ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم معرفی سایت تدریس خصوصی ایران مدرس - بهترین سایت انتخاب معلم خصوصی آنلاین

فیلم معرفی سایت تدریس خصوصی ایران مدرس - بهترین سایت انتخاب معلم خصوصی آنلاین

 


در این بخش فیلم معرفی سایت تدریس خصوصی ایران مدرس - بهترین سایت انتخاب معلم خصوصی آنلاین ارائه شده است. در ایران مدرس (همین سایت) می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین کلیک کنید.


ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1400 بیش از 23000 استاد و معلم خصوصی در این وب سایت ثبت نام کرده اند. اساتید حاضر در ایران مدرس هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و مجازی خدمات تدریس خصوصی را ارائه می دهند. برای هر درس و رشته ای از جمله تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی، شیمی، عربی، زیست، زبان فرانسه، آلمانی، ادبیات کنکور، دروس دانشگاهی، ریاضی ششم تا دکتری و ریاضی ابتدایی و .... می توانید در ایران مدرس کاملترین لیست اساتید را ببینید. برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی از جمله دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی ارائه شده است. نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس خصوصی را هم برای بسیاری از مدرسین می توانید مشاهده نمائید. در این وب سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای بسیاری از متقاضیان کلاس خصوصی قیمت تدریس خصوصی دغدغه اصلی است. در این وب سایت برای تمامی اساتید نرخ درخواستی ایشان هم ارائه شده است. می توانید لیست کامل اساتید را ببینید، رزومه و سوابق تدریس را چک نمائید و قیمت کلاس ها را هم در نظر بگیرید و در نهایت یک استاد خوب از ایران مدرس انتخاب کرده و به صورت آنلاین یا حضوری کلاس خصوصی را برگزار کنید. معلم های خصوصی خوب از تمامی شهرهای ایران از جمله تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و .... در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری دروس مختلف فعالیت دارند.


برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟


راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی


این مقاله را هم بخوانید: بهترین استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی


منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 1032 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image