ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب علمی محاسبه آنلاین bmi کودکان و بزرگسالان - 4 سایت عالی برای محاسبه آنلاین وزن و bmi

محاسبه آنلاین bmi کودکان و بزرگسالان - 4 سایت عالی برای محاسبه آنلاین وزن و bmi

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با محاسبه آنلاین bmi کودکان و بزرگسالان توضیحات بسیار مفیدی ارائه شده و می توانید محاسبه وزن مناسب را برای خودتان انجام دهید. 4 سایت عالی برای محاسبه آنلاین وزن و bmi و فرمول محاسبه وزن و bmi هم ارائه شده است.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: گیاهان مفید برای کاهش وزن

از ماشین حساب انلاین شاخص توده بدنی (BMI) می توان برای محاسبه مقدار BMI و وضعیت وزن مربوطه با در نظر گرفتن سن استفاده کرد. برای تبدیل واحدها به واحدهای متریک یا ایالات متحده از برگه "واحدهای متریک" برای سیستم بین المللی واحد یا برگه "سایر واحدها" استفاده کنید. توجه داشته باشید که ماشین حساب علاوه بر BMI ، شاخص Ponderal را نیز محاسبه می کند ، که هر دو در زیر به طور مفصل مورد بحث قرار می گیرند. BMI، اندازه گیری لاغری یا قدرت انعطاف پذیری فرد بر اساس قد و وزن او است و برای تعیین کمیت توده بافتی در نظر گرفته شده است. این معیار به طور گسترده ای به عنوان یک شاخص کلی در مورد اینکه آیا فرد وزن بدن سالم برای قد خود دارد، استفاده می شود. به طور خاص، از مقادیر بدست آمده از محاسبه BMI برای دسته بندی اینکه آیا یک فرد دارای کمبود وزن، وزن طبیعی، اضافه وزن یا چاقی است بسته به اینکه این مقدار بین چه محدوده ای قرار دارد استفاده می شود. این دامنه های BMI بر اساس عواملی مانند منطقه و سن متفاوت است و گاهی اوقات بیشتر به زیر گروه هایی از جمله وزن کم وزن یا چاقی بسیار شدید تقسیم می شوند. اضافه وزن یا کمبود وزن می تواند تأثیرات قابل توجهی بر سلامتی داشته باشد، بنابراین در حالی که BMI یک معیار ناقص برای اندازه گیری وزن سالم بدن است، این کمیت یک شاخص مفید برای انجام هرگونه آزمایش یا اقدام اضافی است. برای دیدن دسته های مختلف بر اساس BMI که توسط ماشین حساب استفاده می شود به ادامه این متن مراجعه کنید.

مطالعه کنید:
جملات کاربردی زبان انگلیسی در مورد سن – قد – وزن

جدول bmi برای بزرگسالان

جدول زیر توصیه وزن بدن سازمان جهانی بهداشت (WHO) بر اساس مقادیر BMI برای بزرگسالان است. این اطلاعات برای مردان و زنان از 18 سال به بالا استفاده می شود.






نمودار bmi برای بزرگسالان

این نمودار دسته بندی BMI بر اساس داده های سازمان بهداشت جهانی است. خطوط تیره نشان دهنده تقسیم بندی در یک طبقه بندی عمده است.




جدول BMI برای کودکان و نوجوانان ، 2-20 سال

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) طبقه بندی BMI را برای کودکان و نوجوانان بین 2 تا 20 سال توصیه می کند.





مطالعه محاسبه آنلاین bmi کودکان پسر 2 تا 20 سال و محاسبه آنلاین bmi کودکان دختر 2 تا 20 سال هم مفید است.



فرمول bmi



در زیر معادلات مورد استفاده برای محاسبه BMI در سیستم بین المللی واحدها (SI) و سیستم عرفی ایالات متحده (USC) با استفاده از یک فرد 5'10 "160 پوند به عنوان مثال آورده شده است:



4 سایت عالی برای محاسبه آنلاین وزن و bmi

1- سایت calculator.net

این وب سایت، یک سایت عالی و مفید برای انجام انواع محاسبات به صورت آنلاین است. به عنوان مثال اگر می خواهید در سایت مزبور bmi خودتان را آنلاین محاسبه کنید بر روی این لینک کلیک کنید. مشابه آنچه در تصویر زیر نمایش داده شده است، با وارد کردن سن، قد و وزن می توانید به راحتی bmi خودتان را محاسبه کنید و روی نمودار هم به شما نشان خواهد داد که در محدوده وزن مناسب هستید و یا افزایش یا کاهش وزن دارید. در این وب سایت اطلاعات خوبی در رابطه با مضرات اضافه وزن یا کمبود وزن هم ارائه شده است.




2- سایت www.nhlbi.nih.gov بسیار خوب برای محاسبه وزن

سایت خوب دیگری که می توانید به ان مراجعه کنید و bmi خودتان را آنلاین بدست آورید و اطلاعات مفید دیگری هم داشته باشید سایت www.nhlbi.nih.gov است. شاخص توده بدن (BMI) اندازه گیری چربی بدن بر اساس قد و وزن است که در مردان و زنان بزرگسال اعمال می شود. برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید. تصویر صفحه مربوط به محاسبه وزن سایت مذکور در پایین ارائه شده است. اگر در تفسیر این عددها اشکال دارید از معلم های خصوصی آنلاین کمک بگیرید.




مطالعه نمائید: ۱۹ درصد دانش آموزان ایرانی اضافه وزن دارند

3- سایت خوب و معتبر www.cdc.gov

سایت www.cdc.gov هم یک صفحه بسیار ساده و خوب با کاربری راحت برای محاسبه آنلاین bmi طراحی کرده است (در تصویر زیر سایت مزبور را می توانید مشاهده کنید). برای ورود به این سایت بر روی لینک های زیر کلیک کنید. برای کودکان هم شاخص توده بدنی باید در محدوده مناسبی باشد. چاقی یا لاغری بیش از حد بر پیشرفت تحصیلی فرزندان اثر می گذارد و حتی اگر معلم ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری را برای آموزش دادن به ایشان در منزل استخدام کنید ممکن است باز هم حالت بدنی نامناسب روی میزان یادگیری تاثیر بگذارد و باید به آن اهمیت داده شود.

کلیک کنید: محاسبه آنلاین bmi برای بزرگسالان

کلیک کنید: محاسبه آنلاین bmi برای کودکان




4- سایت www.nhs.uk

سایت خوب دیگری که برای محاسبه انلاین شاخص توده بدنی می توانید از آن استفاده کنید سایت www.nhs.uk است. برای ورود به این سایت به آدرس nhs.uk/live-well/healthy-weight/bmi-calculator مراجعه کنید.

مطالعه
آموزش فیزیک و علوم - جرم و وزن هم مفید است.

در این بخش سایت های خوب و معتبر برای محاسبه انلاین bmi معرفی شدند. مدرسین آنلاین هم می توانند در توضیح این موارد به شما کمک کنند. شاخص توده بدنی می تواند یک معیار اولیه باشد برای اینکه متوجه شوید به لحاظ وزنی در شرایط مناسبی هستید و یا باید تغییراتی در رژیم غذایی خودتان اعمال کنید. با این سایت های انلاین محاسبه شاخص توده بدنی از نرم افزار و فرمول محاسبه bmi بی نیاز می شوید. اولین سایتی که معرفی شد محاسبه bmi بر اساس سن را هم انجام می دهد. اگر bmi شما در محدوده 18.5 - 25 است وزن مناسبی دارید. مطالعه کنید:
مصرف هفت غذای مفید برای زنان!

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 13403 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image