ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی شماره تلفن بهترین معلم های تدریس خصوصی فیزیک خانم و آقا

شماره تلفن بهترین معلم های تدریس خصوصی فیزیک خانم و آقا

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی شماره تماس و شماره تلفن بهترین معلم های خصوصی فیزیک خانم و آقا در تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، یزد و یا هر جای دیگر ایران هستید و قصد دارید با شرکت در کلاس های خصوصی فیزیک در این درس نمره بسیار خوبی بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل و شماره تماس اساتید و معلم های خصوصی فیزیک در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت
تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. مطالعه مقاله دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک هم مفید است.

همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین فیزیک متوسطه، کنکور، دانشگاهی و .... را می توانید مشاهده کنید. اساتید ثبت نامی برای تدریس خصوصی فیزیک در همین سایت ایران مدرس علاوه بر اینکه شماره تماس خودشان را ارائه نموده اند، مشخصات کامل و سوابق تدریس و رزومه کاری خودشان را هم قرار داده اند. بنابراین، در همین سایت ایران مدرس شما می توانید لیست کاملی از اساتید را ببینید و با آگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای اساتید ویژه تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس شماره تماس مدرسین به صورت مستقیم در همان صفحه مدرس نمایش داده شده است. برای سایر اساتید ثبت نامی در ایران مدرس هم مانند آنچه در تصویر زیر نشان داده شده است، در صفحه هر استاد لینکی وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن می توانید شماره تماس معلم فیزیک را ببینید.




مطالعه کنید: شماره تلفن معلم خصوصی خانم و آقا در تهران و کرج

اما در ادامه قصد داریم توصیه هایی را ارائه کنیم که با استفاده از آنها بتوانید یک استاد و معلم خوب فیزیک را برای خودتان انتخاب نمائید. همانطور که گفته شد در این وب سایت برای تمامی اساتید هر اطلاعاتی که توسط خود استاد ثبت شده باشد در معرض دید متقاضیان کلاس خصوصی قرار گرفته است و شما می توانید بدون هیچ واسطه ای استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای تمامی اساتید هم شماره تماس (تلفن یا موبایل) نشان داده شده است و به صورت مستقیم می توانید با خود مدرس تماس بگیرید و حرف بزنید. البته در همان صفحه اساتید فرمی قرار دارد که می توانید از طریق آن فرم هم با مدرسین فیزیک و سایر دروس در ارتباط باشید. راهکار دیگر علاوه بر شماره تماس و فرم صفحه مدرس ایمیل است. اگر بعضی از اساتید شماره تماس خودشان را قرار نداده اند می توانید به ایشان ایمیل بزنید. تمامی اساتید، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان را ثبت کرده اند. اگر می خواهید یک معلم خوب فیزیک داشته باشید به سوابق تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خود استاد هم دقت کنید. بهتر است با مدرسی کلاس داشته باشید که خود ایشان از یک دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده باشند. استادی که خودش در ایام تحصیل در دانشگاه خوبی تحصیل کرده است و موفق بوده است درک بهتری از مباحث دارد و بهتر هم فیزیک را درس می دهد.

مطالعه مقاله
برترین سایت تدریس و آموزش فیزیک هم مفید است. کلیک کنید: دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی فیزیک

نکته بسیار خوبی که انتخاب معلم خصوصی فیزیک از این سایت ایران مدرس دارد این است که در این وب سایت شما از طریق شماره تلفن خود اساتید می توانید با ایشان حرف بزنید. حتما خودتان هم قبول دارید وقتی می توانید با مدرس حرف بزنید از همان نحوه حرف زدن ایشان می توانید تشخیص دهید که چقدر به خودشان اعتماد دارند و چقدر می توانید روی ایشان حساب کنید. وقتی استادی می گوید که مثلا تمام مسائل فیزیک هالیدی را حل کرده است و بلد است مسلما می توانید بیشتر اعتماد کنید. لحن حرف زدن استاد هم گویای میزان تسلط ایشان بر درس است. بنابراین تماس مستقیم با استاد بسیار مفید است. در ضمن، همانطور که گفته شد اساتید رزومه کاملی را در همین سایت ثبت کرده اند. بسیاری از اساتید که در تدریس خصوصی فیزیک جدی تر هستند نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم قرار داده اند (مثلا این استاد را ببینید). مطالعه نظرات شاگردهای قبلی می تواند به میزان زیادی به شما در انتخاب معلم خصوصی فیزیک کمک کند. برای بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس ثبت شده است (مثلا صفحه خانم هداوند را ببینید) و بسیاری از اساتید جزوه های خوب و نمونه سوالات امتحانی برای درس فیزیک ثبت نموده اند (به عنوان مثال صفحه آقای حسین زاده را ببینید). بنابراین با در دست داشتن اطلاعات کامل می توانید یک مدرس خوب فیزیک را از همین سایت برای خودتان انتخاب نمائید و از طریق شماره تماس و شماره تلفن ارائه شده با خود استاد کلاس را هماهنگ کنید.

پیشنهاد می شود حتما بخوانید:
بهترین مدرسین و معلم های تدریس خصوصی فیزیک خانم و آقا در تهران

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 4307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image