ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آگهی و تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی بهترین راهکار برای جذب شاگرد

آگهی و تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی بهترین راهکار برای جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیحات کاملی ارائه شده است. بهترین روش یا یکی از بهترین روشها برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس مانند همین سایت (ایران مدرس) است. با ثبت تبلیغات تدریس در اینترنت نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه در کل کشور دیده خواهید شد و هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می توانید شاگرد جذب نمائید. در ادامه در زمینه مزایای تبلیغات تدریس در اینترنت به نسبت سایر انواع روشها برای جذب شاگرد و نحوه ثبت تبلیغات پربازده و موثر توضیحاتی ارائه می گردد.

چرا آگهی اینترنتی تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است؟ وقتی در اینترنت تبلیغ می کنید آگهی شما در معرض دید متقاضیان واقعی تدریس خصوصی قرار می گیرد. تبلیغات اینترنتی برای معرفی خدمات تدریس خصوصی و یا هر نوع خدمات دیگری کاملا جا افتاده است. در حال حاضر هر شخصی یک گوشی هوشمند و یک لپ تاپ دارد و اکثر افراد بر روی گوشی خودشان اینترنت هم دارند. بنابراین برای پیدا کردن مدرس و معلم خصوصی یا دریافت هر گونه خدمات دیگری چرا باید روزنامه بخرند و بخش نیازمندیهای آن را نگاه کنند؟! به راحتی در اینترنت جستجو می کنند و معلم مورد نظر خودشان را پیدا می کنند. نکته دیگر اینکه در این روش تبلیغ شما در معرض دید تمام افراد متقاضی تدریس خصوصی در کل کشور قرار دارد و فقط به شهر خودتان محدود نمی شود. تبلیغات اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی ندارد و تا زمانی که خودتان تبلیغ را حذف نکنید در ایران مدرس باقی می ماند. تبلیغات اینترنتی رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. کاملا مشخص است که تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی بهترین راهکار است. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را ثبت کنید.





دیگر مزیتهای آگهی اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کدام است؟ با ثبت تبلیغات در اینترنت می توانید در رابطه با رزومه کاری خودتان و سوابق تدریس و دروسی که ارائه می دهید به صورت کامل توضیح دهید. متن آگهی شما در ایران مدرس هیچ محدودیتی ندارد و به هر میزان که بخواهید می توانید توضیح ارائه دهید. در روزنامه و تراکت توضیحاتی که می توانید ارائه دهید محدود است. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی تدریس موفق و موثر مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید. در تبلیغات اینترنتی می توانید عکس خودتان را هم ثبت کنید و در نتیجه متقاضیان تدریس ارتباط بهتری با شما می گیرند و احتمال تماس شما افزایش می یابد. با ثبت تبلیغات در اینترنت در معرض دید کل متقاضیان تدریس در کل ایران قرار می گیرید. کدام نوع تبلیغ دیگری این قابلیت را دارد. در حال حاضر تدریس به صورت اینترنتی متقاضیان زیادی دارد و در صورتیکه در اینترنت حضور داشته باشید می توانید از شهرهای دیگر هم شاگرد جذب کنید. تبلیغات اینترنتی به صرفه است. اگر بخواهید در روزنامه تبلیغ بدهید و یا تبلیغات تراکتی در زمینه تدریس خصوصی داشته باشید کلی باید هزینه کنید.





چرا ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی است؟ ایران مدرس بزرگترین، پربازدیدترین و قدیمی ترین سایت در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی است. در این وب سایت می توانید به صورت رایگان تبلیغ خودتان در زمینه تدریس خصوصی را ثبت کنید. در ایران مدرس تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است و اگر به عنوان مثال تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... را در گوگل جستجو کنید در صفحه اول نتایج جستجو ایران مدرس را خواهید دید. در نتیجه افراد متقاضی تدریس خصوصی به راحتی به سمت تبلیغ شما در این سایت هدایت می شوند. از طرفی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید و به عنوان مثال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید، علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی در کنار مطالب آموزشی و جزوات مرتبط با زبان انگلیسی هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد. برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فرصت ثبت تبلیغ در ایران مدرس را از دست ندهید. البته باید خودتان هم تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید.





چه سایتهای دیگری برای ثبت تبلیغات تدریس وجود دارد؟ علاوه بر سایت ایران مدرس سایتهای دیگری هم در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند که می توانید آگهی خودتان را در آن سایتها هم ثبت کنید. البته بهتر است آگهی خودتان را از ایران مدرس به آن سایتها کپی نکنید و در هر سایت آگهی مستقلی داشته باشید. چرا که تبلیغات کپی شده و تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در هر مقطعی و در هر جای ایران فعالیت دارید برای ثبت آگهی به سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مراجعه نمائید. تدریس ریاضی تخصصی ترین سایت در زمینه آگهی تدریس ریاضی است. این وب سایت هم برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی از نظر گوگل بهینه است. چنانچه قصد دارید در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت داشته باشید و به عنوان مثال تدریس خصوصی زیست کنکور، شیمی کنکور، فیزیک کنکور و ... انجام دهید و یا در زمینه انتخاب رشته و مشاوره کنکور فعالیت داشته باشید سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com هم گزینه بسیار خوبی است. علاوه بر ایران مدرس، ثبت تبلیغ در سایتهای معرفی شده هم برای جذب شاگرد می تواند بسیار مفید باشد.





علاوه بر تبلیغات اینترنتی چه روشهای دیگری برای جذب شاگرد وجود دارد؟ روشهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد ولی همانطور که گفته شد تبلیغات در اینترنت و خصوصا در سایتهایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند مفیدترین روش است اگر خودتان آن را جدی بگیرید و در این زمینه درست عمل کنید. برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی مقاله چگونه بازدهی آگهی های تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟ و برای مطالعه بیشتر در زمینه انواع روشهای مختلف جذب شاگرد مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه کنید. می توانید از شبکه های اجتماعی و فعالیت در این شبکه ها برای جذب شاگرد استفاده کنید. تلگرام و اینستاگرام گزینه های خوبی هستند. می توانید با آموزشگاههای شهر محل سکونت خودتان در ارتباط باشید. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. با چند نفر از همکارانتان گروه آموزشی و یا آموزشگاه بزنید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید.





نحوه ثبت تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی موفق کدام است؟ برای موفقیت در زمینه تبلیغات و آگهی اینترنتی تدریس خصوصی و برای جذب شاگردهای بیشتر باید این روش را جدی بگیرید. بسیاری از افراد چون ثبت تبلیغ در این وب سایت (ایران مدرس) رایگان است آن را جدی نمی گیرند و نتیجه نمی گیرند. بعضی از مدرسین هم متن خیلی کاملی برای تبلیغ خودشان ارائه کرده اند و حتی 20 بار تبلیغ ویژه ثبت نموده اند. این دیگر به خودتان بستگی دارد. اگر در متن آگهی یکی دو خط بیشتر ننویسید تماسی هم با شما گرفته نمی شود. رزومه کاملی از خودتان ارائه دهید و اسم تمام دروس تدریسی را ارائه نمائید. مطالعه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر هم در این زمینه کاملا مفید است.

با توجه به مطالبی که گفته شد، آگهی و تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی بهترین راهکار برای جذب شاگرد است. البته خودتان هم باید این روش را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری نمایش داده شود و بازدهی بالاتری برای شما داشته باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image