ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

به اشتراک گذاری

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به شرایط مختلفی بستگی دارد و از 50 هزار تومان برای یک جلسه تا 1 میلیون تومان و بیشتر و برای مدرسان حرفه ای حتی تا رقم های بالاتر هم متغیر است.


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در حالت کلی به شرایط زیر بستگی دارد:


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی


1- سابقه تدریس مدرس: هر چه سابقه کار مدرس تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی بالاتر باشد برای جلسات تدریس خصوصی مبلغ بیشتری را درخواست می کند. قاعدتا، مدرسی که سابقه کار بالاتری دارد بهتر هم می تواند تدریس کند و در زمان کوتاهتری می تواند درس را جمع کند.


پیشنهاد می شود مقاله هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی – تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب را هم بخوانید.


2- شهر محل تدریس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان و مشهد و ... به نسبت شهرهای کوچکتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتز بحث ترافیک و دوری مسیر هم مطرح است و مدرس زبان باید وقت بیشتری را برای رسیدن به منزل شاگرد خود در نظر بگیرد و بنابراین مبلغ بالاتری را هم مطالبه خواهد کرد.



3- مقطع و درس تدریسی: مبلغی که برای تدریس زبان انگلیسی کنکور و دانشگاه باید پرداخت کنید به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان دبیرستان بالاتر است. اگر در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس و ... هستید و برای موفقیت در این امتحانات قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، قاعدتا هزینه این کلاسها به نسبت کلاسهای آموزش زبان انگلیسی معمولی بالاتر است.


4- سطح سواد مدرس زبان: هر چه مدرس زبان مورد نظر شما تحصیلات بالاتری داشته باشد، قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس زبان مطالبه می کند.


مطالعه مقاله چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟ هم می تواند مفید باشد.


علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ممکن است به عوامل دیگری هم بستگی داشته باشد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که همین الان با مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) تماس گرفته و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل را از چند نفر از آنها بپرسید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.


برای دانلود مطالب آموزشی، کتابهای آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی و ... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



آمار بازدید: 12837 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سارا محمدی پنج شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

سلام. این نوشته ظاهرا نیاز به *به روز رسانی* داره. به عنوان مدرس زبان باید بگم در سال 1401 همچین هزینه هایی مثل 10، 20. ...هزار تومان شایسته جلسات تدریس زبان انگلیسی نیست. چون در پایه ای ترین حالت، هم ارزش آموزش زبان و هم وقت و انرژی معلم بیشتر ازینه. متشکرم.