ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 چقدر است؟

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 چقدر است؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر سوال قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 چقدر است؟ برای شما هم مطرح می باشد ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نرخ، قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97 و 98

همانطور که می دانید قیمت و هزینه کلاس های خصوصی ریاضی در سال 98 ممکن است به تناسب تورم و افزایش قیمت ها از سال های قبل بیشتر باشد و در این مقاله در این رابطه توضیحاتی ارائه می گردد. در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت ایران مدرس توضیحات کاملی در رابطه با عوامل موثر بر نرخ کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده است. از جمله عوامل موثر بر هزینه کلاس های خصوصی ریاضی در سال 98 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- زمان برگزاری کلاس ها: در ایام امتحانات و فرجه ها مدرسین زمان کمتری دارند و قیمت بالاتری را هم برای کلاس های خصوصی درخواست می کنند. بنابراین بهتر است در طول ترم کلاس ها را هماهنگ کرد. هم می توان از اساتید تخفیف گرفت و هم اینکه احتمال نتیجه گرفتن بالاتر خواهد بود.

2- تعداد جلسات کلاس های خصوصی ریاضی: با افزایش تعداد جلسات اساتید برای هر جلسه معمولا مبلغ کمتری را در نظر می گیرند. مثلا اگر یک معلم ریاضی برای دو جلسه کلاس هر جلسه 100 هزار تومان را درخواست نماید، اگر تعداد جلسات 10 جلسه باشد ممکن است با هزینه 70 یا 80 هزار تومان به ازای هر جلسه موافقت کند.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس و مشاهده قیمت تعیین شده توسط هر استاد برای کلاس های خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


3- محل برگزاری کلاس های خصوصی: در سال 98 یا هر زمان دیگری هزینه کلاس های خصوصی به محل برگزاری کلاس ها (آموزشگاه یا منزل) هم بستگی دارد. اگر به عنوان مثال در محل مورد نظر استاد کلاس ها برگزار شود ممکن است با هزینه کلاس های خصوصی در منزل قیمتها متفاوت باشد.

4- تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس های ریاضی: بعضی از اساتید در متن تبلیغ خودشان هم ذکر کرده اند که کلاس های خودشان را تضمینی برگزار می کنند. این کلاس ها به نسبت کلاس های معمولی قیمت بالاتری دارد. در سال 98 اگر قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده کنید این مورد را هم در نظر داشته باشید.

پیشنهاد می شود ویدیوی هزینه کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 با نرخ ارزان را هم ببینید.

5- کنکوری یا غیرکنکوری بودن کلاس ها: ممکن است بخواهید از کلاس های خصوصی ریاضی برای موفقیت در ریاضی کنکور و کسب درصد بالا استفاده نمائید. به هر حال، به دلیل حساسیت بالاتر کنکور به نسبت امتحان و چون لازم است استاد تسلط بالاتری بر درس داشته باشد، نرخ کلاس های ریاضی کنکور به نسبت کلاس های مدرسه و دانشگاه بیشتر است. خصوصا اگر کلاس خصوصی ریاضی کنکور تضمینی هم باشد، در این حالت هزینه بالاتر هم خواهد رفت.

6- سابقه مدرس و مدرک تحصیلی استاد ریاضی: اگر قصد دارید با یک معلم با تجربه و با سابقه کلاس داشته باشید ممکن است لازم باشد نرخ بالاتری را برای کلاس ها پرداخت نمائید. اساتید مجرب، دبیران رسمی آموزش و پرورش و اساتید دانشگاه قیمت بالاتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.

7- حضوری یا آنلاین بودن کلاس ریاضی: در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی در سال 98 نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که کلاس هایی که به صورت مجازی، آنلاین و اینترنتی برگزار می شوند می تواند 20 تا 30 درصد ارزانتر به نسبت کلاس های معمولی و حضوری برگزار شود. چون به هر حال وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و به همین دلیل با هزینه پایین تری تدریس را انجام خواهد داد.

8- .....

مطالعه مقاله
هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ هم توصیه می شود.

با توجه به موارد ذکر شده، قیمت کلاس های خصوصی ریاضی در سال 98 به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت های جدید و به روز کلاس های ریاضی این است که به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس مراجعه نمائید (کلیک کنید: مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس). در بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین و نرخ تعیین شده توسط هر استاد برای کلاس ها را می توانید مشاهده نمائید. در ضمن رزومه اساتید، سوابق تدریس، شماره تماس و .... هم ارائه شده است و می توانید به صورت مستقیم با مدرسین ریاضی و سایر دروس در ارتباط باشید.

پیشنهاد می شود این فیلم را هم ببینید:
بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 648 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image