ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان 10 بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، رشت، شیراز و کل ایران

10 بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، رشت، شیراز و کل ایران

به اشتراک گذاری


اگر در جستجوی بهترین مدرس زبان آلمانی خانم و آقا در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز،رشت و کل ایران هستید .... اگر می خواهید با بهترین استاد زبان آلمانی کلاس داشته باشید و در کمترین زمان آلمانی را یاد بگیرید ... در هر صورت، در این مقاله 10 بهترین مدرس و معلم زبان آلمانی را معرفی نموده ایم.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان آلمانی خانم و آقا در تهران، کرج، اصفهان، رشت، مشهد، شیراز و کل ایران بر روی عبارت معلم خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با انتخاب بهترین مدرس زبان آلمانی از ایران مدرس


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید و مدرسین بسیار خوب و فوق العاده ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی به صورت تدریس خصوصی در منزل و یا تدریس آنلاین و مجازی فعالیت دارند. فرقی نمی کند که ساکن تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و یا هر جای دیگر ایران باشید، در هر صورت، بهترین مدرسین زبان آلمانی را می توانید از این سایت انتخاب نمائید. برای تمامی مدرسین می توانید اطلاعات کاملی از جمله رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید، شماره تماس مستقیم و هزینه درخواستی هر استاد، فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرسین و اطلاعات بسیار کامل دیگری را هم مشاهده نموده و مدرس خودتان را با آگاهی کامل و دقت بالا انتخاب نمائید.


همانطور که گفته شد در این وب سایت واسطه ای در کار نیست و شماره تماس مستقیم مدرسین نمایش داده شده است. در نتیجه می توانید بعد از انتخاب استاد زبان آلمانی خودتان مستقیم با ایشان تماس گرفته و کلاس ها را هماهنگ نمائید. دقت کنید که مدرس انتخابی شما لازم نیست حتما ساکن شهر خودتان باشد و به عنوان مثال اگر شما ساکن اصفهان یا مشهد، شیراز و یا رشت هستید می توانید استاد زبان آلمانی خودتان را از تهران یا کرج انتخاب نموده و به صورت آنلاین و مجازی کلاس ها را برگزار نمائید. در ادامه 10 استاد برجسته از بهترین مدرسین زبان آلمانی حاضر در همین سایت ایران مدرس را معرفی می نمائیم.


پیشنهاد می کنیم بخوانید: بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 8 استاد خوب آلمانی


معرفی 10 بهترین مدرس زبان آلمانی خانم و آقا در تهران، کرج و کل ایران


در این بخش 10 مدرس و استاد برجسته زبان آلمانی که در تهران، کرج و کل ایران و به صورت آنلاین و مجازی در اصفهان، مشهد، رشت، شیراز و ... در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی فعالیت دارند را معرفی نموده ایم. همانطور که در صفحه زبان آلمانی سایت ویکی پدیا توضیح داده شده است، آلمانی با داشتن تقریباً ۱۰۰ میلیون گویشور بومی در سراسر جهان، یکی از زبان‌های بزرگ جهان و پرگویشورترین زبان مادری در اتحادیه اروپا است. آلمانی همچنین پس از انگلیسی و فرانسوی سومین زبان خارجی و از نظر گویشوران کل، دومین زبان بزرگ در اتحادیهٔ اروپا است. آلمانی در آلمان، اتریش، سوئیس، تیرول جنوبی، جامعهٔ آلمانی‌زبان بلژیک و لیختن‌اشتاین پرگویشورترین زبان و رسمی است.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان آلمانی خانم صدف بختیاری



رشته تحصیلی: زبان و ادبیات آلمانی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: علامه، باسلام. زبان آلمانی همواره جز پیچیده ترین زبان ها بوده و همیشه یادگیری آن با چالش های زیادی همراه بوده اما با آموزش درست و تفکیک کردن گرامر میتوان زبان آلمانی رو شیرین ترین زبان دنیا نامگذاری کرد. اینجانب دارای مدرک تست داف و همچنین تحصیلات آکادمیک دانشگاهی میباشم و افتخار این را دارم که از سطح بیس و پایه یعنی سطح a1 تا انتهای c1 در خدمت زبان آموزان باشم. کتاب های تدریسی من فقط یک کتاب خاص نیست و تمامی کتاب های موجود در بازار تدریس خواهد شد. به این صورت که ما یک درس از کتاب منشن تدریس میکنیم برای تفهیم بهتر از تمرینات کتاب starten wir حل خواهیم کرد. آزمون گوته و تمامی آزمون های مشابه آن دارای ۴تایل و بخش مبباشد. بخش صحبت کردن یا sprechen ,بخش نوشتن یا schreiben, بخش درک مطلب یا lesen,و بخش شنیداری یا همان hören.بالا بردن دانش در هر ۴ تایل حائز اهمیت است.


