ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله آموزش زبان تدریس زبان انگلیسی آنلاین و 10 بهترین معلم زبان انلاین - جلسه اول رایگان

تدریس زبان انگلیسی آنلاین و 10 بهترین معلم زبان انلاین - جلسه اول رایگان

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی کلاس های خصوصی و آموزش و تدریس زبان انگلیسی آنلاین هستید و می خواهید برای آموزش زبان کودکان و بزرگسالان با بهترین اساتید و معلم های زبان انلاین که اکثرا جلسه اول را رایگان هم برگزار می کنند آشنا شوید، ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و معلم های زبان انگلیسی که به صورت مجازی یا حضوری در زمینه تدریس زبان فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس زبان انگلیسی آنلاین کلیک کنید.

توضیحات کامل در رابطه با تدریس زبان انگلیسی آنلاین

در حال حاضر تدریس زبان انگلیسی آنلاین با استقبال زیادی مواجه شده است. با توجه به شرایط کرونایی موجود زبان آموزان ترجیح می دهند از کلاس های آنلاین آموزش زبان استفاده نمایند. البته سایت های زیادی هم وجود دارند که می توانید به صورت رایگان به آن سایت ها مراجعه نموده و زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید. به عنوان مثال در این سایت مطالب خوبی برای آموزش زبان به صورت رایگان یا با هزینه مناسب ارائه شده است. اساتید و مدرسین مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس هم در زمینه تدریس زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری تجربه فراوانی دارند. بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست اساتید را مشاهده نمائید. بسیاری از این اساتید جلسه اول را به صورت رایگان یا با هزینه کم برگزار می کنند تا با روش تدریس ایشان آشنا شوید و در صورت تمایل کلاس ها را ادامه دهید. نکته دیگر اینکه، بسیاری از این اساتید مجرب فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی خودشان را هم ارائه کرده اند تا با نحوه تدریس آنلاین زبان انگلیسی این اساتید بیشتر آشنا شوید. معلم زبان انگلیسی در منزل برای پیشرفت سریع در یادگیری مکالمه و گرامر زبان بسیار مفید است اما در شرایط کنونی کلاس های مجازی ترجیح داده می شود. این کلاس ها برای کودکان و بزرگسالان می تواند مورد استفاده قرار گیرد.




مطالعه کنید: سایت آنلاین آموزش زبان انگلیسی و 4 سایت عالی آموزش رایگان زبان

همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس بسیاری از معلم های خوب و با تجربه فیلم نمونه تدریس ارائه کرده اند و به این ترتیب می توانید با روش تدریس این اساتید بیشتر آشنا شوید. برای آموزش رایگان زبان انگلیسی هم می توانید از این فیلم ها استفاده نمائید. بر روی عبارت فیلم نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا این ویدئوهای مفید و خوب را ببینید. برای کودکان آموزش زبان در قالب فیلم می تواند بسیار جذاب باشد.

10 بهترین معلم زبان انلاین - جلسه اول رایگان

در ادامه 10 نفر از بهترین معلم های زبان انگلیسی انلاین که بسیاری از این اساتید جلسه اول را رایگان یا با هزینه کم برگزار می کنند یا تعیین سطح و مشاوره رایگان ارائه می دهند معرفی شده اند.

1- استاد با سابقه خانم سحر احمدی




تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking - تدریس دوره های IELTS و دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC - کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی و کارشناسی ادبیات انگلیسی - سوپروایزر و Syllabus Designer دپارتمان زبان انگلیسی در موسسات معتبر - سرویس تصحیح speaking و writing برای آزمون آیلتس (تعیین سطح و مشاوره رایگان). کلاس های آنلاین از طریق نرم افزار Adobe Connect برگزار می شوند و قبل از شروع دوره، تست صدا و تصویر انجام و نحوه استفاده از نرم افزار آموزش داده می شود.

مشاهده پروفایل سحر احمدی

2- معلم مجرب زبان آرتین خضرزاده




سابقه کار: 10 سال سابقه تدریس - می توانید بدون صرف هزینه و وقت زیاد زبان یاد بگیرید؛ اگر هوشمندانه خودتان را درگیرش کنید. ضلع سوم آموزش: زبان آموز در کنار استاد و منابع، ضلع اصلی روند آموزشی است؛ از آنجا که شما در محیط زبان اصلی قرار ندارید لذا مطالب و تمرین های آموزشی بصورت روزانه برایتان ارسال میشود؛ تمرینات انجام شده شما هر شب چک میشود؛ ایرادات شما گرفته و مطالب جدید ارسال میشود. ** همه ما میتوانیم هر زبانی را یاد بگیریم؛ چرا که زبان آموزی به استعدادی جز "تکرار" و تمرین نیاز ندارد.

مشاهده پروفایل آرتین خضرزاده

مطالعه
آموزش زبان انگلیسی آنلاین رایگان، بهترین امکانات و سایت های آموزش آنلاین زبان هم مفید است.

