و در این راه تلاش می کنید، به سختی مدرس دیگری را جایگزین شما خواهند کرد.



پیشنهاد می شود مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.

3- به کار تدریس متعهد باشید. دلسوزانه تدریس کنید. از شاگردانتان کار بکشید. به هر روشی که بلدید جلسات تدریس را در جهتی پیش ببرید که منجر به نتیجه گرفتن شاگردانتان بشود و در این زمینه تلاش کنید. حتی اگر تضمینی برای نتیجه گرفتن شاگردانتان نداده اید، طوری تدریس کنید که انگار اگر شاگرد شما نتیجه نگیرید مبلغی به شما پرداخت نمی شود.



4- به شاگردانتان بگوئید که شروع برگزاری جلسات تدریس را به ایام امتحانات موکول کنند. اگر کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم برگزار شود هم در کل ایام سال درآمد خواهید داشت، هم شاگردهای شما بهتر نتیجه خواهند گرفت و هم در ایام امتحانات هم به خود شما خیلی فشار نمی آید. اگر شاگردهایی از ترمهای قبل دارید و این ترم هم می خواهند با شما کلاس تدریس خصوصی داشته باشند، به آنها توصیه کنید که کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنند.

5- به تدریج کیفیت کارتان را بالا ببرید و به تناسب آن هزینه برگزاری جلسات تدریس را افزایش دهید. در هر کاری اگر جایگزین کردن شما سخت باشد، به صورت طبیعی درآمد شما بالاتر خواهد رفت. در کار تدریس هم اگر آنقدر خوب تدریس کنید که شاگردان شما احساس کنند که خیلی سخت است که مدرس دیگری مانند شما داشته باشند، حاضر خواهند بود مبلغ بالاتری را برای جلسات تدریس پرداخت نمایند. بنابراین، تا جایی که می توانید، کیفیت کار خودتان را بالا ببرید. هوای شاگردهایتان را داشته باشید. فقط یک مدرس خصوصی نباشید. بلکه پشتیبان شاگردهایتان هم باشید. نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم باشد. تا روز امتحان همراه آنها باشید. در طول ترم ارزیابی از تدریس خودتان و میزان یادگیری انها داشته باشید. در کار تدریس در عین حال که با شاگردانتان دوست هستید، جدی هم باشید. هر تمرینی که به انها دادید را با جدیت بخواهید. از اهرمهای فشار استفاده کنید. اگر شاگرد شما جلسات تدریس خصوصی را جدی نمی گیرد و درس نمی خواند با والدینش در میان بگذارید. خلاصه اینکه کاری کنید شاگردانتان نتیجه بگیرند. به هر دلیلی اگر شاگرد شما نتیجه نگیرد مسئولیتش با شماست. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- خوب تبلیغ و بازاریابی کنید: برای موفقیت در کار تدریس و هر کار دیگری در مرحله اول باید خوب تبلیغ و بازاریابی کنید تا متقاضی یا متقاضیانی برای خدمات خودتان پیدا کنید. در کار تدریس باید خوب تبلیغ کنید تا متقاضیان تدریس خصوصی با شما آشنا شده و بتوانید شاگرد جذب نمائید. یکی از بهترین راهکارها برای تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد درج اگهی رایگان تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از  13500 مدرس ثبت نامی دارد. تا مرداد 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 14000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس در تهران و کل کشور قرار گرفته و به این ترتیب شاگرد جذب خواهید کرد. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. حتی اگر بخواهید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، هزینه ای که به نسبت هزینه تبلیغات تراکت و تبلیغات در روزنامه پرداخت می کنید بسیار کمتر خواهد بود. البته برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاهها هم تماس بگیرید ولی به هر حال 30 ، 40 و یا حتی بعضا 50 درصد از مبلغ حق التدریس را باید به آنها پرداخت نمائید. در ضمن هزینه جلسات تدریس را هم خودتان تعیین نمی کنید. در بسیاری از موارد رزومه خودتان را به آموزشگاهها مختلف هم خواهید داد ولی تماسی با شما گرفته نمی شود. بنابراین بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی درج اگهی تدریس در اینترنت و خصوصا در وب سایت حاضر (ایران مدرس) است. تبلیغات در اینترنت گسترده است و به صورت 24 ساعته برای شما کار می کند. در ایران مدرس هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی و تست کنکور و ... هم ارائه شده است و تبلیغ تدریس شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم



