ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و متوسطه، آموزش ریاضی کنکور و دانشگاهی

تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و متوسطه، آموزش ریاضی کنکور و دانشگاهی

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و متوسطه، آموزش ریاضی کنکور و دانشگاهی و سایر دروس در تهران، کرج و کل ایران و .... ارائه می گردد. هزاران مدرس در زمینه اموزش و تدریس ریاضی و سایر دروس در سایت ایران مدرس فعالیت دارند.

تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و دبستان: در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش ابتدایی بر روی عبارت تدریس خصوصی ابتدایی کلیک کنید. درس ریاضی در مقطع ابتدایی بسیار مهم است. شاید حتی به نسبت ریاضیات سایر مقاطع مهمتر هم باشد. چون در مقطع ابتدایی پایه درس ریاضی گذاشته می شود. اگر دانش اموزی در این مقطع ریاضی را خوب متوجه شود و یاد بگیرد، در مقاطع بعدی هم به احتمال زیاد در یادگیری آن موفق خواهد بود. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان که از درس ریاضی خوششان نمی آید و در ان نمره خوبی نمی گیرند در همان مقطع ابتدایی با آموزش نادرست از درس ریاضی زده شده اند. کلاسهای تدریس ریاضی ابتدایی در مدرسه و دبستان به صورت کامل در کنترل والدین نمی باشد. ممکن است دانش اموز در یک مدرسه خوب هم ثبت نام کرده باشد ولی روند آموزش معلم ریاضی نامناسب باشد و باعث شود این دانش آموز به صورت کلی از درس ریاضی زده شود. در این مقطع می توان با یک مدرس ریاضی ابتدایی خوب هماهنگ کرد و درس ریاضی را به صورت شیرین و جذاب و در کنار آن به صورت عمقی و مفهومی آموزش داد. دانش آموزی که درس ریاضی و مسائل ان را خوب بفهمد و نمره خوبی هم بگیرد، نسبت به آن علاقه مند هم می شود. بنابراین در مقطع ابتدایی باید به درس ریاضی اهمیت داد و استفاده از کلاسهای خصوصی به عنوان یک گزینه خوب برای یادگیری بهتر را باید در نظر گرفت.



مطالعه این مقاله هم مفید است: استفاده بهینه و پربازده از کلاسهای خصوصی ریاضی

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان: برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی تیزهوشان و سایر دروس تیزهوشان هم می توان از کلاسهای خصوصی استفاده کرد. ریاضی تیز هوشان به نسبت ریاضی در حالت معمول خود سطح بالاتری دارد و معمولا دانش آموزانی که در تیزهوشان تحصیل می کنند هم هوش بالاتری دارند و به خوبی از پس درسها بر می ایند. به هر حال ممکن است در بسیاری از مدارس تیزهوشان سخت گیری های زیادی انجام شود و یادگیری بعضی از دروس و از جمله ریاضی برای دانش اموزان سخت گردد. در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان و سایر دروس تیزهوشان بر روی عبارت تدریس خصوصی تیزهوشان کلیک نمائید. در مدارس تیزهوشان به نسبت مدارس معمولی رقابت تحصیلی بالاتر هم می باشد. برای کسب رتبه اول در کلاس و یا عالی بودن در دروس کلاسهای تدریس خصوصی مفید و موثر است. اگر می خواهید ریاضیات تیزهوشان را خوب یاد بگیرید .... اگر می خواهید در ریاضی تیزهوشان که معمولا سطح امتحان بالاتر هم می باشد 20 بگیرید و اگر قصد دارید هم در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده باشید و هم در عین حال جزوه رتبه های برتر کلاس شوید، از مدرسین خصوصی با تجربه و با سابقه کمک بگیرید.

تدریس خصوصی ریاضی متوسطه و دبیرستان: ریاضیات متوسطه و دبیرستان هم بسیار مهم است. خصوصا اینکه در دبیرستان بحث کنکور هم مطرح است و در نتیجه برای رشته های ریاضی و تجربی درس ریاضی بسیار با اهمیت است. یادگیری و آموزش بهتر ریاضی در دبیرستان هم می تواند باعث افزایش معدل شود و به صورت غیر مستقیم در کسب رتبه برتر کنکور تاثیر مثبتی داشته باشد و هم اگر خوب یاد گرفته شود و فهمیده شود در خود کنکور به صورت مستقیم موثر باشد. دانش اموزانی که در مقطع دبیرستان و متوسطه درس ریاضی را خوب یاد می گیرند در کنکور هم رتبه بهتری بدست می آورند و یا حداقل درس ریاضی را خوب می زنند. نکته مثبت دیگر خواندن خوب ریاضی در دبیرستان این است که در دانشگاه هم در درس ریاضی قوی تر عمل خواهید کرد. در مقطع دانشگاه به عنوان مثال در ریاضی عمومی 1 دانشگاهی مباحثی مانند انتگرال و مشتق و ... دوباره و در سطح بالاتری تکرار می شود. اگر درس ریاضی در مقطع متوسطه خوب آموزش دیده شده باشد، در مقطع دانشگاه هم کار دانشجو راحت تر خواهد بود. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی متوسطه، ریاضی دبیرستان و دانشگاه، ریاضیات مهندسی و ...... بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. دانش آموزان در مقطع دبیرستان باید برای یادگیری ریاضی وقت بگذارند و سعی کنند در طول ترم درس بخوانند تا این درس مهم را به صورت مفهومی یاد بگیرند. ریاضی متوسطه و دبیرستان هم به خودی خود برای موفقیت در امتحانات مهم است و هم برای موفقیت در کنکور باید خوب آموزش دیده شود.





