ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب علمی چگونه معادلات دیفرانسیل یاد بگیریم و پاس کنیم

چگونه معادلات دیفرانسیل یاد بگیریم و پاس کنیم

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه یادگیری درس مهم و پرکاربرد معادلات دیفرانسیل و چگونگی پاس کردن این درس توضیحاتی ارائه می گردد. درس معادلات دیفرانسیل برای رشته های مهندسی مانند مهندسی برق، مکانیک، عمران و .... از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و معلم های خصوصی درس معادلات دیفرانسیل بر روی عبارت تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل کلیک کنید. مطالعه دانلود خلاصه جزوه معادلات دیفرانسیل هم مفید است.

برای یادگیری و پاس کردن درس معادلات دیفرانسیل در حقیقت باید شما با انواع معادلات دیفرانسیل آشنا باشید، نحوه تشخیص هر کدام را بلد باشید و وقتی نوع معادله را تشخیص دادید باید راه حل آن را هم بلد باشید. دقت داشته باشید که برای قبول شدن در امتحان معادلات دیفرانسیل داشتن حضور ذهن خوب بسیار مهم است. پس در طول ترم درس را حتما مطالعه کنید تا آن را خوب یاد بگیرید و در ذهن شما مطالب باقی بماند. وقتی که در حال مطالعه درس معادلات دیفرانسیل هستید حتما سعی کنید که به صورت خلاصه نحوه تشخیص هر معادله و چگونگی حل کردن آن را بنویسید. در همین سایت ایران مدرس هم جزوه و خلاصه جزوه های بسیار خوبی برای یادگیری معادلات دیفرانسیل ارائه شده است. از جمله این جزوه ها می توان به
دانلود خلاصه معادلات دیفرانسیل _قسمت اول و دانلود خلاصه جزوه مفید معادلات دیفرانسیل اشاره کرد. بر روی این لینک ها کلیک کنید و جزوه های خلاصه شده عالی را به صورت رایگان دریافت نمائید. روی جزوه کلاسی خودتان بسیار خوب کار کنید تا درس را به راحتی پاس نمائید. در واقع درس معادلات دیفرانسیل به نوعی یک درس حفظ کردنی است. البته باید پیش نیازهای آن را داشته باشید و در درس ریاضی قوی باشید. نباید با مبحث مشتق و انتگرال مشکلی داشته باشید و یا در حل معادلات معمولی دچار اشکال باشید. اگر اینطور است از اساتید ریاضی که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند یا از اساتید معادلات دیفرانسیل کمک بگیرید.

حتما بخوانید:
دانلود جزوه معادلات دیفرانسیل

برای یادگیری و پاس شدن درس معادلات دیفرانسیل بسیار مهم است که این درس را در طول ترم بخوانید. همانطور که گفته شد داشتن حضور ذهن در جلسه امتحان بسیار مهم است و اگر در طول ترم درس نخوانده باشید باید در ایام امتحانات حجم بسیار زیادی از مطالب را به خاطر بسپارید و این باعث می شود بازدهی کافی را در جلسه امتحان نداشته باشید. به هر میزان وقت بیشتری بذارید و خلاصه برداری بهتری انجام دهید در امتحان موفق تر عمل کرده و شانس قبولی بیشتری دارید. از مباحث مهم درس معادلات دیفرانسیل می توان به معادله دیفرانسیل مرتبه اول، جدا شدنی، همگن، کامل، عامل انتگرال ساز، معادله دیفرانسیل مرتبه اول خطی و تبدیل به آن، معادله دیفرانسیل مرتبه دوم با ضرایب ثابت همگن، کوشی اویلر، حل معادله دیفرانسیل به روش سری ها، توابع بسل و خواص آن، حل معادله دیفرانسیل به روش لاپلاس و ... اشاره کرد. البته ممکن است در جزوه کلاسی شما همه ی این مباحث تدریس نشده باشد. در هر صورت، بسیار خوب است که در طول ترم درس را یاد بگیرید تا احتمال پاس شدن شما به مقدار زیادی افزایش یابد. می توانید شب امتحان نمونه سوالات امتحانی را هم حل کنید تا ارزیابی داشته باشید که آیا در تشخیص نوع معادله درست عمل می کنید یا نه. باید معادله دیفرانسیل را خوب تشخیص دهید و راه حل آن را هم یاد گرفته باشید.

مطالعه
دانلود جزوه خوب معادلات دیفرانسیل هم پیشنهاد می شود.


برای یادگیری بهتر معادلات دیفرانسیل و افزایش احتمال قبولی و پاس شدن خودتان در این درس مهم مطالب آموزشی زیر را هم مطالعه نمائید.

جزوه کنکوری معادلات دیفرانسیل

خلاصه فصل اول معادلات دیفرانسیل

4 سایت عالی برای حل آنلاین معادلات دیفرانسیل با راه حل گام به گام

حل تقریبی معادلات دیفرانسیل با استفاده از روش انتگرال باقیمانده های وزنی

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل توسط اساتید مجرب و با سابقه

20 تمرین در معادلات دیفرانسیل خطی ، برنولی ،ریکاتی

جزوه معادلات دیفرانسیل

خلاصه و جزوه معادلات دیفرانیسل

معادلات دیفرانسیل - فصل اول

معادلات دیفرانسیل - فصل دوم

معادلات دیفرانسیل - فصل سوم

معادلات دیفرانسیل - فصل چهارم

معادلات دیفرانسیل - فصل پنجم

معادلات دیفرانسیل - فصل ششم


کلیک کنید: مشاهده اطلاعات کامل در رابطه با معادله دیفرانسیل در ویکی پدیا

عبارت های کلیدی: نحوه یادگیری درست و مفهومی درس معادلات دیفرانسیل، چگونگی پاس شدن در امتحان معادلات دیفرانسیل و قبولی در امتحان آن، چگونه معادلات دیفرانسیل را یاد بگیریم و حل کنیم، کلیک کنید: مشاهده اساتید معادلات دیفرانسیل

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 14993 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image