کودکان بالای ۵ سال توانایی خوبی در یادگیری زبان آلمانی دارند و کتاب تدریسی به آنها Hallo Anna میباشد. بنده این تضمین را دارم که خواهرانه گام به گام در کنارتون هستم و از نظر دانشی هرچه خودم آموختم در خدمت زبان آموزان عزیز قرار میدهم. بعد از گذر یک ترم شما قادر خواهید بود فیلم ها و ترانه های آلمانی را متوجه شوید و درمورد مسائل روزمره خود بطور کامل شرح دهید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس صدف بختیاری


2- مدرس حرفه ای خانم الناز حجاب



سلام من الناز حجاب هستم. دانش آموخته مترجمی زبان آلمانی در سطح کارشناسی و آموزش زبان آلمانی در سطح کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران مرکز. بیش از ۹ سال سابقه ترجمه و تدریس دارم. فارغ از مدارک دانشگاهی‌م تا به امروز تا سطح C2.2 در دوره‌های انستیتو گوته شرکت کردم چون به نظرم همیشه بیشتر و بیشتر باید یاد گرفت. سال ۱۳۹۳ مدرک TTC تدریس زبان آلمانی رو دریافت کردم. با کتابهای Studio d، Menschen، Team Deutsch، Sicher ، Tangram و Starten wir آشنایی کامل دارم. یکی از مزیت‌های دوره من پشتیبانی آفلاینشه. این اطمینان رو بهتون می‌دهم که من اولین و آخرین مدرس شما خواهم بود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس الناز حجاب


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 11 استاد برتر زبان آلمانی


3- استاد برجسته خانم روجا بیگدلو



سلام من روجا بیگدلو هستم. دانش آموخته ادبیات زبان آلمانی در سطح کارشناسی و آموزش زبان آلمانی در سطح کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید بهشتی تهران. تدریس زبان آلمانی، کلاس های آمادگی آزمون گوته , ÖSD و ..... دارای سابقه تدریس بالا و تدریس در آموزشگاه های زبان نگار. ایرانمهر. سابقه تدریس خصوصی به مدت ۱۰ سال. رزومه کاری و سوابق تدریس اینجانب به صورت زیر می باشد: دارای مدرک TTC تدریس زبان آلمانی - دارای سابقه تحصیل در دانشگاه سوئیس - دارای بیش از ۱۰ سال سابقه ترجمه و تدریس - به پایان رساندن دوره های مختلف از جمله: سطح C1 در «انستیتو کلوب شوله زوریخ » و«انستیتو گوته و Ökf ایران » - آشنایی کامل با کتاب های معروف و پرکاربرد زبان آلمانی از جمله کتابهای Studio d، Menschen ، Sicher و Starten wir و ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس روجا بیگدلو


4- معلم با تجربه آلمانی نیما نعمتی زاده



دانش‌آموخته زبان آلمانی از کالج دانشگاه زارلند ایالت زارلند آلمان - تدریس مجازی (آنلاین و همزمان) و موثر با ویس، نوشته، عکس و فیلم در فضایی شاد و صمیمی. با توجه به وجود مشغله برای زبان‌آموزان عزیز، یکی از مزیت‌های کلاس آنلاین زبان منعطف بودن مکان و زمان است. از سویی جزوات هر درس، هم‌زمان با تدریس آنلاین، در واتس‌اپ یا هر شبکه مجازی دیگر که توافق کنیم داده می‌شود. جزواتی که شامل متن، صدا، عکس و فیلم خواهد بود. با توجه به اینکه مدرس سابقه شش سال زندگی و تحصیل در کشور آلمان دارد طبیعتا این زبان را ملموس تر یاد خواهید گرفت. در این کلاس فقط یاد نمی گیرید بلکه از آموختن هم لذت می برید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نیما نعمتی زاده


