ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه زبان انگلیسی را در مدت زمان کمتری بیاموزیم؟

چگونه زبان انگلیسی را در مدت زمان کمتری بیاموزیم؟

به اشتراک گذاری

برای آموزش زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه باید بر روی یادگیری زبان تمرکز کنید. به این معنی که در تمام طول روز سعی کنید به شیوه های مختلف با آموزش زبان درگیر باشید.



پیشنهاد ایران مدرس: تدریس خصوصی زبان انگلیسی

حین رانندگی می توانید به نوار آموزش زبان انگلیسی گوش دهید و یا به کانالی از رادیو گوش دهید که مطالبش را به زبان انگلیسی ارائه می کند. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان انگلیسی می روید از هر فرصتی استفاده نموده و به انگلیسی حرف بزنید.

حتی اگر به یکدیگر اس ام اس می دهید نیز سعی کنید اس ام  اس را به زبان انگلیسی بنویسید. راهکار بعدی ای که وجود دارد شرکت در کلاسهای بحث آزاد است که در آنها موضوعی انتخاب شده و در رابطه با آن به زبان انگلیسی حرف زده می شود. بسیاری از آموزشگاهها در کنار کلاسهای معمولی آموزش زبان چنین کلاسهایی را نیز برگزار می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر موارد زیر را مطالعه کنید.





برای آموزش زبان در مدت زبان کمتر فیلم های انگلیسی ببینید. در کلاسهای تدریس خصوصی آموزش زبان شرکت کنید (برای مشاهده مدرسین خصوصی زبان به پایین همین مطلب مراجعه کنید). هر جا توریستی دیدید فرصت را مغتنم شمرده و با او حرف بزنید. مرور و یادآوری مداوم لغات و گرامر زبان را نیز فراموش نکنید. برای آموزش گرامر زبان جزوات زیر می تواند مفید باشد.



پیشنهاد می شود مقاله آموزش سریع قواعد و گرامر زبان انگلیسی را هم بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1714 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image