ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی مطالعه صحیح و موفقیت در دروس ریاضی و فیزیک

مطالعه صحیح و موفقیت در دروس ریاضی و فیزیک

به اشتراک گذاری

در این مقاله مطالبی در زمینه مطالعه صحیح و موفقیت در دروس ریاضی و فیزیک ارائه می گردد. اگر می خواهید در دروس ریاضی و فیزیک نمره خوبی بگیرید و در این دروس موفق شوید و هم در امتحانات نمره بالایی بگیرید و هم در کنکور درصد خوبی کسب کنید باید نحوه مطالعه صحیح این دو درس را یاد بگیرید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه ریاضی و فیزیک را بهتر یاد بگیریم؟

در رابطه با درس ریاضی در مرحله اول سعی کنید به صورت کامل در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید و اگر لازم شد از جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده کنید (برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید). در مرحله بعد باید پس از کلاسهای تدریس ریاضی درس را مرور کنید. مرور همان روز بعد از کلاس خیلی مهم و خوب است. اگر دفترچه ای داشته باشید و فرمولهای مهم را در آن یادداشت نمائید که خیلی عالی است. مثالها و مسئله های حل شده در کلاس درس را دوباره حل کنید. هر سوال یا اشکالی که داشتید جلسه بعد از مدرس ریاضی و یا معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. در طول ترم درس را بخوانید و خواندن و مطالعه ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. مطالعه دروس در ایام امتحانات و نتیجه خوب گرفتن در آنها اگر در طول ترم درس را نخوانده باشید سخت و مشکل است. سعی کنید در طول ترم مبحث به مبحث مسئله حل کنید. برای درس ریاضی حل تمرین و مسئله واقعا مهم است. در کلاس تدریس ریاضی جزوه یادداشت کنید و حضور فعال داشته باشید.



مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟ هم مفید است.

برای درس فیزیک هم مشابه درس ریاضی شرکت در کلاسهای تدریس فیزیک و عدم غیبت در کلاسها در طول ترم مهم است. برای فیزیک مهم می توانید از کلاسهای خصوصی فیزیک استفاده کنید (برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک نمائید). درس فیزیک به نسبت ریاضی کمی مفهومی تر است. یعنی ممکن است در درس ریاضی شما فرمول و رابطه ای را استفاده کنید و معنی آن را خیلی خوب هم متوجه نشده و اشکالی هم پیش نیاید. ولی در درس فیزیک، همانطور که از اسم درس مشخص است، همه ی فرمولها و راوبط معنی فیزیک دارند. سعی کنید معنی روابط و اینکه در عالم واقعیت این روابط به چه معنی ای هستند را بفهمید. برای درس فیزیک هم حضور فعال در کلاسهای تدریس فیزیک و در صورت لزوم کلاسهای خصوصی مهم است. دقت کنید که فیزیک را هم در طول ترم بخوانید و حتی اگر خواستید از کلاسهای خصوصی فیزیک هم استفاده کنید آنها را هم در طول ترم برگزار نمائید. در طول ترم مرتبا با یک برنامه ریزی عالی درس را بخوانید و مرور کنید. تمرین و مسئله حل نمائید و معنی روابط و فرمولهای فیزیک را برای خودتان تشریح کنید. مانند ریاضی، برای فیزیک هم حل تمرین و مسئله بسیار مهم است.



این مقاله را هم بخوانید: دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک


هم برای درس ریاضی و هم درس فیزیک و حتی برای سایر دروس داشتن یک برنامه خوب لازم و ضروری است. سعی کنید با برنامه ریزی پیش بروید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 829 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image