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان آلمانی


5- موسسه آموزش آلمانی آنلاین موندشن



اساتید مجرب با سابقه تدریس بالا - کلاسهای مکالمه محور با گویش و لهجه درست آلمانی - رشد هر 4 مهارت (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) بصورت همزمان متناسب با سطح زبان آموز - امکان ثبت نام تک جلسه آزمایشی جهت حصول اطمینان از کیفیت بالای آموزش - همچنین: کلاسهای آمادگی برای مصاحبه کاری - کلاسهای آمادگی برای آزمونهای Telc، Goethe، Osd، DSH و ... - کلاسهای آموزش مخصوص کودکان با شعر و بازی - کلیه کلاسها آنلاین هستند و در انتخاب روز و ساعت کاملا آزاد هستید!


مشاهده پروفایل و شماره تماس موسسه آموزش آلمانی آنلاین موندشن


6- مدرس متعهد زبان آلمانی عرفان شفقت



تدریس زبان آلمانی از صفر تا B2 - چندین سال زندگی ، تحصیل و کار در کشور اتریش - تدریس زبان و ادبیات آلمانی با علمی ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین متد روز مورد تایید اتحادیه اروپا به همراه آمادگی کامل برای تمامی آزمون های بین المللی - دانش آموخته زبان آلمانی در موسسات Deutsch Akademie و Sprachen centrum کشور اتریش - تعداد جلسات برای آمادگی آزمون در سطح B1 برابر 60 جلسه میباشد 100% تضمینی - آموزش حل مسائل آزمون ÖSD و Goethe که از مهمترین مسئله در موفقیت آزمون ها می باشد - مکالمه برای آزمون b2 , b1 - آمادگی آزمون A1 , A2 برای ویزای همراه و آمادگی آزمون B1 , B2


مشاهده پروفایل و شماره تماس عرفان شفقت


حتما مطالعه کنید: قیمت کلاس زبان آلمانی گوته به صورت مجازی و حضوری


7- استاد با اخلاق نوید دامغانی



با سلام و احترام خدمت شما - زبان آلمانی زبانی سخت اما شیرین و زیباست. یعنی با یادگیری صحیح و تمرین, سختی آن از بین رفته و از آن لذت خواهید برد. من این زبان را از ابتدا تا انتها نزد خانمی آلمانی زبان فرا گرفتم و با افرادی آلمانی زبان مرتب نیز در تماس هستم ... آخرین مدرک دریافتی ام Test Daf هست و در مدت 2 سال دوران دانشجویی ارشدام در دانشگاههای شاهرود و دامغان آلمانی را تدریس کردم و هم اکنون هم به تدریس آنلاین در موسسه های معتبر تهران مشغول میباشم. زبان یعنی لغت. من دامنه لغت های شما رو با متد خودم سریع بالا میبرم و 80 درصد کلاس من مکالمه هست که 20 درصد فقط گرامر خواهد بود چون من معتقد هستم گرامر فقط برای زیباتر سخن گفتن لازمه نه بیشتر ... - A1 . A2. B1. B2 رو با من خیلی سریع دریافت خواهید کرد چون من زبانی رو به شما آموزش میدم که عاشق آن هستم. تدریس به صورت آنلاین و مجازی به نظر من خیلی هم عالی هست چونکه اولا استرس مریضی کرونا رو دیگه نداریم و دوما توی این ترافیک های زیاد الان تو وقتمون هم خیلی صرفه جویی میشه. کتابهای Starten wir و Menschen و sicher از بهترین کتاب های معتبر هستند که از آن ها برای آموزش استفاده میکنم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نوید دامغانی


