ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی دعوت به همکاری مدرس، معلم و دبیر برای تدریس خصوصی در سال 1403

دعوت به همکاری مدرس، معلم و دبیر برای تدریس خصوصی در سال 1403

به اشتراک گذاری

دعوت به همکاری مدرس، معلم و دبیر برای تدریس خصوصی در سال 1403 – از تمامی معلمان، دبیرها، مدرسین، اساتید و دانشجویان علاقه مند به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در سال 1403 دعوت به همکاری می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: استخدام معلم خصوصی آنلاین سال ۱۴۰۳


اگر در سال 1403 قصد دارید در کنار کار اصلی خودتان در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، عربی و ... فعالیت خودتان را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و قصد دارید در سال 1403 فعالیت خودتان را گسترش دهید .... چنانچه به کار تدریس خصوصی علاقه دارید و تا به حال در زمینه جذب شاگرد موفق نبوده اید .... در هر صورت برای شروع و یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در سال 1403 پیشنهاد خوبی برای شما داریم. یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی حضور در اینترنت و جذب شاگرد به صورت مستقیم به جای همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی است. شما خودتان می توانید بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید، شاگرد جذب کنید و از کار تدریس خصوصی به صورت پاره وقت و یا تمام وقت درآمد کسب نمائید.


مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.


وقتی با آموزشگاههای تدریس خصوصی و موسسات فعال در زمینه آموزش خصوصی در ارتباط هستید و تنها روشی که برای گرفتن شاگرد در نظر دارید همین است کار شما برای کسب درآمد خوب از این کار کمی سخت خواهد شد. اولا آموزشگاه مشخص نیست که طبق چه معیاری شاگردها را معرفی می کند و ممکن است تا زمانی که مدرسین قدیمی و مورد اعتماد خودشان وقت داشته باشند به شما شاگردی معرفی نشود. دوما قیمتی که برای کلاس های خصوصی مشخص می شود توسط شما تعیین نمی گردد و آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر معمولا قیمت ها را پایین نگه می دارند. نکته سوم اینکه از هر جلسه کلاس خصوصی که تشکیل می شود 30 یا 40 درصد آن را باید به آموزشگاه پرداخت نمائید و در نهایت مبلغ زیادی برای خود شما باقی نمی ماند. با توجه به نکات گفته شده برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی همکاری با آموزشگاه ها نمی تواند خیلی درآمدزایی داشته باشد و در نتیجه باید سعی کنید با روش های مختلف به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: آگهی استخدام جدید معلم خصوصی ریاضی با سابقه و بدون سابقه سال 1403



یکی از بهترین راهکارها برای فعالیت مستقل در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد به صورت مستقیم درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس است. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1403 نزدیک به 30000 مدرس ثبت نامی دارد. برای ارتباط مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. درج آگهی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه نمائید تا بازدهی آن بیشتر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.


برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر ویدیوهای زیر را ببینید.


فیلم آموزشی در رابطه با نحوه موفق شدن در کار تدریس خصوصی


فیلم آموزشی نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی رایگان


با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در جستجوی مطالب مرتبط با دعوت به همکاری مدرس، معلم و دبیر برای تدریس خصوصی در سال 1403 هستید در کنار همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی، درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس و جذب شاگرد به صورت مستقیم را هم مد نظر داشته باشید.


عبارتهای کلیدی: جذب مدرس تدریس خصوصی در سال 1403 در تهران و کرج، دعوت به همکاری دبیر و معلم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در سال 1403، کار و شغل تدریس خصوصی در سال 1403 با و بدون سابقه


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1265 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image