ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشیم و شاگردهای زیادی جذب کنیم؟

چگونه در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشیم و شاگردهای زیادی جذب کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید ... اگر می خواهید درآمد بالایی از تدریس و آموزش ریاضی کسب کنید .... اگر قصد دارید شاگردهای زیادی در زمینه آموزش ریاضی جذب کنید ... اگر به کار تدریس ریاضی علاقه دارید و می خواهید در این زمینه فعال باشید .... در هر صورت، برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از آن موارد زیر را در نظر بگیرید ....

1- برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول باید به ریاضی علاقه داشته باشید. اگر از یادگیری و مطالعه ریاضی لذت می برید می توانید در تدریس آن هم موفق باشید. بنابراین در صورتیکه درس ریاضی را دوست دارید در این زمینه فعالیت کنید.

2- شرط دوم برای موفقیت در تدریس ریاضی این است که بر این درس مسلط باشید. تنها با داشتن علاقه به درس ریاضی نمی توانید موفق باشید. علاوه بر ان باید درس ریاضی را خودتان خوب بلد باشید و حتی کاملا بر آن مسلط باشید.



پیشنهاد می شود مقاله موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی را هم بخوانید.

3- برای آنکه در درس ریاضی حرفی برای گفتن داشته باشید باید با ایجاد تمایز مثبت خودتان را از تعداد زیاد مدرسین عادی ریاضی جدا کنید. به عنوان مثال می توانید جزوه تخصصی خودتان را داشته باشید. یا در برگه هایی که فقط یک صفحه است کل ریاضی یک پایه را خلاصه کنید و به شاگردتان بدهید.

4- برای آنکه در ذهن شاگردهایتان باقی بمانید در یکی دو جلسه اول تدریس ریاضی خیلی عالی عمل کنید. جلسات اول تدریس بسیار مهم است. عملکرد عالی در جلسه اول تدریس باعث می شود در باقی جلسات هم شاگردتان دید مثبتی نسبت به شما داشته باشد.


5- اگر تسلط شما بر درس ریاضی خیلی زیاد نیست از ریاضیات ابتدایی و متوسطه شروع کنید. برای فعالیت در زمینه ریاضی کنکور و ریاضیات دانشگاهی باید بیشتر مطالعه کنید و تسلط خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. تا وقتی که مسلط نیستید کلاس را قبول نکنید.

6- برای اینکه شاگردهایتان متعهد بودن شما به کار تدریس را احساس کنند در کلاسهای خصوصی ریاضی از هر تلاشی برای پیشرفت آنها فروگذار نکنید. مشاوره بدهید. برای شاگردهایتان برنامه ریزی کنید و به گونه ای برخورد کنید که انگار کلاسها تضمینی است.



مطالعه مقاله روش ها و راهکارهای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.

7- برای موفق شدن در درس ریاضی به موفق شدن شاگردهایتان فکر کنید و دغدغه اصلی شما باید همین باشد. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما افزایش پیدا خواهد کرد.

8- فرمولهای ریاضی را برای شاگردهای خودتان تشریح کنید. بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان در درس ریاضی فقط فرمولها را حفظ می کنند. این روند را باید تغییر دهید. مسائل را به خوبی برای انها تشریح کنید و دلیل استفاده از هر فرمول را توضیح دهید.

9- هیچ بهانه ای را از شاگردهایتان قبول نکنید. همانطور که گفته شد، موفقیت شما در کار تدریس ریاضی در گرو موفقیت شاگردهایتان است. به انها تمرین بدهید و با جدیت جلسات بعد از انها حل تمرینات را بخواهید. از اهرمهای فشار مانند والدین استفاده کنید.

10- عامل دیگری که در موفقیت شما در تدریس خصوصی ریاضی موثر است تعداد شاگردهای شما است. روشهای مختلف جذب شاگرد از جمله تماس با آموزشگاهها، تبلیغات در روزنامه و اینترنت، تبلیغات در ایران مدرس (همین سایت) و .... را امتحان کنید.

11- بهترین روش برای افزایش تعداد شاگردهای شما ثبت اگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند.

12- برای ثبت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. برای مشاهده آگهی های مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک کنید.



مطالعه نمائید: نحوه استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در تدریس ریاضی در مرحله اول باید تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید و تمایزهای مثبتی در نوع تدریس خودتان ایجاد کنید و در ادامه با امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد،به تعداد کافی شاگرد جذب نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1354 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image