ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آگهی استخدام جدید معلم خصوصی ریاضی با سابقه و بدون سابقه سال 1403

آگهی استخدام جدید معلم خصوصی ریاضی با سابقه و بدون سابقه سال 1403


اگر در جستجوی آگهی های جدید استخدام مرتبط با معلم خصوصی ریاضی (با و بدون سابقه) در سال 1403 هستید .... اگر در سال 1403 می خواهید به عنوان مدرس ریاضی و از برگزاری کلاس خصوصی به درآمد عالی برسید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


در این مقاله قصد داریم در رابطه با روشی حرف بزنیم که با استفاده از آن در سال 1403 به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط متقاضیان کلاس خصوصی ریاضی یا والدین ایشان استخدام شوید. اگر می خواهید در سال 1403 به نسبت قبل متفاوت اقدام کنید و به درآمدهای بالایی از تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم و یا سایر مقاطع برسید باید سعی کنید با هر روشی که شده، بدون واسطه و مستقیم شاگرد جذب نمائید. هیچ کس با کار کردن برای دیگران به درآمد بالا نمی رسد.


اگر تازه کار هستید و سابقه کار ندارید ایرادی ندارد که با آموزشگاههای تدریس خصوصی هم در ارتباط باشید اما همزمان برای جذب شاگرد مستقیم و استخدام شدن مستقیم توسط والدین تلاش نمائید. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی در سال 1403 در همین سایت ایران مدرس عضو شوید، وارد پنل کاربری شده و در ادامه تبلیغ خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. برای بیشتر دیده شدن می توانید تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی خودتان را ویژه کنید اما درج اولیه تبلیغ رایگان است.


به این ترتیب شماره تماس شما مستقیم نمایش داده شده و والدین دانش آموزان و دانشجویان یا متقاضیان کلاس خصوصی ریاضی مستقیم با خود شما تماس می گیرند. البته این روش را جدی بگیرید و تبلیغ خودتان را عالی بنویسید تا احتمال استخدام شدن شما بیشتر و بیشتر شود. با استفاده از این روش در سال 1403 می توانید تحول مثبتی در درآمد خودتان ایجاد نموده و یک معلم خصوصی ریاضی موفق و پردرآمد باشید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند.


مطالعه مقالات زیر هم پیشنهاد می شود:


چگونه به عنوان یک معلم ریاضیات موفق شویم


برای معلم ریاضی شدن چه رشته ای باید خواند؟


8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image