8- معلم خوب زبان آلمانی علیرضا جمشیدی


آیا قصد فراگیری زبان آلمانی را دارید را دارید ؟ آیا میخواهید در امتحانات زبان آلمانی شرکت کرده و نتیجه مطلوبی را کسب نمایید ؟ آیا در کمترین زمان بدنبال بهترین کیفیت هستید ؟ آیا از شرکت در آزمون ها نتیجه مطلوبی نگرفته اید و بابت این مطلب نگران هستید ؟ ایا بدنبال روش متفاوت, جذاب, موثر و نوین در یادگیری زبان هستید ؟ آیا میخواهید قبل از ورود به آلمان تسلط کامل به این زبان داشته باشید ؟ پس کار آموزش زبان آلمانی خود را به اینجانب علیرضا جمشیدی , مدیر گروه آموزشی آریا جم بسپارید و لذت فراگیری زبان آلمانی و قبولی در آزمون ها را نزد ما تجربه کنید. اینجانب علیرضا جمشیدی دانش آموخته ادبیات و تدریس زبان آلمانی در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه کاسل آلمان پس از اتمام تحصیلات و کسب تجربه تدریس در کالج های زبان آلمان و سالها همکاری با کانون زبان ایران آماده خدمت رسانی به زبان آموزان عزیزی میباشم که به دنبال بهترین گزینه جهت سوالات بالا میباشند . پس زمان را از دست ندهید , سایت اینترنتی رو بازدید کرده و از همین امروز شروع کنید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس علیرضا جمشیدی


پیشنهاد می کنیم بخوانید: هزینه معلم خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران


9- مدرس عالی آلمانی علی جعفری



برگزیده مدیران کاریزماتیک ایران به انتخاب دانشگاه stanbul aydin - همچنین ۱۷ سال اقامت، تحصیل و کار در آلمان - P.h.D عمران با گرایش مدیریت ساخت ازدانشگاه Rwth-aachen - دارای 15 سال تدریس و ترجمه متن و شفاهی (همزمان) زبان های آلمانی و انگلیسی در معتبر ترین مراکز آموزشی آلمان و ایران. استاد دانشگاه، عضو انجمن علمی زبان و ادبیات آلمانی برلین ، مدرس سابق موسسه زبان آلمانی تهران (گوته)، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، کانون زبان ایران، پیشکسوتان (فنی-حرفه ای) ، مدرس برتر 6 سال پیاپی زبان های آلمانی و انگلیسی در سطح کشور ، مدیر کارافرین نمونه سال های 96 و 97 ، عضو انجمن زبان و ادبیات آلمانی دانشگاه گوته فرانکفورت، انجمن های 'مهندسی عمران' و 'کار آفرینی و نوآوری' ایران. مترجم رسمی زبان آلمانی و عضو کانون مترجمان رسمی ایران و پژوهشگر روابط بین الملل. معلم خصوصی عسل مهدوی کیا دختر فوتبالیست معروف (معلم تقویتی دروس دبیرستان به زبان آلمانی در ایران) - مدرس زبان جناب آقای ابوالفضل جوکار (انتشارات گاج ) و فرزند ایشان (زبان آلمانی) - مدرس زبان جناب آقای جاسبی رئیس روزنامه رسمی کشور و ... مدرس ۱۰۰ ها دانشجوی زبان آلمانی و انگلیسی - بیش از ۸۰ مدرک B2، چندین مدرک TestDaf ، C2 ، C1 - بیش از ۲۰ مدرک Ielts & Toefl با مستندات قابل پیگیری


مشاهده پروفایل و شماره تماس علی جعفری


10- استاد برتر Mahdi KOHANDANI



DEUTSCH im LIVE-ONLINE-Unterricht mit Dr. Mahdi KOHANDANI - DaF-Lehrer mit BAMF-Zulassung - Dr. phil. von der Universität HEIDELBERG - Inhaber des Zertifikats C2 vom GOETHE-INSTITUT und DLL PREMIUM - Lernen Sie Deutsch/Apprenez l'allemand/Learn German - Deutsch lernen bis Niveau C1 - Persisch (Muttersprache). - Sehr gute Deutsch-, Englisch- und Französischkenntnisse. - 02/2004 Zertifikat Deutsch (B1) vom Goethe-Institut - 02/2006 Zentrale Mittelstufenprüfung (C1) vom Goethe-Institut- Zentrale Oberstufenprüfung (C2) vom Goethe-Institut - Prüfungsort: DSIT (Deutsches Sprachinstitut Teheran) - DLL - Deutsch Lehren Lernen


مشاهده پروفایل و شماره تماس Mahdi KOHANDANI


پیشنهاد می شود این مقاله را هم از دست ندهید: معرفی رشته تحصیلی زبان آلمانی و موقعیت شغلی آن در ایران


عبارت های کلیدی: زبان آلمانی، بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران، بهترین مدرس زبان آلمانی در کرج، بهترین استاد زبان آلمانی در اصفهان، زبان آلمانی در رشت، بهترین اساتید آلمانی ایران آنلاین و حضوری


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 765 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image