ارتباط مستقیم با 30694 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم رایگان آموزش استاتیک - کار مجازی به زبان ساده برای حل مسائل تعادل با مثال کاملا تشریحی

فیلم رایگان آموزش استاتیک - کار مجازی به زبان ساده برای حل مسائل تعادل با مثال کاملا تشریحی

 


در این فیلم آموزشی از درس استاتیک مبحث کار مجازی Virtual Work برای حل مسائل تعادل با مثال تشریحی و به زبان ساده و روان رایگان ارائه شده است. برای حل بسیاری از مسائل تعادل در درس استاتیک خصوصا مبحث قاب ها و ماشین ها می توان از روش کار مجازی استفاده نمود.


اگر در این مباحث اشکال دارید از اساتید مجرب استاتیک کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی استاتیک کلیک کنید تا لیست اساتید را ببینید.


در مبحث کار مجازی ابتدای یک جابه جایی کوچک که غیر واقعی و مجازی است به سازه داده می شود. البته این جابه جایی باید با تکیه گاهها هماهنگ باشد و برای سازه داده شده ممکن باشد. در ادامه کار کل نیروهای وارد به سازه بر اثر این جابه جایی مجازی بدست می آید. چون جابه جایی ایجاد شده مجازی بوده است کاری که بدست می آید هم مجازی و غیر واقعی می باشد. در نهایت کار مجازی کل ناشی از تمام نیروها را برابر صفر قرار می دهیم و مجهولات مد نظر مسئله بدست می آید. می توان اثبات کرد که اگر کار مجازی کل نیروها برابر صفر باشد مسئله تعادل دارد. این روش خصوصا در کنکور ارشد مهندسی مکانیک که لازم است مسائل در زمان کم حل شوند و یا برای حل مسائل مرتبط با قاب ها و ماشین ها بسیار مفید و پرکاربرد است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کار مجازی Virtual Work در ویکی پدیا اینجا کلیک کنید. در فیلم مثال خوبی در این زمینه حل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


آموزش کار مجازی از درس استاتیک به زبان ساده همراه با مثال و فیلم


نمونه فیلم تدریس خصوصی استاتیک - کار مجازی همراه با فرمول و اثبات



آمار بازدید: 943 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image