ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس

بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس

به اشتراک گذاری

تعدادی از بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

متن تبلیغاتی شماره 1 برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

مدرس رسمی ایلتس-تافل -GRE -کنکور- مکالمه- زبان بازرگانی -دوره فشرده ایلتس و تافل با تضمین پیشرفت نمره - دوره امادگی PTE جهت متقاضیان مهاجرت به استرالیا تنها در ده جلسه، دوره ی EPT_MSRT- تولیمو. تصحیح و انالیز رایتینگ ایلتس. نوشتن SOP - .با بیش از 10 سال سابقه کار و دارای مدرک دکتری زبان انگلیسی- تضمین پیشرفت در کوتاهترین زمان . برگزاری کلاسهای speaking و نکته و درس از طریق whatsapp و تلگرام در صورت تقاضا ممکن است. اماده همکاری به عنوان مترجم همزمان ترجمه و ویرایش مقالات پذیرفته میشود امکان برگزاری کلاسهای انلاین و غیرحضوری دوره فشرده ایلتس- تافل- GRE

توضیح: در این متن تبلیغاتی اسم تمام دروس و رشته هایی که استاد تدریس می کند ارائه شده است و این مزیت بسیار خوبی است. چرا که به این ترتیب در نتایج جستجوی ایران مدرس این تبلیغ برای تمام دروسی که از آنها اسم برده شده است نمایش داده خواهد شد. برای داشتن یکی از بهترین متن های تبلیغاتی بهتر است اسم تمام دروس تدریسی را ذکر نمائید. در این آگهی استاد به سابقه کاری و مدرک تحصیلی خودشان اشاره کرده اند که بسیار خوب است اما بهتر است در رابطه با رزومه کاری و سوابق تدریس و افتخارات خودشان بیشتر توضیح می دادند. بهترین متن تبلیغاتی تدریس خصوصی اسم تمام دروس تدریسی و تمام افتخارات و رزومه کاری موفق استاد را باید شامل شده باشد. اینکه در این استاد به برگزاری کلاس های اینترنتی و آنلاین هم اشاره کرده اند باعث می شود شاگردهای بیشتری را جذب نمایند.

متن تبلیغاتی شماره 2 برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدريس تضمينى و "كاملا كاربردى" زبان انگليسى ‏‎ (فقط آنلاين، از طريق اسكايپ) ‏‎(خصوصى و نيمه خصوصي) ‏‎آيلتس _ مكالمه زبان عمومى و بازرگانى ‏‎ (كليه سنين) - مدرس: ليسانس مترجمى زبان انگليسي - فوق ليسانس آموزش زبان انگليسي از لندن-انگلستان. با ‎١٢ سال سابقه تدريس داخل و خارج ايران، كاملا مسلط و پرتكنيك، ارائه دهنده ضرورى ترين نكات آموزشي يادگيرى كاربردى زبان كه تا كنون نياموخته ايد و بعد از يك دوره ى كامل آموزشى شما قادر خواهيد بود به صورت خودآموز و بدون شركت در هيچ كلاسى، روند آموزش زبان خود را كاملا موثر و مفيد ادامه دهيد.

توضیح: استفاده از کلمه تضمینی در این متن تبلیغاتی خوب است. البته باید مشخص شود نتیجه گرفتن شاگرد تضمین می شود و یا فقط کیفیت کلاس ها توسط استاد تضمین می گردد. اشاره به دانشگاه محل تحصیل استاد که یک دانشگاه معتبر است و همچنین ذکر تعداد سال سوابق تدریس می تواند در جذب شاگرد موثر باشد. در بهترین و پربازده ترین متن های تبلیغاتی، اساتید سعی می کنند هر مطلبی که منجر به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان تدریس خصوصی می شود را ذکر نمایند. البته این تبلیغ چون فقط محدود به تدریس اینترنتی شده است ممکن است کمی از بازدهی آن کم شود. بهتر است خدمات تدریس خصوصی را در متن تبلیغ هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری ارائه نمائید.

مشاهده ویدیوی
نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده هم پیشنهاد می شود.

