ارتباط مستقیم با 30582 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی راهکارهای عملی و کاربردی برای موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه

راهکارهای عملی و کاربردی برای موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه

به اشتراک گذاری

راهکارهای عملی و کاربردی برای موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه در این بخش ارائه شده است. برای موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه، گرفتن نمره 20 در امتحانات، ارتقاء معدل و ... موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خصوصی به گرفتن نمرات بالاتر کمک می کند؟

1- به صورت مداوم در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه شرکت کنید. تا جایی که ممکن است غیبت نکنید و در کلاسهای تدریس حاضر شوید. غیبت در کلاسها باعث می شود عقب بیفتید و جبران مطالب ارائه شده سخت خواهد بود.

2- در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید. فقط حضور در کلاس مهم نیست بلکه گوش دادن به مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه هم مهم است. با انگیزه زیاد به مطالب ارائه شده گوش دهید و سوال بپرسید و به سوالهایی که پرسیده می شود گوش دهید.

3- در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی جزوه یادداشت کنید. جزوه خودتان را داشته باشید. در بسیاری از اوقات مطالبی که ارائه می شود و گفته می شود را با نوشتن بهتر یاد می گیرید. در ضمن نکاتی که به نظر خودتان مهم است در جزوه خودتان موجود است ولی دیگران ممکن است نکات مهم را یادداشت نکنند.

4- مطالب ارائه شده در کلاسها را مرور نمائید. بعد از کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه درس را مرور کنید. برای داشتن حضور ذهن باید درس را به صورت مداوم مرور نمائید.





مطالعه مقاله چگونه درس حفظ کنیم هم مفید است.

5- در صورت لزوم، از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. کلاسهای تدریس خصوصی مزایای فراوانی دارد. برای کسب اطلاعات در زمینه مزایای کلاسهای خصوصی این مقاله را بخوانید: مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی + لیست مدرسین تدریس خصوصی . در این وب سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارند. به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید.

6- برای موفقیت در امتحانات درس را در طول ترم بخوانید. موکول کردن مطالعه و حل تمرین به ایام امتحانات باعث می شود تا نتیجه گرفتن برای شما سخت باشد. تا جایی که برای شما ممکن است در طول ترم درس بخوانید. به این ترتیب هم بدون استرس درس را مطالعه می کنید و هم مسئله و تمرین بیشتری حل می نمائید و هم احتمال موفقیت شما در امتحانات افزایش می یابد.

7- برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک به اندازه کافی مسئله و تمرین حل کنید. برای دروس ریاضی و فیزیک حل تمرین و مسئله مهم و حیاتی است. مانند ورزشکاری که هر مقدار بیشتر تمرین کند آماده تر خواهد شد، ذهن شما هم هر چه بیشتر تمرین حل کند برای حل مسائل سخت آماده تر خواهد بود. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک هم می تواند کمک کننده باشد.

8- با برنامه ریزی درس بخوانید. داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است. تمام افراد موفق برنامه ریزی دارند. بهتر است برنامه ریزی خودتان را روی کاغذ بیاورید و به مرور آن را اصلاح کنید. اگر برنامه شما کامل اجرا نشد ایرادی ندارد. برنامه خودتان را کم کم بهتر و بهتر کنید و از آن دست نکشید.



برای کسب اطلاعات در زمینه برنامه ریزی مقاله برای موفقیت در تحصیل و کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم؟ را بخوانید.

9- در ایام امتحانات عالی عمل کنید. هر چند که نباید دروس را به ایام امتحانات موکول کنید و در طول ترم باید درس بخوانید، ولی به هر حال در ایام امتحانات هم باید کارهایی انجام دهید تا احتمال موفقیت شما افزایش یابد. در ایام امتحانات دروس را مرور نمائید و رفع اشکال کنید. در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی برای رفع اشکال و جمع بندی دروس استفاده نمائید.

10- از مظالب آموزشی موجود در اینترنت برای موفقیت در امتحانات استفاده کنید. در همین سایت مطالب زیادی در زمینه موفقیت در امتحانات و کسب نمره 20 و افزایش معدل و ... ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه درس بخوانیم که فراموش نکنیم؟ را هم بخوانید.





11- از جزوات آموزشی و سوالات امتحانی موجود در اینترنت استفاده نمائید. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی و تست کنکور و ... زیادی برای دانلود رایگان ارائه شده است. به منظور دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی و ... بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی و کتاب زیر کلیک کنید.

12- با تمرکز درس بخوانید. تمرکز حین مطالعه و درس خواندن می تواند به موفقیت شما در امتحانات کمک زیادی بکند. در حقیقت، در صورتیکه با تمرکز درس بخوانید به صورت کامل می توانید از وقت خودتان استفاده کنید و نتیجه بهتری خواهید گرفت. برای مطالعه در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



چگونه حین مطالعه تمرکز خود را افزایش دهیم؟





تاثیر تمرکز بر میزان یادگیری ریاضی و فیزیک







منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1631 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
زینب يکشنبه ۱۷ دي ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

متنتوugن عالی عالیه فقط اگه میشه درباره راحت تریادگرفتن ریاضی هشتم ونهم متنی بگزارید وهمینطورشاگردان برچه اساسی انتخاب میشن خیلی ممنون لطفاراهکهرهاروزوددرسایت بنویسید