ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب علمی محاسبه لگاریتم آنلاین، 3 سایت عالی برای حل معادله لگاریتمی به صورت آنلاین

محاسبه لگاریتم آنلاین، 3 سایت عالی برای حل معادله لگاریتمی به صورت آنلاین

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید لگاریتم را به صورت آنلاین و به راحتی و سادگی محاسبه نمائید .... اگر در جستجوی سایت هایی هستید که معادله لگاریتمی را به صورت آنلاین و در کمترین زمان برای شما حل نمایند .... در هر صورت، در این مقاله 3 سایت خوب و عالی برای حل مسائل لگاریتمی با راه حل آن معرفی شده است.

اگر در مبحث لگاریتم اشکال دارید از مدرسین آنلاین ریاضی کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست مدرسین و اساتید ریاضی را ببینید. مطالعه جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه حل معادلات لگاریتمی هم مفید است.

لگاریتم کاربرد زیادی در ریاضی و علوم مختلف دارد. در بسیاری از مسائل مهندسی و مسائل درس فیزیک وقتی معادلات حاکم بر یک مسئله واقعی استخراج می شود فرم نمائی و یا لگاریتمی دارد. بنابراین توانایی انجام محاسبات و حل مسائل لگاریتم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در همین مقاله مطالب آموزشی و جزوه هایی هم برای آموزش لگاریتم ارائه می شود. در ضمن، سایت هایی وجود دارند که مسائل و معادلات لگاریتمی را به صورت آنلاین حل می کنند. در ادامه 3 سایت خوب در این زمینه معرفی می شوند.

1- سایت خوب symbolab.com برای حل آنلاین معادلات لگاریتمی

سایت symbolab.com در مقالات دیگر همین سایت برای حل انواع معادلات دیگر هم معرفی شده است. این وب سایت امکان اینکه بتوانید انواع معادلات لگاریتمی را به راحتی و به صورت آنلاین حل کنید را هم فراهم کرده است. نقطه قوت این سایت این است که مانند نرم افزار ورد یک جعبه ابزار قوی در اختیار کاربر قرار داده است و با استفاده از آن می توانید معادله خودتان را به راحتی وارد نمائید (به شکل زیر دقت کنید). کافی است معادله خودتان را در باکسی که در شکل زیر هم نمایش داده شده است وارد کنید و در پایان بر روی GO کلیک نمائید. نکته دیگر این است که در این سایت فقط جواب پایانی به شما نشان داده نمی شود بلکه به صورت مرحله به مرحله و قدم به قدم نحوه حل معادله لگاریتمی را خواهید دید. همچنین، نموداری به شما نمایش داده می شود و ریشه معادله روی آن نمودار قابل مشاهده است. برای ورود به این سایت مفید و خوب بر روی این لینک کلیک کنید.




حتما بخوانید: خلاصه جزوه آموزش ویژگی های لگاریتم و حل معادلات لگاریتمی با حل مثال تشریحی


در سایت symbolab.com مثال هایی از انواع معادلات لگاریتمی هم قابل مشاهده است (شکل زیر) و وقتی بر روی این معادلات کلیک می کنید حل آن را می بینید و در ضمن می توانید معادله را ویرایش کنید و دوباره بر روی GO کلیک کنید تا راه حل به شما نشان داده شود. در کل به نظر می رسد این سایت اگر بهترین سایت نباشد، یکی از بهترین سایت هایی است که برای محاسبه لگاریتم آنلاین می توانید از آن استفاده نمائید.





2- سایت snapxam.com

در این سایت هم امکان حل انواع معادلات و مسائل لگاریتمی فراهم شده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در این سایت هم ابزاری برای وارد کردن مسئله در نظر گرفته شده است. برای مشاهده این سایت به آدرس snapxam.com/calculators/logarithmic-equations-calculator مراجعه نمائید. در این سایت، علاوه بر اینکه می توانید معادلات مد نظر خودتان را وارد کنید و حل نمائید، مثال هایی هم ارائه شده است. در ضمن، می توانید مسائل سخت لگاریتمی و معادلاتی که کاربران قبلا حل کرده اند را مشاهده نمائید.




نکته دیگر اینکه مسائلی که زیاد مورد بررسی قرار گرفته اند و محبوب هستند را در سمت راست صفحه این سایت می توانید مشاهده کنید. در شکل زیر تعدادی از این مسائل که در سایت مزبور نمایش داده شده است را می توانید ببینید. با کلیک بر روی هر معادله لگاریتمی راه حل آن به شما نمایش داده خواهد شد.

مطالعه
نحوه محاسبه مشتق لگاریتم و آموزش مشتق لگاریتمی با مثال هم پیشنهاد می شود.



3- سایت مفید calculatorsoup.com برای محاسبه آنلاین لگاریتم

در سایت calculatorsoup.com هم امکان محاسبه انلاین لگاریتم و حل انواع مسائل لگاریتمی وجود دارد (شکل زیر). برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید. همانطور که در شکل زیر می توانید مشاهده نمائید، با وارد کردن دو مورد از 3 مقدار x، b و y، مقدار سوم برای شما محاسبه خواهد شد. به عنوان مثال اگر مقادیر x و b را وارد نمائید و بر روی calculate کلیک کنید، در نهایت مقدار y به شما داده خواهد شد. این سایت هم کاربری راحتی دارد ولی بیشتر از اینکه برای حل مسائل لگاریتمی استفاده شود، برای انجام محاسبات ساده شامل لگاریتم می توان از آن استفاده نمود.

پیشنهاد می شود حتما بخوانید:
انتگرال Ln به زبان ساده و با مثال تشریحی و فیلم



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 42028 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image