ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسیم؟

چگونه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسیم؟

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و چگونگی موفقیت در جذب شاگرد با آگهی تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیح داده شده است و مقالات و ویدیوهای مرتبط هم معرفی شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مقاله عوامل موثر بر موفقیت در آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و ویدیوی نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده را ببینید.

برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسید باید به این فکر کنید که چه مواردی را در متن تبلیغ خودتان ذکر کنید که بتواند اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان را جلب نماید. هر موردی که بتوانید به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان کلاس خصوصی کمک کند و در این راستا مفید باشد می تواند برای موفق شدن تبلیغ تدریس خصوصی شما موثر باشد. به عنوان مثال اگر قبلا در مدارس و دبیرستان های معتبر تهران تدریس کرده اید یا در آموزشگاههای تدریس خصوصی تهران و یا هر جای ایران سابقه تدریس دارید و یا حتی در دانشگاههای دولتی، آزاد، پیام نور و ... تدریس را انجام داده اید با ذکر نام آموزشگاه، مدرسه و یا دانشگاه سوابق تدریس خودتان را ذکر نمائید و اگر حتی مدرکی دارید که نشان می دهد که در آن مرکز مدرس بوده اید در بخش آپلود مدارک و رزومه همین سایت ایران مدرس ارائه کنید. شما باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان مستند حرف بزنید. بسیاری از مدرسین در متن آگهی تدریس خودشان می نویسند که 10 سال، 15 سال یا مثلا 20 سال سابقه تدریس دارند. اگر شما با ارائه مدرک و با مستندات کافی نشان دهید در کدام مدارس و آموزشگاهها تدریس کرده اید برای جذب شاگرد بسیار موثر خواهد بود. دقت کنید که مشکل اصلی متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان این است که نمی دانند از بین هزاران مدرسی که در اینترنت و در سایت هایی مانند همین سایت ایران مدرس حضور دارند به کدام استاد اعتماد کنند. آیا شما در تبلیغات تدریس خصوصی خودتان توضیحات و مدارک کافی ارائه نموده اید که این مشکل را برطرف نمائید؟

پیشنهاد می شود مقاله
نکات مهم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد متوجه شدیم که برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق باید مواردی را در متن آگهی ارائه کنیم که به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان تدریس خصوصی کمک کند. در ضمن، در نظر داشته باشید که اگر عکس خودتان را برای تبلیغ قرار دهید باز هم یک مرحله در جلب اعتماد کاربران موفق تر بوده اید. بعضی از اساتید یک عکس عمومی را برای تبلیغ خودشان در نظر می گیرند. البته در این حالت هم می توان شاگرد جذب کرد ولی بهتر است عکس خودتان را قرار دهید تا ارتباط بیشتری با تبلیغ شما گرفته شود و افراد بیشتری اعتماد کنند. علاوه بر ارائه لیست مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههایی که در آن محل ها تدریس کرده اید می توانید در متن تبلیغات تدریس خودتان موارد دیگری را هم ذکر کنید که باز هم به اعتماد سازی کمک کند. البته همانطور که گفته شد باید مستند حرف بزنید و مدارک لازم را هم ارائه نمائید. می توانید اگر در کنکور یا المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید یا معدل بالایی داشته اید و مثلا دانشجوی نمونه بوده اید در متن تبلیغ به آن اشاره کنید. این هم می تواند خیلی مفید باشد. اگر در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارید و خودتان در کنکور موفق بوده اید بد نیست که کارنامه خودتان را هم در این سایت قرار دهید. حتما از شاگردهای قبلی خودتان بخواهید در بخش نظر سنجی و در صفحه خودتان در همین سایت ایران مدرس نظرات مثبت خودشان را اعلام کنند و این برای جذب شاگرد جدید بسیار مفید است.

برای مطالعه بیشتر در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی موفق مقاله
چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ یا چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.


عبارت های کلیدی: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی با بازدهی بالا، چگونه تبلیغات موفقی برای جذب شاگرد داشته باشیم، بهترین تبلیغ تدریس خصوصی در سایت معتبر و پربیننده، چگونگی نوشتن متن تبلیغات تدریس برای کسب درآمد بالا

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 681 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image