ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی فیلم های آموزشی و نمونه تدریس خصوصی رشته مهندسی مکانیک

فیلم های آموزشی و نمونه تدریس خصوصی رشته مهندسی مکانیک

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با فیلم های آموزش مهندسی مکانیک و نمونه فیلم های تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک ثبت شده در همین سایت ایران مدرس توضیح داده می شود. اگر می خواهید برای یادگیری بهتر دروس مهندسی مکانیک از ویدیوهای رایگان استفاده نمائید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: فیلم آشنایی با نرم افزار سالیدورک solidworks برای مهندسی مکانیک و عمران


دروس مهندسی مکانیک دروسی هستند که دانشجویان برای یادگیری و تسلط بر این درس ها باید تلاش زیادی را انجام دهند. به هر حال تمامی رشته های مهندسی و از جمله مهندسی مکانیک درس هایی را دارند که یادگیری این دروس به صرف وقت و انرژی نیاز دارد و دانشجویان باید بتوانند قوه تحلیل و استدلال خودشان را افزایش دهند. در همین سایت ایران مدرس به شکل های مختلفی مطالب مفید و کاربردی برای یادگیری دروس مهندسی مکانیک ارائه شده است.


مقالات آموزشی در رابطه با نحوه مطالعه دروس مهندسی مکانیک؛ جزوه و نمونه سوالات امتحانی، مطالب جالب علمی مرتبط با این رشته و در کنار همه ی این موارد ویدیوهای آموزشی خوبی برای یادگیری دروس مهندسی مکانیک در این سایت ارائه شده است. فیلم های ارائه شده در ایران مدرس برای یادگیری دروس مهندسی مکانیک به دو صورت ویدیوهای آموزشی و فیلم های نمونه تدریس خصوصی ارائه شده است. برای موفقیت در رشته مهندسی مکانیک باید کتاب درسی را عالی مطالعه نمائید و در کلا سهای دانشگاه حاضر باشید. خوب تحلیل کردن مسائل و درست استدلال کردن را باید آموزش ببینید. استفاده از فیلم های آموزشی هم می تواند بسیار کمک کننده باشد.


اساتیدی که در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک مانند تدریس خصوصی استاتیک و مقاومت مصالح و .... فعالیت دارند برای دروس تدریسی خودشان فیلم نمونه تدریس قرار داده اند و می توانید از این فیلم ها برای یادگیری بهتر دروس مهندسی مکانیک و همچنین برای آشنایی با اساتید استفاده نمائید.  برای مشاهده تعدادی از فیلم های آموزشی دروس مهندسی مکانیک بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


فیلم آموزشی - نحوه تحلیل تنش یک قطعه با استفاده از نرم افزار آباکوس abaqus
فیلم آموزشی - نحوه محاسبه تنش ناشی از گشتاور خمشی از درس مقاومت مصالح با مثال تشریحی
فیلم آموزشی - تعریف ضرب داخلی و ضرب خارجی بردارها در فیزیک و استاتیک به زبان ساده
فیلم آموزشی - نحوه استفاده از روش برش زدن و مقطع زدن برای تحلیل خرپا
فیلم آموزش گشتاور نیرو حول نقطه مشخص به زبان ساده از درس استاتیک
فیلم آموزش مهندسی مکانیک - تحلیل سیالاتی بال هواپیما در سالیدورک (مکانیک سیالات) Solidworks




فیلم های ارائه شده در بالا ویدیوهایی هستند که برای آموزش دروس مهندسی مکانیک و دروسی مانند استاتیک و مقاومت مصالح و مباحثی مانند گشتاور، تحلیل خرپا، بردارها و .... در این وب سایت قرار گرفته است. همانطور که گفته شد، علاوه بر فیلم های آموزشی بالا، در این وب سایت اساتید تدریس خصوصی مهندسی مکانیک برای دروس تدریسی خودشان هم نمونه ویدیوهایی را قرار داده اند و می توانید از این ویدیوها برای یادگیری بهتر دروس مهندسی مکانیک و نرم افزارهای تخصصی این رشته استفاده نمائید.


مشاهده نمائید: فیلم آموزش مهندسی مکانیک درس استاتیک مبحث زوج نیرو یا کوپل


از جمله نمونه فیلم های تدریس خصوصی می توان به فیلم آموزش مقاومت مصالح و دایره مور و تبدیل تنش اشاره کرد (نمونه فیلم تدریس خصوصی مقاومت مصالح - تبدیل تنش و دایره مور). همانطور که می دانید برای مباحث طراحی بحث تنش های اصلی و جهت های اصلی و تنش برشی ماکزیمم از اهمیت بالایی برخوردار است و دانشجویان باید بتوانند از دایره مور به خوبی برای بدست آوردن این مقادیر استفاده نمایند. یا به عنوان مثالی دیگر می توان به فیلم آموزش تعادل در استاتیک اشاره کرد که در این بخش (نمونه فیلم تدریس خصوصی استاتیک - آموزش تعادل در استاتیک مهندسی مکانیک و عمران) لینک آن قرار گرفته است.


خوب یاد گرفتن مبحث تعادل هم برای درس استاتیک و هم برای سایر دروس مرتبط با آن اهمیت بالایی دارد. یکی از نرم افزارهایی که برای تحلیل مسائل مهندسی در مهندسی مکانیک و بسیاری از رشته ها کاربرد دارد نرم افزار کتیا است و در ادامه یک فیلم نمونه تدریس کتیا را هم می توانید مشاهده کنید(نمونه فیلم آموزش و تدریس کتیا catia). نمونه ویدیوی تدریس نرم افزار مطلب Matlab 2018 و سیمولینک simulink هم در ادامه ارائه شده است.


فیلم معرفی ویژگی های برتر نرم افزار مطلب Matlab 2018 و سیمولینک simulink
فیلم آموزشی نمونه تدریس خصوصی - آموزش مبحث خیز تیر از درس مقاومت مصالح مهندسی مکانیک
فیلم آموزش مقاومت مصالح 1 مهندسی مکانیک و مهندسی عمران - آموزش مبحث تنش عمودی و برشی به زبان ساده
فیلم آموزش مقاومت مصالح 1 مهندسی مکانیک و مهندسی عمران - تنش برشی ناشی از گشتاور پیچشی - مبحث پیچش


برای مشاهده لیست کامل نمونه فیلم های تدریس خصوصی رشته مهندسی مکانیک بر روی عبارت فیلم تدریس خصوصی مهندسی مکانیک کلیک کنید. مشاهده موارد زیر هم می تواند مفید باشد.


مقالات آموزشی مهندسی مکانیک
دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی مهندسی مکانیک
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2833 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image