ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی - جلسه دوم زوج نیرو و گشتاور زوج نیرو

فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی - جلسه دوم زوج نیرو و گشتاور زوج نیرو

دانلود ویدیو
596
کاربر گرامی برای استفاده از ویدیوی فوق آن را به سبد خرید خود اضافه نموده و پس از پرداخت وجهه می توانید آن را مشاهده نمایید.
قیمت:20000تومان

 


در این فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی - جلسه دوم زوج نیرو و گشتاور زوج نیرو تدریس شده است. در درس استاتیک گشتاور و زوج نیرو از مباحث بسیار مهم بوده و در فصل های بعدی هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.


در این ویدئوی آموزشی که توسط یکی از بهترین اساتید استاتیک ارائه شده، ابتدا تعریف زوج نیرو و گشتاور زوج نیرو ارائه شده است. دو نیرو با اندازه های یکسان و راستاهای موازی را که مخالف جهت هم به دو نقطه از جسمی وارد شوند زوج نیرو یا کوپل می گویند. گشتاور زوج نیرو یک بردار آزاد است. در ادامه در رابطه با تعویض یک نیرو به یک نیرو و بردار کوپل که در استاتیک مریام تمرینات زیادی در رابطه با آن ارائه شده توضیح داده شده است. سپس مفهوم بسیار مهم دیگر به اسم آچار wrench و یا پیچ گوشتی وار ارائه شده و کاملا مفهومی و به زبان ساده بررسی شده است. در ادامه از مبحث نیرو و بردار، بردار وضعیت نیرو و بردار یکه مثالی به صورت تشریحی مورد بررسی قرار گرفته است.


توجه: استفاده از این فیلم آموزشی صرفا برای شخصی که هزینه آن را پرداخت کرده است مجاز می باشد و باز نشر آن در سایت های اینترنتی ممنوع بوده و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.



آمار بازدید: 596 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image