ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان خوب عمل کنیم و درآمد بالایی بدست آوریم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان خوب عمل کنیم و درآمد بالایی بدست آوریم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه نحوه عملکرد موثر در زمینه تدریس خصوصی زبان و اموزش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبانهای خارجی و کسب درآمد بالا از تدریس زبان و جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی در این زمینه مطالبی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان

اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی و یا تدریس هر زبان خارجی دیگری فعالیت داشته باشید و درامد خوبی بدست آورید، در مرحله اول باید آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید. اگر رشته تخصصی خودتان در دانشگاه زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و .... بوده است، برای فعالیت در زمینه تدریس زبان به احتمال زیاد مشکلی نخواهد داشت. اما اگر رشته اصلی خودتان چیز دیگری بوده است ولی علاقه دارید در زمینه آموزش زبان فعالیت کنید، باید سعی کنید امادگی لازم را در خودتان ایجاد نمائید. حتی اگر خودتان در دانشگاه زبان خوانده اید باز هم لازم است برای حضور در کلاسهای خصوصی و گروهی زبان مطالعه کنید و آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد نمائید. برای موفقیت در تدریس خصوصی و گروهی زبان تنها بلد بودن آن کافی نیست. بلکه باید به صورت کامل بر مطالب مسلط باشید. ممکن است بعضی از لغات را خودتان هم فراموش کرده باشید و وقتی در کلاس در حال حرف زدن هستید حضور ذهن کافی نداشته باشید. اگر تجربه تدریس را داشته باشید می دانید که در هر بخشی از حرفهایتان گیر کنید و یا سوالی را به سرعت پاسخ ندهید، شاگردهای شما ان را به بلد نبودن شما نسبت می دهند و ممکن است کلاس کنسل گردد. در کلاسهای خصوصی و گروهی زبان جلسه اول بسیار مهم است و اگر در جلسه اول عالی عمل کنید و خوب درس بدهید شاگردهای شما دید بسیار مثبتی نسبت به شما پیدا کرده و کلاسها را با شما ادامه خواهند داد. بنابراین برای شروع فعالیت در زمینه آموزش و تدریس زبان و یا برای گسترش فعالیت خودتان در این زمینه حتما بر درس و مطالبی که قرار است تدریس کنید مسلط باشید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)

برای داشتن عملکرد خوب در زمینه تدریس خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری بعد از تسلط بر درس نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در زمینه جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی هم خوب عمل کنید. معمولا همه ی افرادی که قصد شروع فعالیت در زمینه تدریس زبان را دارند در مرحله اول سراغ آموزشگاهها و موسسات زبان می روند و رزومه خودشان را ارائه می کنند تا بتوانند از این طریق شاگرد جذب کنند. هر چند این روش بهترین روش نیست و راهکارهای بسیار بهتری وجود دارد، ولی به هر حال، شما نیز برای جذب شاگرد در مرحله اول می توانید از روزنامه و بخش نیازمندیها و یا از اینترنت شماره تماس آموزشگاههای زبان را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید و برای تدریس زبان اعلام آمادگی نمائید. البته روشهای زیادی برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه آموزش زبان و یا سایر دروس وجود دارد که با کلیک بر روی این لینک می توانید یک مقاله عالی را در این زمینه مطالعه نمائید. اگر مرحله اول را خوب انجام داده باشید و با توجه به رهنمودهای انجام شده خوب شاگرد جذب کرده باشید در نهایت چون بر درس مسلط هستید و خودتان درس را خوب بلد هستید، می توانید شاگردهایتان را حفظ کنید. همانطور که می دانید حفظ شاگرد از جذب شاگرد اگر مهمتر نباشد کم اهمیت تر نیست. شاگردی را که با زحمت فراوان جذب کرده اید و ممکن است دهها جلسه کلاس تدریس خصوصی لازم داشته باشد را نباید با ارائه تدریس بد و بی کیفیت از دست بدهید.





مطالعه نمائید: چگونه تدریس خصوصی زبان را شروع کنیم؟


یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان درج اگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و با درج اگهی اموزش زبان در این سایت، هزاران متقاضی تدریس خصوصی تبلیغات شما را خواهند دید. ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است  تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ تدریس زبان خودتان را ویژه کنید و بازدهی و احتمال جذب شاگرد آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از اگهی های رایگان نمایش داده می شوند. در ضمن تبلیغات تدریس زبان ویژه در کنار مطالب اموزشی مرتبط با زبان در همین سایت هم نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال برای مشاهده جزوات آموزش قواعد و گرامر زبان و مشاهده آگهی های تدریس زبانی که به صورت ویژه ثبت شده اند و در کنار این جزوات نمایش داده می شوند بر روی عبارت جزوات آموزش گرامر زبان کلیک کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که تا پاییز 96 به بیش از 17000 مدرس می رسد بر روی عبارت معلم خصوصی و برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. برای ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. با درج اگهی تدریس زبان در این وب سایت متقاضیان تدریس انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ... از کل کشور آگهی شما را خواهند دید و به صورت حضوری و یا انلاین می توانید شاگرد جذب نمائید. تبلیغات در اینترنت به نسبت روزنامه و تراکت و ... مزایای زیادی دارد و محددویت زمانی و مکانی ندارد. با ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس و کار کردن به صورت مستقل در زمینه آموزش زبان هم لازم نیست هر جلسه درصدی را به آموزشگاه بدهید و هم در نهایت درامد بالاتری خواهدی داشت.



حتما بخوانید: روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

برای کسب درآمد بالا از تدریس زبان در صورتی در این زمینه فعالیت کنید که خودتان به زبان و آموزش آن علاقه دارید. اگر اینطور باشد حتما موفق خواهید شد و در ضمن هم از کارتان لذت خواهید برد و هم درامد خوبی بدست خواهید آورد. خبر خوب اینکه، تدریس خصوصی زبان پر سرچ ترین عبارت در گوگل است و به نسبت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس شیمی، تدریس عربی و یا هر درس دیگری متقاضی بالاتری دارد. در ضمن، آموزش زبان منحصر به ایام مدرسه و دانشگاه نیست و افراد زیادی برای اهداف تجاری از کلاسهای تدریس خصوصی زبان استفاده می کنند. با تعطیل شدن مدارس و دانشگاهها نه تنها مانند سایر دروس کار تدریس خصوصی کم نمی شود بلکه بیشتر رونق می گیرد. بنابراین اگر واقعا به تدریس زبان و آموزش زبان علاقه دارید و در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید، بازارکار خوبی در این زمینه وجود دارد و می توانید درامد بسیار خوبی بدست اورید. می توانید در زمینه اموزش مکاله زبان، آمادگی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی برای امتحانات، آموزش زبان برای آزمونهایی مانند آیلتس و تافل، آموزش گرامر زبان، تدریس خصوصی زبان کنکور و .... فعالیت داشته باشید و درامد بسیار خوبی بدست آورید.





مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان موثرتر عمل کنیم؟ هم پیشنهاد می شود.

با توجه به مطالب ارائه شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت، برای کسب درآمد بالا از تدریس زبان بر درس تدریسی خودتان مسلط باشید، خوب شاگرد جذب کنید و رضایت شاگردهایتان را جذب کنید و آنها را به نتیجه مورد نظر برسانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 799 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image