ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها دانشگاه صنعتی سهند

دانشگاه صنعتی سهند

به اشتراک گذاری

دانشگاه صنعتی سهند در این بخش معرفی شده است. فعاليتهاي آموزشي دانشگاه از سال 1369 با پذيرش 48 نفر دانشجو در رشته مهندسي مواد، گرايش ريخته‌گري آغاز شد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهای عملی و کاربردی برای موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه

موقعيت جغرافيايي

شهر جديد سهند در فاصله 20 كيلومتري جنوب غربي تبريز و در محور جاده تبريز – آذرشهر قرار گرفته است. ارتفاع آن از سطح دريا 1600 متر و در طول 53 و 37 تا 59 و 37 و عرض 15 و 46 تا 30 و 46 جغرافيايي قرار گرفته است و از نظر تقسيمات كشوري تابع شهرستان اسكو مي‌‌باشد. شهر جديد سهند در دامنه سلسله كوههاي سهند تحت تاثير آب و هواي كوهستاني منطقه و با ديد و منظر بسيار زيبا و سرسبز در دره‌هاي اطراف خود واقع شده است.

پیشنهاد می شود مقاله
تدریس خصوصی ریاضی 1 و 2 و دانشگاه را هم بخوانید.

تاريخچه دانشگاه


از جمله اهدافي كه بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مد نظر مسئولين فرهنگي نظام جمهوري اسلامي قرار گرفت، ايجاد تغييرات بنيادي در كم و كيف مراكز آموزشي عالي كشور بود، بطوريكه بتواند نيازهاي فعلي و آتي يك جامعه اسلامي را برآورد نمايد. دانشگاه صنعتي سهند با هدف تربيت بخشي از نيروهاي متخصص و متعهد مورد نياز كشور در زمينه‌هاي علوم مهندسي در سال 1368 با تصويب شوراي گسترش دانشگاههاي كشور و شوراي عالي انقلاب فرهنگي تاسيس گرديد. در راستاي ايجاد امكانات براي دستيابي به اهداف دانشگاه، منطقه‌اي به وسعت 410 هكتار براي پرديس دانشگاه و حدود 1100 هكتار براي ايجاد شهرك تحقيقاتي بين سه شهر اسكو، شهر جديد سهند و خسروشهر، واقع در 26 كيلومتري جنوب غربي تبريز اختصاص يافته است.

مطالعه این مقاله هم مفید است: 3 مهارت ساده برای موفقیت در دانشگاه

فعاليتهاي آموزشي

هم‌ اكنون بعد از گذشت بيش از بیست و یک سال فعاليت آموزشي، دانشگاه در ۲ رشته در مقطع کاردانی و ۱۱ رشته در مقطع كارشناسي و ۴۵ رشته در مقطع كارشناسي‌ ارشد و در 21 رشته در مقطع دكتري به فعاليت آموزشي خود ادامه مي دهد .ضمناً با تاسيس آموزشكده فني ورزقان در سال تحصيلي 83-82 در دو گرايش استخراج معدن و كانه‌آرايي در مقطع كارداني اقدام به پذيرش دانشجو نموده است . دانشكده‌هاي مهندسي مواد، مهندسي شيمي، مهندسي معدن، مهندسي برق، مهندسي مكانيك، مهندسي پليمر و مهندسي عمران از جمله دانشكده‌هايي هستند كه در رشته‌ ها و گرايشهاي مختلف اقدام به پذيرش دانشجو مي‌نمايند و دانشكده علوم پايه در حال حاضر مسئوليت ارائه دروس علوم پايه و معارف را به عهده داشته و در مقطع كارشناسي ارشد و دکتری در رشته های رياضي و فیزیک اقدام به پذيرش دانشجو نموده است .

مطالعه مقاله
آشنایی با نظام آموزش عالی کره جنوبی را هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: وب سایت دانشگاه صنعتی سهند



تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


آمار بازدید: 934 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image