ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه معلم خصوصی ریاضی شویم

چگونه معلم خصوصی ریاضی شویم

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه شروع کار تدریس خصوصی ریاضی و در پاسخ به سوال (چگونه معلم خصوصی ریاضی شویم) توضیحاتی ارائه می گردد. اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید و می خواهید یک معلم خصوصی ریاضی خوب و پردرآمد باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


اگر می خواهید معلم خصوصی ریاضی شوید در مرحله اول باید به درون خودتان و به علایقی که دارید مراجعه کنید. آیا در دوره متوسطه و دانشگاه در درس ریاضی نمره های خوبی گرفته اید؟ آیا از حل کردن مسائل ریاضی و از تفکر و تامل بر روی سوالات ریاضی لذت می برید؟ آیا به صورت کلی به درس ریاضی علاقه دارید و از یادگیری و آموزش دادن آن خوشتان می آید؟ اگر پاسخ به این سوالات مثبت است و خصوصا اگر خودتان در درس ریاضی نمرات خوبی گرفته اید باید بگوئیم که کار تدریس خصوصی ریاضی انتخاب بسیار خوبی برای شما است.


داشتن علاقه به کار بسیار مهم است و اگر مهمترین شرط برای موفقیت در یک کار نباشد مطمئنا از مهمترین ملاک ها است. در تمام مقالات ارائه شده در همین سایت ایران مدرس تاکید شده است که در صورتی کار تدریس خصوصی را انجام دهید که به آن علاقه دارید و حتی دروسی که قرار است تدریس کنید را هم با علاقه انتخاب نمائید. چون وقتی خودتان از درس و تدریس آن لذت می برید و به آن علاقه دارید حال و هوای کلاس شما به گونه ای خواهد بود که شاگرد شما هم احساس می کند از درس خوشش می آید و به آن علاقه مند می شود.


به این ترتیب شاگردهای شما ترجیح می دهند با شما کلاس داشته باشند و کلاس شما را به کلاس سایر اساتید ترجیح می دهند و بهتر هم نتیجه خواهند گرفت. در نتیجه شما در کار خودتان بسیار موفق خواهید شد و هر روز شاگرد های بیشتر و درآمد بالاتر در انتظار شما خواهد بود.


حتما بخوانید: 4 توصیه بسیار مهم برای داشتن فعالیت موفق در زمینه تدریس خصوصی ریاضی



برای اینکه معلم خصوصی ریاضی شوید پس علاقه داشتن به این درس را در اولویت اول قرار دهید. اگر به ریاضی علاقه دارید مهمترین پیش شرط برای موفقیت در کار تدریس ریاضی را دارید. خبر خوب اینکه ریاضی یکی از پرمتقاضی ترین دروس برای کلاس خصوصی است و در جذب شاگرد مشکل نخواهید داشت. البته باید در نظر داشته باشید ممکن است اوایل کار جذب شاگرد خیلی زیادی نداشته باشید اما به تدریج، اگر خوب عمل کنید تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای تبدیل شدن به یک معلم خصوصی ریاضی خوب و پردرآمد باید به صورت کامل بر درس مسلط باشید.


علاقه به تدریس ریاضی و تسلط بر آن را اگر در کنار هم داشته باشید بسیار موفق خواهید شد. در مرحله بعد باید سراغ جذب شاگرد بروید. باید راهکارها و روش های مختلف که در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی توضیح داده شده است را امتحان کنید. اوایل کار خوب نبود نا امید نشوید. ادامه دهید. اگر علاقه داشته باشید به تدریس ریاضی ادامه می دهید. این هم یکی دیگر از فواید علاقه به کار است. با آموزشگاههای مختلف تماس بگیرید و در اینترنت و شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید. راهکارهای مختلف برای جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای خودتان را به نمره خوب و موفقیت برسانید تا به سرعت خودتان پیشرفت کنید.


مطالعه چگونه معلم و دبیر ریاضی موفقی باشیم؟ هم مفید است.


به عنوان جمع بندی، برای اینکه یک معلم خصوصی ریاضی خوب و موفق باشید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


1- با علاقه به این کار بپردازید. اگر کار دیگری را دوست دارید آن کار را انجام دهید. درست است که بازار کار هم مهم است ولی اگر شما به کاری که انجام می دهید علاقه نداشته باشید در بهترین بازارکار هم موفق نخواهید شد.


2- روی خودتان کار کنید و توانایی های خودتان را افزایش دهید. به هر میزان شما بر درس بیشتر مسلط باشید اعتماد به نفس شما هم بالاتر رفته و وقتی با شما برای کلاس خصوصی ریاضی تماس گرفته می شود بهتر حرف می زنید و شاگردهای بیشتری هم جذب خواهد شد.


3- در این مقاله سعی شد به سوال (چگونه معلم ریاضی شویم) پاسخ داده شود. مواردی که گفته شد را در نظر بگیرید و در همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی که آدرس آن در بالا گفته شد هم تبلیغ خودتان را ثبت کنید.


4- اگر در زمینه قوانین تدریس خصوصی سوال دارید باید بگوئیم برای فعالیت در زمینه آموزش خصوصی ریاضی قوانین خاصی وجود ندارد. فقط کافی است بر درس بسیار مسلط باشید و به کار خودتان تعهد داشته باشید. سعی کنید شاگردهایی که دارید را به بهترین نتیجه برسانید.


این مقاله عالی را هم مطالعه نمائید: برای معلم ریاضی شدن چه رشته‌ای باید خواند؟


5- خیلی در جستجوی پاسخ به سوالاتی مانند چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم یا شرایط تدریس خصوصی در منزل چگونه است و .... نباشید. از یک جایی شروع کنید و این سوالات خود به خود پاسخ داده خواهد شد. ابتدای کار اگر کلاس ریاضی با قیمت کم هم پیشنهاد داده شد بپذیرید تا تجربه کسب نمائید.


6- درآمد تدریس خصوصی ریاضی می تواند بسیار بالا باشد. اگر شما عملکرد عالی داشته باشید خودتان قیمت را تعیین می کنید. ممکن است سوال داشته باشید که چگونه معلم کنکور شویم و یا چگونه معلم نمونه شویم و یا مثلا کجا تدریس خصوصی کنیم و .... . این سوالات حین کار پاسخ داده خواهد شد. فقط باید شروع کنید و مسیر به شما نشان داده خواهد شد. مرحله به مرحله پیشرفت می کنید.


7- اگر خودتان در ریاضی کنکور موفق بوده اید و درصد بالایی زده اید می توانید در این زمینه هم فعالیت داشته باشید. بهترین معلم های ریاضی کنکور درآمدهای بسیار بالایی دارند. البته باید روی خودتان کار کنید تا معروف و شناخته شوید.


مطالعه چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم هم مفید است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5096 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image