متن تبلیغاتی شماره 3 برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی کتاب های زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم، سه ماه تابستان می توانید کتاب زبان سال تحصیلی بعد را کامل و تضمینی بیاموزید کلاسهای هفتم، هشتم،نهم - کتاب زبان پایه های دهم ، یازدهم، دوازدهم، کلاس آمادگی کنکور، تقویت اسپیکینگ برای سفرهای خارجی در مدت کوتاه تقویت چهار مهارت writing speaking listening reading آموزش زبان با کتاب های آموزشگاهی در منزل برگزاری کلاسهای داستان گویی انگلیسی برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی و عمومی

توضیح: در این متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی زبان تا حد خوبی اسم دروس تدریسی و پایه های مورد نظر برای کلاس خصوصی ذکر شده است. مثلا ایشان که در زمینه تدریس زبان کنکور هم می خواهند فعالیت داشته باشند خوب است که به این مورد هم در متن تبلیغ اشاره نموده اند. اما به شدت جای ذکر رزومه کاری، سوابق تدریس و افتخارات معلم و استاد خصوصی در این تبلیغ خالی است. برای جلب اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی تا جایی که می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس و افتخارات و ویژگی های مثبت کلاس های خودتان را ذکر نمائید.

برای مشاهده آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی سایر مدرسین و مشاهده تعداد بیشتری از بهترین متن های تبلیغاتی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

مطالعه مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس هم مفید است.

متن تبلیغاتی شماره 1 برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، ریاضیات مهندسی پیشرفته، ریاضی عمومی1، ریاضی عمومی2 برای تمامی رشته های مهندسی و علوم پایه (کارشناسی و کارشناسی ارشد). تدریس دروس ریاضی پایه پنجم، پایه ششم، هفتم، هشتم و نهم. تدریس خصوصی هندسه1 و هندسه2. تدریس خصوصی هندسه تحلیلی. تدریس خصوصی ریاضی پایه دهم. تدریس خصوصی ریاضی سال دوم دبیرستان.تدریس خصوصی ریاضی سال سوم تجربی. تدریس خصوصی حسابان و حساب دیفرانسیل. تدریس خصوصی ریاضی سال چهارم. تدریس خضوضی ریاضیات پیش دانشگاهی. تدریس خصوصی تیزهوشان و المیاد ریاضی.

توضیح: مشاهده متن آگهی تدریس خصوصی قبلی، در این تبلیغ هم به خوبی اسم تمام دروس تدریسی ذکر شده است. ذکر اسم تمام دروس تدریسی خصوصا برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کاملا ضروری است. مثلا اگر استادی در کنار ریاضی هندسه را هم تدریس می کند حتما باید در متن تبلیغ به آن اشاره کند تا در صفحه مرتبط با تدریس خصوصی هندسه در همین سایت ایران مدرس مشخصات ایشان هم نمایش داده شود. حتما این نکته را در نظر داشته باشید. اما در این متن تبلیغاتی هم هیچ رزومه و سوابق کاری ای برای استاد ثبت نشده است و این بازدهی تبلیغ را کاهش می دهد. حتی می توانید برای داشتن بهترین متن تبلیغاتی تدریس خصوصی نظرات شاگردهای قبلی خودتان را هم ارائه نمائید و اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس را بیش از پیش جلب کنید.

متن تبلیغاتی شماره 2 برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی تا کنکور در ارومیه - توسط فارغ التحصیل ممتاز لیسانس ریاضی محض و فوق لیسانس مهندسی صنایع - دانش آموخته تیزهوشان - رتبه 198 کنکور سال 91 7سال همکاری موفق با موسسات خصوصی از جمله ماهان و قلم چی و مدارس غیرانتفاعی در زمینه تدریس ریاضی - تدریس ریاضیات ابتدایی (پایه اول تا پنجم) تدریس ریاضیات پایه های ششم، هفتم و هشتم تدریس ریاضیات متوسطه (رشته های ریاضی، تجربی و انسانی) در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم - حل نمونه سوالات امتحانی، تست آزمونهای معتبرعلمی، نمونه سوالات رایگان در هر جلسه، در صورت معرفی به دوستان خود میتوانید هزینه کمتری پرداخت کنید. هزینه: متفاوت به نسبت سطح و تعداد جلسات

