ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آگهی جدید استخدام معلم خصوصی ریاضی خانم و آقا در تهران و کرج سال ۱۴۰۳

آگهی جدید استخدام معلم خصوصی ریاضی خانم و آقا در تهران و کرج سال ۱۴۰۳


اگر قصد دارید سال ۱۴۰۳ در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید یا گسترش دهید ... چنانچه در جستجوی آگهی های جدید استخدام معلم خصوصی ریاضی خانم و آقا (با و بدون سابقه) در تهران و کرج یا هر جای ایران در سال ۱۴۰۳ هستید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


چرا فعالیت در زمینه کار تدریس خصوصی ریاضی؟


ریاضی یکی از دروسی است که دانش آموزان و دانشجویان اشکالات زیادی در آن دارند و برای یادگیری مباحث چالشی آن مانند مثلثات، رفع ابهام در حد، حد بی نهایت، انتگرال های مثلثاتی و تغییر متغیر در انتگرال و ... معمولاً از کلاس های تدریس خصوصی استفاده می کنند. بنابراین تقاضا برای کلاس های خصوصی ریاضی همواره بالا بوده است و خواهد بود. اگر معلم خصوصی ریاضی هستید و یا می خواهید به عنوان یک استاد و دبیر ریاضی خوب و حرفه ای کار خودتان را در سال ۱۴۰۳ شروع کنید و یا گسترش دهید در این مقاله پیشنهاد خوبی برای شما داریم تا بتوانید مستقیماً استخدام شوید و شاگرد جذب نمایید.


ممکن است با عبارتهای مختلف از جمله استخدام دبیر ریاضی در مدارس غیرانتفاعی تهران، جذب مدرس ریاضی و دعوت به همکاری در سال ۱۴۰۳ و ... جستجوهای زیادی را برای شروع کار در این زمینه انجام داده باشید اما روشی که در این مقاله ذکر می شود اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد می تواند بازدهی و درآمد بسیار بهتری داشته باشد. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه و ... فعالیت دارید باز هم این روش برای شما بسیار مفید خواهد بود.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


جذب و دعوت به همکاری معلم خصوصی ریاضی با سابقه و بدون سابقه سال ۱۴۰۳


آگهی تدریس خصوصی ریاضی، جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس ریاضی


چگونه در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشیم و شاگردهای زیادی جذب کنیم؟


استخدام مستقیم معلم ریاضی توسط متقاضیان سال ۱۴۰۳


به جای جستجوی بیشتر در زمینه آگهی های استخدامی معلم خصوصی ریاضی در تهران و کرج در سال ۱۴۰۳ بهتر است در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com عضو شوید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و ثبت نام را انجام دهید) و در ادامه آگهی خودتان را در زمینه تدریس خصوصی ریاضی درج نمایید. ایران مدرس بهترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است که به صورت تخصصی در زمینه درج تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. درج آگهی تدریس خصوصی در این سایت کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود. در ایران مدرس تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ معلم و مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارند. توجه داشته باشید که با استفاده از این روش شما به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای توسط متقاضیان کلاس خصوصی ریاضی یا والدین ایشان استخدام می شوید چرا که شماره تماس و شماره تلفن شما مستقیم در این سایت نمایش داده خواهد شد.


حتماً بخوانید: بهترین روش تدریس ریاضی و روش های نوین و جدید تدریس ریاضی


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با روشی توضیح داده شد که با استفاده از آن می توانید در سال ۱۴۰۳ مستقیم توسط متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی استخدام شوید و به درآمد عالی برسید. این روش مزیت بسیار خوبی که دارد این است که محدود به شهر محل سکونت شما نخواهد شد و می توانید از تهران، کرج و یا هر جای ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که حتی از کشورهای دیگر مانند ترکیه، آمریکا، امارات متحده عربی، انگلیس، کانادا و ... هم جذب شاگرد داشته اند.


بنابراین می توانید هم تدریس خصوصی ریاضی در منزل انجام دهید و هم ریاضی را آنلاین تدریس نموده و بازارکار تدریس خصوصی برای شما از شهر محل سکونت خودتان به کل جهان گسترش پیدا می کند. البته واضح است که برای نوشتن آگهی تدریس خصوصی خودتان باید وقت بگذارید و این روش را جدی بگیرید تا موفق شده و در سال ۱۴۰۳ به درآمد بالایی برسید. از مزیت های دیگر این روش این است که قیمت کلاس های خصوصی را خودتان مشخص نموده و لازم نیست هر جلسه ۲۰ تا ۳۰ درصد از مبلغ حق التدریس را به آموزشگاه یا موسسه ای که در آن استخدام شده اید پرداخت کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


منبع: ایران مدرس


 


آمار بازدید: 157 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image