ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 6 مانع خلاقیت در دانشجویان

6 مانع خلاقیت در دانشجویان

به اشتراک گذاری

6 مانع خلاقیت در دانشجویان در این بخش توضیح داده شده است. همایش دو روزه بررسی چالش‌های آموزشی و راهکارهای ارتقاء کیفیت تدریس، با حضور تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران در مجتمع حضرت امام خمینی (ره) این دانشگاه برگزارشد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جبل‌عاملی رییس دانشگاه علم و صنعت ایران، گفت: ماموریت مهم و اصلی اساتید در دانشگاه کار پژوهشی است، همچنین آموزش هم باید خروجی پژوهش باشد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه ذهنی خلاق و پویا داشته باشیم؟

وی صرف داشتن «اطلاعات یا دانش تخصصی» و «تجربه» را برای تدریس و آموزش کافی ندانست و گفت: برای این امر خلاقیت نیز لازم است که معمولا با موانعی رو بروست.

جبل عاملی در ادامه از «محصورشدن به کار دیگران»، «کپی‌برداری»، «کمبود ارتباط و تعامل در کلاس درس»، «افراط در نظم»، «پیروی از رویکردهای غلط» و «اظهار نظر منفی و منفی کردن» به عنوان شش مانع و سد راه خلاقیت نام برد.

پیشنهاد می شود مقاله
کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت را هم بخوانید.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی‌نژاد مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم وصنعت ایران نیز در این همایش به اهمیت علم و علم‌آموزی اشاره کرد و گفت: هیچ مکتب و مسلکی به اندازه اسلام بر اهمیت علم و علم‌آموزی تاکید نکرده است.

وی تصویب دوره‌های دانش‌افزایی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی را امری مفید و لازم دانست و ابراز امیدواری کرد: این دوره‌ها بتواند در انتخاب و یادگیری روش‌های جدید تدریس به اساتید کمک کند.

مطالعه این مقاله هم مفید است: موفقیت در زندگی دانشجویی و درس و تحصیل در مقطع دانشگاه



چالش‌ها و فرصت‌های زندگی دانشجویی


آمار بازدید: 628 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image