توضیح: اشاره به رتبه کنکور مدرس در این تبلیغ بسیار برای جذب شاگرد خوب و مفید است. حتی اگر استاد در یک صفحه کارنامه کنکور خودش را قرار دهد و در متن تبلیغ آدرس صفحه را ذکر نمائید باز هم بهتر خواهد بود. ذکر اسم تمام پایه های تدریسی و اشاره به هزینه مناسب هم از نقاط قوت این متن تبلیغاتی است. به یاد داشته باشید به هر میزان مستند و درست متن تبلیغات تدریس خودتان را طولانی تر بنویسید در نهایت بازدهی بیشتری برای شما خواهد داشت. این استاد که کار تدریس را در ارومیه انجام می دهند به درستی اسم شهر را هم ذکر نموده اند و باید اسم شهر هم ذکر شود. البته برای اساتیدی که ساکن تهران نیستند اگر تدریس آنلاین را هم مد نظر قرار بدهند مسلما به بازار بزرگتری برای کار تدریس خصوصی دسترسی دارند و در نتیجه شاگردهای بیشتری را جذب خواهند کرد.

پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید:
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

متن تبلیغاتی شماره 3 برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

تدریس تخصصی، گام به گام و مفهومی ریاضی دبیرستان و حسابان همراه با حل تمرین و نمونه سوالات امتحانی تدریس معادلات دیفرانسیل ساعتی 100 تومان توسط کارشناس ارشد ریاضی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (تهران پلی تکنیک) با بیش از۱۲ سال سابقه تدریس ریاضی دبیرستان - #ریاضی_هشتم، #ریاضی_نهم، #ریاضی_دهم #حسابان #هندسه1، #هندسه2، #هندسه3 # ریاضیات_گسسته #آمار و احتمال #آمارواحتمال، #حسابان1، هندسه #ریاضی_عمومی و ریاضیات مهندسی #ریاضی #نهم #دهم، #یازدهم #دوازدهم #ریاضی9: آمادگی مدارس نمونه دولتی و مدارس استعدادهای درخشان

توضیح: در این آگهی تبلیغاتی تدریس هم استاد به خوبی اسم تمام دروس تدریسی را ذکر نموده اند و ذکر دانشگاه معتبر محل تحصیل و سوابق تدریس هم بسیار مفید است. اما به هر حال متن تبلیغات خوب و پربازده می تواند خیلی مفصل تر نوشته شود و شامل توضیحات بیشتر برای جلب اعتماد بالاتر باشد.

برای مشاهده آگهی های تدریس خصوصی ریاضی سایر مدرسین و مشاهده تعداد بیشتری از بهترین متن های تبلیغاتی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

جمع بندی و نتیج گیری: با توجه به مثال های ارائه شده و موارد ذکر شده، برای داشتن بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس باید اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات ذکر نمائید. البته در عنوان تبلیغ محدودیت کاراکتر وجود دارد ولی در متن تبلیغ به هر میزان که بخواهید می توانید متن را طولانی و طولانی تر بنویسید. حتی پایه هایی که تدریس می کنید را هم در متن ذکر کنید. در کنار آن ذکر ویژگی های مثبت کلاس هایی که برگزار می کنید (تضمینی بودن، جلسه اول رایگان، هزینه مناسب و ....) و ذکر رزومه کاری و افتخارات و سوابق تدریس خوب خودتان (مانند کسب رتبه خوب در کنکور، دبیر رسمی بودن، سابقه تدریس بالا) می تواند در جذب شاگرد بسیار موثر باشد. کیفیت تدریس خودتان را تضمین کنید و حتی می توانید ذکر نمائید که اگر شاگرد راضی نبود هزینه ای دریافت نمی کنید. به هر میزان در جلب اعتماد متقاضیان تدریس موفق تر باشید در جذب شاگرد هم موفق تر عمل خواهید کرد. برای مشاهده تعداد زیادی از بهترین متن های تبلیغاتی تدریس خصوصی به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس مراجعه نمائید (کلیک کنید: مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس).

مطالعه مقاله
آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی هم پیشنهاد می گردد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 16885 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image