ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب علمی محاسبه آنلاین درصد، 5 سایت بسیار عالی برای محاسبه درصد افزایش یا کاهش

محاسبه آنلاین درصد، 5 سایت بسیار عالی برای محاسبه درصد افزایش یا کاهش

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت های بسیار خوب برای محاسبه آنلاین درصد هستید .... اگر می خواهید محاسبه پول به درصد، نحوه محاسبه درصد افزایش یا کاهش، محاسبه درصد فروش و یا هر نوع محاسبات مرتبط دیگری را به راحتی و به صورت آنلاین انجام دهید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: نحوه محاسبه درصد تست کنکور با مثال با و بدون نمره منفی و فرمول درصد گیری کنکور

در این مقاله سایت های بسیار خوبی در رابطه با محاسبه درصد تست آنلاین معرفی می شوند. در بسیاری از محاسبات روزمره و علمی یا در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و ... لازم است اعداد به صورت درصد بیان گردند. به عنوان مثال در کنکور هم معمولا نمره کسب شده در هر درس به صورت درصد بیان می گردد. ممکن است شما بخواهید بدانید که یک عدد چند درصد یک عدد دیگر است و این دو عدد به صورت درصدی چقدر با هم اختلاف دارند. محاسبه درصد بین دو عدد، تبدیل ضریب به درصد و .... مواردی هستند که در محاسبات معمولا مورد نیاز می باشند. در مقالات علمی هم وقتی پارامترهای مختلف با هم مقایسه می شوند نتیجه به صورت درصدی اعلام می گردد. یا اگر خطای محاسبات ذکر شود باز هم به همین فرم ارائه می شود. در این بخش سایت های بسیار خوبی معرفی می شوند که شما را از فرمول نویسی درصد، فرمول درصد گیری، نرم افزار محاسبه درصد پول، تست و یا هر چیز دیگری بی نیاز می کند. بنابراین ادامه این مطلب را بخوانید و از سایت های بسیار خوبی که معرفی شده است استفاده نمائید.

1- سایت بسیار خوب و تخصصی percentagecalculator.net

این سایت یک محاسبه گر و یا ماشین حساب تخصصی درصد است. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید. در تصویر زیر صفحه این سایت نمایش داده شده است. در ردیف اول از شکل زیر 20% عدد 40 را محاسبه کرده ایم که نتیجه برابر 8 شده است. در سطر دوم بررسی کرده ایم که عدد 2 چند درصد عدد 10 است و نتیجه 20% شده است. در سطر سوم هم به صورت آنلاین سوال پرسیده شده است که اگر عدد 4 به 8 برسد چند درصد افزایش پیدا کرده است و نتیجه 100 درصد شده است. در واقع در سطر سوم اختلاف درصد دو عدد (افزایش یا کاهش) بدست آمده است. استفاده از این سایت بسیار راحت و آسان است.




مطالعه کنید: فرمول محاسبه ی درصد تست با نمره منفی و ضریب همراه با مثال


2- سایت calculator.net

در این سایت هم امکان محاسبه درصد به فرم های مختلف فراهم شده است. با کلیک بر روی این لینک به این سایت هدایت خواهید شد. اگر بخواهید بدانید مثلا 15 درصد از یک عدد دیگر چقدر می شود از سطر اول شکل زیر که از سایت calculator.net گرفته شده است استفاده کنید. اگر بخواهید بدانید یک عدد چند درصد عدد دیگری است از سطر دوم و اگر بخواهید بدانید یک عدد مثلا 20 درصد از چه عدد دیگری است از سطر سوم استفاده نمائید. در این سایت مراحل به صورت قدم به قدم نشان داده شده و امکان محاسبه اختلاف دو عدد به صورت درصدی و یا افزایش و کاهش و .... هم فراهم است. امکانات ارائه شده در این سایت بسیار کامل می باشد.




3- سایت خوب کیت ست

در این سایت که یک سایت خوب ایرانی است، همانطور که در تصویر زیر نمایش داده شده است، امکان محاسبه درصد فراهم است. برای استفاده از امکانات این سایت خوب به آدرس kitset.ir/numbers/percentage مراجعه نمائید. به تصویر زیر دقت کنید. در اولین جایگاه عدد 5 و در جایگاه دوم عدد 20 را وارد نمودیم. نتیجه بدست آمده عدد 1 است و به این معنی است که 5% عدد 20 برابر 1 می باشد. می توانید عددهای دلخواه خودتان را وارد کنید تا به صورت آنلاین محاسبات برای شما انجام شود. در این سایت ابزارهای محاسبه افزایش و کاهش درصد هم وجود دارد.




مطالعه 3 راهکار برای کسب درصد بالا در تست های کنکور هم مفید است.

4- ابزار محاسبه درصد آنلاین سایت فول کده

در سایت فول کده هم ابزار خوبی برای محاسبه درصد به صورت آنلاین ارائه شده است (تصویر زیر). برای مراجعه به این سایت از آدرس fullkade.com/1396/10/calculate-percentages استفاده کنید. همانطور که در عکس زیر قابل مشاهده است، با استفاده از ابزار انلاین این سایت می توانید ببینید که یک عدد چند درصد عدد دیگری است و یا مثلا عدد 5 چند درصد از عدد 25 است. اعداد دلخواه خودتان را می توانید وارد کنید.




5- سایت کانون فرهنگی و محاسبه درصد تست کنکور آنلاین

در سایت کانون هم نرم افزار خوبی برای محاسبه درصد تست به صورت آنلاین ارائه شده است. در تصویر زیر این ابزار ارائه شده است. برای مشاهده و استفاده از این ابزار خوب محاسبه درصد تست کنکور به آدرس kanoon.ir/Public/PercentageCalculator مراجعه نمائید. به عنوان مثال در تصویر زیر از تعداد 20 تست 14 تست صحیح، 3 تست غلط و 3 تست نزده به نرم افزار داده شده است. درصد برابر 65% بدست آمده است و حتی ذکر شده اگر سوالات اشتباه زده نمی شد و نمره منفی به حساب نمی آمد نتیجه برابر 70% می شد. این ابزار برای محاسبه درصد تست کنکور با و بدون احتساب نمره منفی بسیار مفید است.




حتما مطالعه کنید: دانلود نرم افزار محاسبه درصد تست کنکور

در نظر داشته باشید اگر در محاسبه درصد و یا هر نوع محاسبات ریاضی دیگری اشکال دارید اساتید ریاضی می توانند به شما کمک کنند. کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 8336 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image