ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه حل معادلات لگاریتمی

جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه حل معادلات لگاریتمی

جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه حل معادلات لگاریتمی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه حل معادلات لگاریتمی بر روی لینک قرار داده شده در پایین همین صفحه کلیک کنید.

توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه: در این جزوه قوانین لگاریتم توضیح داده شده است. با استفاده از قوانین توان و رابطه ی توان و لگاریتم می توانیم قوانینی را در لگاریتم بیابیم که در محاسبات لگاریتمی کمک بسیاری می کند. در ادامه قوانین ضرب و تقسیم و توانی برای لگاریتم ها توضیح داده شده و مثالی برای آن حل شده است. در ادامه قوانین تغییر مبنا در لگاریتم مورد بررسی قرار گرفته است. در خیلی از موارد، نیاز داریم که پایه ی لگاریتم را با عدد دیگری، غیر از عدد داده شده بیان کنیم، برای این منظور از قانون تغییر مبنا استفاده می کنیم. مثالی به صورت تشریحی از این بحث هم حل شده است. در مرحله بعد قوانین نمایی و نحوه حل معادلات لگاریتمی توضیح داده شده است.

اگر در مبحث لگاریتم و در رابطه با نحوه حل معادلات لگاریتمی و ... سوال دارید و اشکالاتی دارید مدرسین ریاضی می توانند به شما کمک کنند. کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین ریاضی - مبحث لگاریتم از مباحث اصلی و پایه ای درس ریاضی است و با یادگیری بهتر این مبحث می توانید در درس ریاضی قوی تر شوید و پایه ریاضی خودتان را تقویت نمائید. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 19307 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه حل معادلات لگاریتمی(حجم فایل: 654 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image