2- خوب تدریس کنید: مطلب مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که برای موفقیت در تدریس و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی تنها اینکه خوب تبلیغ کنید مهم نیست. بلکه باید خوب هم تدریس کنید. در بسیاری از اوقات جلسات تدریس خصوصی بیشتر از یک جلسه طول نمی کشد. دلیل آن هم این است که شاگرد نحوه تدریس مدرس را نپسندیده است. بنابراین در جلسه اول تدریس باید عالی عمل کنید. در جلسه اول تدریس بهترین تدریس خودتان را داشته باشید و در جلسات بعدی هم خیلی خوب عمل کنید. از انتظار فراتر روید و با تسلط کامل در جلسات تدریس خصوصی حضور داشته باشید. به این ترتیب شاگردهای شما، شما را به دوستان و فامیل هایشان معرفی خواهند کرد. اگر می خواهید در آمد شما از تدریس خصوصی ادامه دار و مداوم و همچنین افزایشی باشد سعی کنید در کار تدریس عالی عمل کنید. مدرسانی که تمایز ایجاد کرده اند و در زمینه ای و یا به گونه ای فعالیت می کنند که کار انها تاثیر بسیار زیادی دارد، مسلما درآمد بسیار بالایی هم خواهند داشت. مدرس یا معلمی که به عنوان مثال در زمینه تدریس ریاضی کنکور فعالیت دارد و خلاصه جزوات منحصر به فردی تهیه کرده است و روشهای مخصوصی خودش که واقعا کارآمد هم است، برای پاسخ دادن به سوالات کنکور ارائه می کند مسلما درامد بالایی دارد. مدرس ریاضی ای که قبلا شاگردانش درصدهای بالایی را در درس ریاضی کنکور زده اند و در کار خودش معروف شده است و همه می دانند که می توان به او اعتماد کرد، مسلما درآمد خیلی خوبی خواهد داشت. بنابراین اگر می خواهید در کار تدریس یا هر کار دیگری موفق باشید و درآمد خیلی خوبی کسب کنید، باید تمایز ایجاد کنید. باید به گونه ای تدریس کنید که نتایج عالی بگیرید و شاگردان شما بهترین نتیجه ها را بگیرند. هر قدر جایگزین کردن شما با یک نفر دیگر سخت تر و سخت تر باشد، درآمد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین برای رسیدن به درامد عالی در کار تدریس باید در کار خودتان بسیار عالی عمل کنید و بدرخشید. کسانی که در کار تدریس موفق هستند خوب درس می دهند. فن بیان قوی ای دارند و مطالب را از دید شاگردشان می بینند. شما هم اگر می خواهید در تدریس موفق باشید باید حین تدریس از شاگرد خودتان سوال بپرسید و تشخیص دهید که نقطه ضعف آنها کجاست؟ هر کدام از شاگردهای شما ممکن است در بخشی از درس اشکال داشته باشند و این جز با سوال پرسیدن مشخص نخواهد شد. شما باید خوب تشخیص دهید که شاگرد شما چه اشکال اساسی ای دارد و چه روندی را باید پیش گرفت تا در تحصیل موفق شود. باید جلسات تدریس خصوصی را به گونه ای پی ببرید که موفقیت شاگرانتان حتمی باشد. به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید و در طول ترم و تا شب امتحان پشتیبان آنها باشید.



پارامترهای اساسی در موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. برای جذب شاگرد بیشتر، کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای خودتان را حفظ نمائید.

2- برای شاگردهای خودتان برنامه ریزی مناسبی ارائه دهید به صورتیکه با استفاده از جلسات تدریس خصوصی و با کمک شما نتیجه مطلوب را بگیرند.

3- برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

4- در جلسات تدریس خصوصی سعی کنید کل کلاس برای شاگردانتان مفید باشد. استراحت بدهید ولی حین تدریس کامل وقت بذارید.

5- کمی بیشتر در کلاسهای تدریس خصوصی بمانید و سر وقت هم در جلسات تدریس حاضر شوید.

6- قبل از جلسات تدریس مطالب تدریسی را به صورت کامل بخوانید. با تسلط کامل در کلاس حاضر شوید.

7- از شاگردانتان تا قبل از جلسه امتحان حمایت کنید. حتی بعد از برگزاری امتحان هم با او تماس بگیرید و چگونگی برگزاری امتحان را بپرسید.  عکس آگهی خودتان را با دقت انتخاب نمائید: تعدادی از مدرسان هیچ عکسی برای آگهی تدریس خودشان در نظر نمی گیرند. اگر عکسی از شما در آگهی شما وجود داشته باشد در جلب اعتماد کاربر و اینکه برای تماس با شما اقدام کنند بسیار موثر است. بهترین عکس هم یک عکس مرتب از خودتان است و نه عکسی که مثلا در زمینه تدریس خصوصی باشد و ... . یک عکس پرسنلی مرتب احتمالا بهترین گزینه است.

