ارتباط مستقیم با 30649 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان آموزش و تدریس خصوصی تافل

آموزش و تدریس خصوصی تافل

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه تدریس خصوصی تافل فعالیت دارید، اگر می خواهید تدریس در زمینه آموزش تافل را شروع کنید، اگر مدرس زبان هستید و توانایی برگزاری کلاس خصوصی در زمینه آموزش تافل را دارید، در هر صورت، آگهی تدریس خود در زمینه آموزش تافل را در همین وب سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: What is TOEFL

وب سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است. این وب سایت بیش از 19000 مدرس ثبت نامی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی سایر دروس را دارد. این وب سایت بیشترین تعداد بازدید در بین سایتهای تدریس ایران را دارد. در صورتیکه به مدرس خصوصی تافل نیاز دارید نیز می توانید مدرس مورد نظر خود را در این وب سایت بیابید. تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی تافل و آیلتس و مکالمه زبان و ... در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت آموزش خصوصی زبان و برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه تدریس و آموزش تافل بر روی عبارت تدریس خصوصی تافل کلیک کنید.



پیشنهاد می شود مقاله آزمونهای تافل TOEFL و آیلتس IELTS را هم بخوانید.

تافل آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند. مدرک تافل تنها دو سال اعتبار دارد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل



آمار بازدید: 739 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image