دانلود رایگان: دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دبیرستان


آموزش و تدریس خصوصی ریاضیات کنکور: ریاضیات کنکور برای کسب رتبه خوب و رتبه برتر کنکور بسیار مهم است. خصوصا برای رشته های ریاضی و تجربی کسب درصد بالا در ریاضیات کنکور خیلی مهم می باشد. برای بدست آوردن درصد بالا در ریاضی کنکور در مرحله اول درس ریاضی باید به صورت پایه ای و مفهومی خوانده شود. در کلاسهای ریاضی مدرسه به صورت کامل شرکت کنید. درس ریاضی را به صورت جدی در طول ترم بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. اگر بخواهید در ریاضی کنکور موفق عمل کنید باید پایه درس را قوی بگذارید. باید در مرحله اول از پس سوالات و تمرینات و مسائل به خوبی بربیائید. قبل از آنکه سراغ تست های کنکور مختلف و کتاب های کنکور و کمک آموزشی و یا آزمونهای آزمایشی بروید، باید خود درس ریاضی را خوب بلد باشید. شرکت در کلاسهای خصوصی هم برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور مفید است. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی کنکور و سایر دروس کنکوری بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. بعد از مطالعه پایه ای درس و حل تمرین و مسئله نوبت به تست زنی و خواندن نکات کنکوری می رسد. در همان کلاسهای خصوصی ریاضی کنکور سعی کنید از مدرس خصوصی خودتان راهنمایی بگیرید و تکنیکهای تست زنی را آموزش ببینید. یاد بگیرید که تست هایی که بلد هستید را سریع پاسخ دهید و تست هایی که بلد هستید و وقت گیر هستند را علامت بزنید تا بعدا در دور دوم پاسخ دهید. برای مطالعه در زمینه نحوه کسب درصد بالا در ریاضی کنکور این مقاله را بخوانید.

مدرسین تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی: ریاضیات دانشگاهی به نسبت ریاضی ابتدایی و متوسطه وسیعتر می باشد. از جمله دروسی که در مقطع دانشگاهی به عنوان درس ریاضی تدریس می شود می توان به ریاضی عمومی 1 و 2 ، ریاضیات مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، ریاضیات تخصصی برای رشته ریاضی، ریاضی مهندسی پیشرفته و .... اشاره کرد. اگر در مقاطع قبلی دانشجویی درس ریاضی را خوب آموزش ندیده باشد و مواردی که لازم است را بلد نباشد در مقطع دانشگاه کار کمی سخت خواهد بود. به عنوان مثال در دروس ریاضی عمومی 1 و 2 و یا در بسیاری از درسهای تخصصی رشته های فنی مهندسی به عنوان پیش فرض در نظر گرفته می شود که دانشجو مباحثی مانند حد و مشتق، انتگرال، نسبت های مثلثاتی و .... را در حد خوبی بلد است. این موارد قاعدتا باید در مقاطع دبیرستان و متوسطه آموزش دیده شده باشد. اگر شما به عنوان دانشجو در این مباحث پایه ای اشکال دارید، شرکت در کلاسهای خصوصی در کنار کلاسهای اصلی خودتان بسیار مفید و موثر است. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی دانشگاهی و مشاهده لیست مدرسین دانشگاه به صورت کلی بر روی عبارت تدریس خصوصی دانشگاهی کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل هم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل کلیک کنید. برای موفقیت در ریاضی دانشگاهی سعی کنید در کلاسهای اصلی خودتان حضور داشته باشید. اگر به دلیل اشکالات پایه ای ای که دارید درس را به خوبی متوجه نمی شوید ایرادی ندارد. به صورت همزمان در کلاسهای خصوصی شرکت کنید و به تدریج این اشکالات برطرف می گردد. در کلاسهای اصلی خودتان جزوه خوبی یادداشت کنید تا برای کلاسهای خصوصی منبع مطالعه مناسبی داشته باشید. معمولا در مقطع دانشگاه تمام سرفصلهای موجود در کتاب و مرجعی که معرفی می شود توسط استاد ریاضی تدریس نمی گردد. بنابراین باید یک جزوه خوب یادداشت نمائید تا بدایند کدام مباحث تدریس شده است و کدام مباحث حذف شده است.

دانلود رایگان: دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه

با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و متوسطه، آموزش ریاضی کنکور و دانشگاهی و .... برای آموزش و یادگیری بهتر، رفع اشکالات پایه ای، قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب و عالی و همچنین بدست آوردن درصد خوب در ریاضی کنکور می تواند کاملا موثر باشد. البته همه ی کارها را برای ایام امتحانات باقی نگذارید و فکر نکنید که برای موفقیت در درس ریاضی هم فقط کلاسهای ریاضی کافی است. همواره تلاش و کوشش خودتان و درس خواندن و حل تمرین و مسئله برای یادگیری ریاضی لازم است. ریاضی درسی است که نمی توان بدون حل تمرین و مسئله آن را یاد گرفت. کلاسهای خصوصی ریاضی مفید و کمک کننده است ولی تلاش و درس خواندن خودتان همواره لازم می باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 808 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image