ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی - ادامه جلسه دوم حل مثال تشریحی از مبحث نیرو و گشتاور

فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی - ادامه جلسه دوم حل مثال تشریحی از مبحث نیرو و گشتاور

دانلود ویدیو
801
کاربر گرامی برای استفاده از ویدیوی فوق آن را به سبد خرید خود اضافه نموده و پس از پرداخت وجهه می توانید آن را مشاهده نمایید.
قیمت:20000تومان

 


در این فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی ادامه جلسه دوم حل مثال تشریحی از مبحث نیرو و گشتاور به زبان ساده ارائه شده است. نیرو و گشتاور از مباحث مهم و پایه ای در درس استاتیک می باشند.


در این ویدئوی آموزشی که توسط یکی از بهترین مدرسین استاتیک ارائه شده، مثال های متعددی از مبحث نیرو و گشتاور ارائه شده است. در مثال اول بزرگی یک نیرو داده شده است و از دانشجو خواسته شده بردار کشش AB و زاویه بردار با محورهای مختصات بدست آید. در مسائل 3 بعدی بدست آوردن بردار نیرو بسیار مهم و لازم است. مثلا برای محاسبه گشتاور در حالت 3 بعدی باید نیرو به فرم برداری بدست آید. در مثال بعدی که در این فیلم آموزشی مورد بررسی قرار گرفته محاسبه گشتاور یک نیرو در حالت 3 بعدی مد نظر است. این مثال هم به صورت تشریحی مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه مثال های دیگری از مبحث محاسبه برآیند نیروها و تجزیه نیروها ارائه شده و حل شده است. این فیلم مباحث پایه ای درس استاتیک را شامل می شود و دیدن آن می تواند به شما کمک کند استاتیک و ایستایی را خوب آموزش ببینید.


مشاهده این ویدئو هم پیشنهاد می گردد: فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی - جلسه دوم زوج نیرو و گشتاور زوج نیرو


 


توجه: استفاده از این فیلم آموزشی صرفا برای شخصی که هزینه آن را پرداخت کرده است مجاز می باشد و باز نشر آن در سایت های اینترنتی ممنوع بوده و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.


عبارت های کلیدی: استاتیک دکتر سیروان محمدی، گشتاور، نیرو


مطالعه نمائید: کاملترین و بهترین مقاله در رابطه با نحوه مطالعه و یادگیری آسان استاتیک و مقاومت مصالح



آمار بازدید: 801 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image