3- مدرس با سواد زبان مازیار گودرزی




رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: نیویورک , امریکا، آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن - همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان ... 22 سال سابقه تدریس

مشاهده پروفایل مازیار گودرزی

4- یکی از بهترین معلم های انگلیسی خانم زهرا پورنظری




رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین بصورت خصوصی و نیمه خصوصی - برای سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته - کلاس ها بصورت فشرده ، مکالمه و ترمیک برگزار می شود. از کتب cutting edge و American English file با توجه به سطح و هدف زبان آموز استفاده می شود. کلاس های گروهی آنلاین با تخفیف ۵۰درصدی برگزار می شود.

مشاهده پروفایل زهرا پورنظری

حتما بخوانید:
10 روش مفید و موثر برای داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی

5- استاد برتر زبان خانم مهتاب مرادخاني



رشته تحصیلی: مترجمي زبان انگليسي - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - حضوري و آنلاين از مقدماتي تا پيشرفته . تدريس زبان انگليسي تمام مقاطع تحصيلي دبيرستان ، کنکور و دانشگاه . حل تمرينات و سوالات امتحاني و پروژه هاي دانشگاهي . ترجمه کلیه متون عمومی و تخصصی . مشاوره امتحانات زبان انگليسي دارای مدرک ILI کانون زیان ایران . (داراي مدرك فوق ليسانس مترجمي زبان و هشت سال سابقه تدريس كلاس هاي خصوصي و گروهي در موسسات)

مشاهده پروفایل مهتاب مرادخاني

6- معلم انلاین بسیار خوب خانم صدیقه فرجی

مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی مدرک TTC - گواهینامه TEFL از دانشگاه تهران - گواهینامه E-citizen از دانشگاه تهران - مدرک سطح پیشرفته زبان - دارای ده سال سابقه کار در آموزشگاه های دکتر حسابی / شکوه / سفیر / کیش /زبانکده ملی ایران / زبانیران / مدارس غیر انتفاعی

مشاهده پروفایل صدیقه فرجی

مطالعه کنید:
تدریس آنلاین زبان انگلیسی و لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی

7- استاد فوق العاده زبان محمد اصل غفاریان

کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران - سابقه تدریس دروس زبان به مدت 14 سال (از سال 86) - مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و ...) لازم به ذکر است در تمامی دوره ها نزدیک به 2000 واژه ضروری و کاربردی که استفاده بیشتری در مکالمه دارند و همچنین در حوزه گرامر، گرامرهایی که کاربردی تر برای زبان آموز میباشد آموزش داده میشود لذا از آموزش بیش از حد واژگان و گرامرهای غیر ضروری و کم کاربرد خودداری می شود. (آموزش به صورت هدفمند می باشد.)

مشاهده پروفایل محمد اصل غفاریان

8- یکی از برترین مدرسین زبان خانم رضوانه محمدی

رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی, PTE 75 - • دوره‌های فشرده مکالمه ویژه مهاجرین و تجار • برگزاری کلاسهای آنلاین مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد - کلاسهای وکب و کالوکیشین - کلاسهای آمادگی آزمون پی تی ای - کلاسهای مکالمه در سفر ویژه مسافرتهای خارجی برای دوستان عزیزی که میخواهند در مدت کوتاهی به زبان انگلیسی مسلط شوند.

مشاهده پروفایل رضوانه محمدی

مطالعه
قیمت کلاس زبان انلاین و هزینه کلاس زبان خصوصی پیشنهاد می شود.

9- استاد عالی انگلیسی خانم نرجس اسدی

دارای مدرک TTC مخصوص کودک و نوجوان از موسسه British Council - تدریس آنلاین با جدیدترین متدهای اموزشی و نرم افزارهای آموزش آنلاین - تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تمام کشور - آموزش همراه بازی و سرگرمی به کودکان زیر دبستان - آموزش همراه فیلم و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان - اموزش همراه خلاقیت و کاردستی برای کودکان - تقویت مهارت حافظه ی شنوایی و بصری به کمک فیلم های اموزشی - تقویت مهارت های speaking , writing, listening,reading - مدرس متدهای : Family friends - Big English -English Time - Little Friends - Pockets - First Friends- Back Pack - Phonics - Touchstone -ODI- و متد درخواستی فراگیرنده

مشاهده پروفایل نرجس اسدی

10- استاد خوب زبان انگلیسی انلاین مهدی وحیدی

سابقه کار: 25 سال سابقه کار در آموزش پرورش ، لیسانس مترجم انگلیسی، بیان بسیار ساده و قابل فهم ، صبر و حوصله در آموزش ، تجربه گسترده و طولانی مدت در شغل رسمی، شناسایی سریع نقاط قوت و ضعف دانشجو و تنظیم سرعت تدریس با سرعت یادگیری دانشجو ، پرهیز از ایجاد جو خشک آموزشی و ایجاد فضایی که دانشجو در آن از یادگیری لذت ببرد از ویژگیهای تدریس اینجانب است.

مشاهده پروفایل مهدی وحیدی

پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید:
تدریس زبان انگلیسی آنلاین و لیست 10 استاد بی نظیر و معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2692 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image