به عبارت دیگر عکس شما کمی دانشجویی باشد. یعنی یک عکس مرتب و که یک دانشجو یا مدرس که اهل درس است را نشان می دهد. خیلی ها یک عکس از خودشان که تمام قد است و مثلا در شمال چنین عکسی گرفته اند را قرار می دهند. شما در این عکس ممکن است خوش تیپ افتاده باشید ولی این عکس برای آگهی تدریس مناسب نیست. یا بعضا مشاهده شده که مدرسی یک عکس بسیار نامرتب و با موهای ژولیده از خودش گذاشته است. آیا اگر شما به جای والدین دانش آموز یا دانشجو باشید با چنین کسی تماس می گیرید؟ مسلما نه!

بنابراین، عکس آگهی در جلب اعتماد بسیار مهم است. اگر مدرس خصوصی خانم هستید، یک عکس از چهره شما با مقعنه (عکس پرسنلی - عکس دانشجویی) می تواند بهترین گزینه باشد. دوباره تاکید می شود یک عکس مرتب از خودتان در جلب اعتماد بسیار موثر است. ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس پربازده، مفید و موثر است. بعضی از مدرسین بیش از 15 بار هم آگهی تدریس ویژه خودشان را تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس است. اگر شما هم آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید و رزومه خوبی از خودتان ارائه کنید و در کنار آن آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید، به احتمال بسیار زیاد می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد کسب نمائید. اینکه آگهی تدریس ثبت نمائید و خودتان شاگرد جذب کنید، به نسبت همکاری با آموزشگاهها و جستجوی آگهی های استخدامی مدرس و ...، مزیتهای فراوانی دارد. از جمله اینکه کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید و درصدی به اموزشگاهها پرداخت نمی کنید. در ضمن هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید و اگر خوب تدریس کنید درآمد شما به مرور افزایش می یابد. برای ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام اگهی تدریس خودتان را درج کنید. کار تدریس و تدریس خصوصی به نسبت بسیاری از کارهای تمام وقت و پاره وقت درآمد بالا و مناسبی دارد. البته همانطور که در مقالات قبلی ثبت شده در همین سایت (ایران مدرس) گفته شده است، اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید در مرحله اول باید به آن علاقه داشته باشید. یا حداقل دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید. در مرحله بعد برای موفقیت در کار تدریس، جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی، باید بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. باید سعی کنید جلسات تدریس خصوصی ای که برگزار می کنید برای شاگردانتان کاملا مفید و موثر باشد. به نتیجه گرفتن شاگردانتان فکر کنید و بر روی نتیجه گرفتن آنها متمرکز شوید. خصوصا جلسه اول بسیار مهم است. در جلسات اول تدریس خصوصی سعی کنید حتی به نسبت حالت معمول خودتان هم خیلی بهتر عمل کنید. در ادامه جلسات هم تلاش کنید تا جلسات مفیدی داشته باشید و حتی اگر شاگرد شما خودش خیلی تمایل به مطالعه ندارد او را به سمت درس خواندن و یادگیری هدایت نمائید. برای موفقیت در کار تدریس، پارامتر و عامل مهم دیگری که وجود دارد این است که توانایی ها و قابلیت های خودتان را خوب تبلیغ کنید و در آگهی تدریسی که برای خودتان در این وب سایت (ایران مدرس) ارائه می کنید، به صورت کامل رزومه کاری و سوابق درخشان خودتان را بیان نمائید. آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید و به بهترین شکل در مورد توانائی هایتان توضیح دهید. در سایت ایران مدرس برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه هم ثبت کنید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی با نحوه تدریس شما بیشتر و بیشتر هم آشنا خواهند شد.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی را هم بخوانید.



جذب شاگرد موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از کار تدریس در مرحله اول باید بتوانید به تعداد کافی شاگرد جذب کنید. تا شاگردی نباشد موفقیت در تدریس هم معنی ندارد. بنابراین در مرحله اول باید راههای مختلفی را امتحان کنید تا بتوانید شاگرد جذب نمائید. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از شغل تدریس راههای مختلفی وجود دارد. یک راهکار تماس با آموزشگاههای تدریس خصوصی است. راهکار دیگر آگهی دادن در روزنامه است. به شکل دیگر می توانید در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی (مانند همین سایت: ایران مدرس) آگهی ثبت نمائید. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس خواهند گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه جذب شاگرد این مقاله را مطالعه نمائید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی. برای ثبت تبلیغات تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.











برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درامد از تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد.

آگهی تدریس شما پس از تایید مدیریت سایت نمایش داده شده و متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس خواهند گرفت. برای ثبت تبلیغات تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نمائید.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

2- با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید. برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس گرفته و برای ارائه تدریس اعلام آمادگی کنید. در اینترنت و روزنامه می توانید آگهی آموزشگاههایی که به مدرس خصوصی نیاز دارند را پیدا کنید.

3- برای جذب شاگرد بیشتر تراکت پخش کنید. راهکار دیگر برای جذب شاگرد، پخش تراکت است. می توانید در شهر و محله خودتان تراکت پخش نموده و شاگرد جذب نمائید. به این شکل هم می توانید از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید.

4- آگهی تدریس خودتان را در روزنامه درج نمائید. با ثبت آگهی تدریس در روزنامه هم می توانید شاگرد جذب نمائید. البته این گزینه برای تهران بیشتر جوابگو خواهد بود. در ایام غیر از ایام امتحانات ممکن است بازدهی زیادی نداشته باشد. میزان نتیجه گرفتن شاگردهایتان در امتحانات و کنکور: در مقالات قبلی که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت شده است، تاکید بسیار زیادی بر روی نتیجه گرفتن و اینکه هدف نهایی شما نتیجه گرفتن شاگردانتان باشد شده است. اگر شاگردهای شما نتیجه مورد نظر را بگیرند هم خودشان در ترمهای بعد دوباره با شما تماس خواهند گرفت و هم دوستان و آشنایشان را به شما معرفی خواهند کرد. به این ترتیب تعداد شاگردها و درآمد شما از تدریس خصوصی به تدریج افزایش خواهد یافت. حتی اگر در طول ترم شاگرد شما نخواهد درس بخواهند شما باید به عنوان مدرس خصوصی ایشان و با استفاده از اهرمهایی همچون مشورت با والدین و ایجاد فشار از طریق آنها، تمرین دادن، برنامه ریزی و ... کاری کنید که شاگردتان در امتحانات نتیجه بگیرد.

میزان سخت بودن جایگزینی شما: مسلما، به هر میزان که نحوه تدریس شما دلچسب و عالی باشد و به هر میزان که خوب تدریس کنید و جایگزین کردن شما سخت تر باشد هزینه ای که برای جلسات تدریس شما پرداخت می شود می تواند بیشتر باشد. یعنی شاگردهای شما اگر ببینند که شما بسیار خوب تدریس می کنید و با برنامه ریزی و مشاوره هایی که ارائه می دهید باعث شده اید که آنها خیلی خوب نتیجه بگیرند، حاضر نخواهند بود که شما را از دست بدهند و ترمهای بعد اگر مبلغ بالاتری را برای کلاسهای خصوصی مطالبه کنید، آن هزینه بالاتر را هم به شما پرداخت می کنند. با تدریس عالی و نتیجه گرفتن عالی، جایگزینی خودتان را سخت و درآمد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید.



برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در مرحله اول باید سعی کنید خوب شاگرد جذب کنید و یا اگر در حال حاضر شاگردهایی دارید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. برای جذب شاگرد و یا افزایش تعداد شاگردهایتان راهکارهای زیادی وجود دارد. در همین سایت (ایران مدرس) توضیحات کاملی در این زمینه ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی یا مقاله چگونه بیشترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ را مطالعه نمائید. با افزایش تعداد شاگردهایتان درآمد خودتان از تدریس خصوصی را می توانید به راحتی افزایش دهید. البته همانطور که قبلا هم توضیح داده شده است، باید علاوه بر جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان ، بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. باید با برگزاری جلسات تدریس خصوصی با کیفیت و ارائه تدریس عالی شاگردهایتان را حفظ کنید و نگه دارید. برای مطالعه در زمینه تدریس موفق مقاله چگونه یک تدریس حرفه ای و موفق داشته باشیم؟ یا چه عواملی برای موفقیت در تدریس مهم است؟ را مطالعه نمائید. جلسه اول تدریس خصوصی بسیار مهم است. در جلسه اول عالی عمل کنید. برای موفق شدن در کار تدریس باید به صورت متمایز عمل کنید. باید از حد انتظار شاگردهایتان بالاتر بروید و تلاش کنید شاگردهایتان نتیجه بگیرند. اگر شاگردهای شما حس کنند که شما به کار تدریس متعهد هستید و تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن آنها به کار می بندید، ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. خوب تدریس کنید، تسلط خودتان را بر مطالب تدریسی افزایش دهید و تا جایی که می توانید متعهدانه و دلسوزانه برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش کنید. آنگاه نتیجه کار خودتان را خواهید دید و درآمد شما به تدریج بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای هر کدام از شاگردهایتان به نسبت وضعیت درسی و مقدار دانسته هایش برنامه و راهکار مخصوص به خودش را داشته باشید. در بین جلسات تدریس خصوصی زبان به شاگردانتان تمرین بدهید تا حل کنند. برای هر کدام از شاگردهایتان در طول جلسات تدریس خصوصی به گونه ای عمل کنید که نتیجه بگیرند. نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد و به آن متعهد باشید. به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند، درآمد شما هم از تدریس خصوصی زبان انگلیسی روز به روز افزایش می یابد.



مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می گردد: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

به تدریج کیفیت جلسات تدریس خودتان را بالاتر ببرید و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی زبان مطالبه می کنید را هم افزایش دهید. اگر تسلط خودتان بر مطالب تدریسی بسیار بالا باشد و جلسات تدریس خصوصی با کیفیتی را ارائه دهید می توانید برای هر جلسه تدریس مبلغ بیشتری را دریافت نموده و درامد بهتری هم داشته باشید. درامد کار تدریس و تدریس خصوصی به نسبت بسیاری از کارهای دیگر بالاتر و بهتر است. البته برای کسب درامد بالا از تدریس باید مواردی را رعایت نمائید. در مرحله اول باید بتوانید شاگرد جذب کنید. تا شاگردی نباشد، درآمدی هم در کار نیست. درآمد تدریس خصوصی فیزیک، ریاضی، زبان و شیمی و سایر دروس حد بالایی ندارد. بسیاری از مدرسین از تدریس خصوصی درآمدهایی کسب می کنند که در سطح کارهای بسیار پردرآمد ایران قرار می گیرد. برای کسب درآمد بالا از کار تدریس و موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی باید به تدریس علاقه داشته باشید. اگر به کار تدریس علاقه ندارید از سر اجبار به این کار روی نیاورید. چون در نهایت آن را ول خواهید کرد. برای موفقیت در هر کاری عشق و علاقه به آن کار لازم است. حداقل باید به دروس تدریسی خودتان علاقه مند باشید. برای کسب درآمد بالا از تدریس باید خوب تدریس کنید. باید کاملا بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. به هر میزان که بهتر تدریس کنید و بر دروس تدریسی خودتان مسلط تر باشید، درامد شما هم افزایش پیدا می کند.



درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی و .... به عوامل مختلفی بستگی دارد. تدریس خصوصی زبان و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به نسبت سایر دروس و رشته ها و ... بیشترین متقاضی را دارد. اگر مدرسی بتواند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشد، خوب شاگرد جذب نموده و خوب تدریس کند، به دلیل وجود تقاضای بالا برای تدریس زبان، می تواند درآمد خوبی داشته باشد. درآمد و حقوق مدرسین زبان، در صورتیکه با آموزشگاهها، کانون زبان و .... کار کنند، محدود به تعرفه آموزشگاه خواهد بود. به هر حال آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر هم که شده تلاش می کنند تا جایی که ممکن است قیمتها را پایین و رقابتی نگه دارند. اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید از کار تدریس و آموزش زبان درآمد بالایی کسب نمائید، پیشنهاد می شود خودتان به صورت مستقل کار کنید. یا حداقل در کنار کار با موسسات، آموزشگاههای زبان، کانون زبان و ... خودتان هم به صورت مستقل شاگرد جذب کنید تا بتوانید قیتها را خودتان تعیین نموده و حقوق و دستمزد خودتان را به مرور افزایش دهید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان به صورت مستقل و کسب درآمد بالا از تدریس زبان باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) را مطالعه کنید.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1881 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
حسین داوری چهارشنبه ۱۷ دي ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در شهر یاسوج حسین داوری مدرس دانشگاه و مراکز آموزشی و آموزشگاه زبان انگلیسی حدود یک دهه تدریس زبان مدرس دوره های تخصصی مکالمه، تقویتی و کنکور