ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله آموزش زبان سایت مدرسین زبان انگلیسی

سایت مدرسین زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

زبان انگلیسی یکی از دروس پایه ای و مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه است. در صورتیکه در زمینه زبان انگلیسی در هر مقطعی به مدرس خصوصی احتیاج دارید، مدرس مورد نظر خودتان را در همین وب سایت می توانید پیدا کنید.


برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) مدرسین زیادی برای تدریس در زمینه زبان انگلیسی ثبت نام کرده و به فعالیت در این زمینه مشغولند. تعدادی از مدرسین برای دروس تدریسی خود جزوه نیز ثبت کرده اند. با مشاهده لیست مدرسین و اساتید زبان خانم و آقا در این وب سایت و مشاهده رزومه کاری و سوابق تدریس آنها و همچنین قیمتی که برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند می توانید به راحتی و با آگاهی کامل معلم و مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


در ایران مدرس بدون واسطه می توانید با معلم های خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس حرف بزنید و ارتباط داشته باشید. شماره تماس و شماره تلفن مستقیم تمامی مدرسین و قیمت درخواستی ایشان در همین سایت ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهایی برای افزایش تاثیر کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


اگر در یادگیری درس زبان انگلیسی مشکل دارید، برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. با کلیک بر روی لینک مزبور، لیست مدرسین زبان انگلیسی نشان داده خواهد شد.



برای بسیاری از مدرسین در همین سایت فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی و زبان آموزان قبلی هم ثبت شده است. فیلم نمونه تدریس می تواند باعث شود با روش تدریس استاد بهتر آشنا شده و از انتخاب خودتان مطمئن تر گردید. نظرات شاگردهای قبلی هم به شما نشان می دهد که مدرس زبان مورد نظر شما چقدر در کار خودش موفق بوده است و به چه میزان توانسته است شاگردهای قبلی را به نتیجه مطلوب برساند.


مطالعه مقاله چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟ هم می تواند مفید باشد.


آمار بازدید: 3119 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image