ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با بهترین قیمت در سال 98

نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با بهترین قیمت در سال 98

به اشتراک گذاری

نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با بهترین قیمت در سال 98 در این بخش توضیح داده شده است. اگر می خواهید در سال 98 از کلاس های خصوصی با قیمت مناسب استفاده نمائید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: این فیلم را ببینید:
هزینه کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 با نرخ ارزان

برای اینکه در سال 98 بتوانید با بهترین قیمت از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید نکاتی را باید در نظر بگیرید که در این بخش توضیح داده شده است. البته نکته ای که بارها و بارها در مقالات همین سایت ایران مدرس ذکر شده است را دوباره یادآوری می کنیم. توجه داشته باشید که ارزان هماهنگ کردن کلاس ها در اولویت دوم قرار دارد و اینکه یک معلم خوب داشته باشید و خوب نتیجه بگیرید مهم تر است. یعنی در یک کلام بهتر است در جستجوی بهترین معلم تدریس خصوصی باشید و قیمت مناسبی را هم در نظر داشته باشید تا اینکه سعی کنید با هر استادی کلاس داشته باشید و فقط ارزان بودن کلاس ها برای شما مهم باشد. به هر حال این نکته بسیار مهم است و باید مد نظر قرار داده شود.

مطالعه مقاله
قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 چقدر است؟ هم مفید است.

اما به بحث اصلی خودمان برمی گردیم و آن هم این است که چگونه با بهترین استاد و معلم تدریس خصوصی کلاس داشته باشی و از طرفی قیمت کلاس ها هم مناسب باشد. در سال 98 اگر قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده کنید در طول ترم از این کلاس ها استفاده نمائید نه در ایام امتحانات. به این ترتیب هم درس را بهتر یاد می گیرید و نمره بهتری خواهید گرفت و هم اینکه اساتید در طول ترم وقت آزاد بیشتری دارند در نتیجه حاضر خواهند شد با هزینه مناسب تری کلاس را برای شما برگزار نمایند. در ضمن در طول ترم اساتید خوب وقت آزاد دارند ولی در ایام امتحانات با هر استاد خوبی تماس بگیرید وقت ندارد. اگر سال های قبل به صورت دقیقه نودی از کلاس های استفاده کرده اید در سال 98 سعی کنید در طول ترم از این کلاس ها استفاده نمائید تا بتوانید تخفیف خوب بگیرید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
قیمت تدریس خصوصی و کلاس های خصوصی سال 98

برای اینکه از کلاس های خصوصی با قیمت و نرخ ارزان و مناسب استفاده کنید راهکارهای دیگری هم وجود دارد. به عنوان مثال با یکی از دوستان خودتان در کلاس ها شرکت کنید و هزینه را تقسیم نمائید. البته بهتر است سطح درسی شما به هم نزدیک باشد تا سوالات پیش پا افتاده یکی از شما وقت کلاس را برای دیگری تلف نکند. در کل واضح است که بازدهی کلاس های خصوصی از کلاس های نیمه خصوصی دو و سه نفره بهتر است. با این وجود کلاس های نیمه خصوصی هم می تواند به اندازه 80 تا 90 درصد کلاس های خصوصی خوب باشد و در عین حال هزینه آن برای هر نفر حدود 60 درصد کلاس های خصوصی است. در سال 98 می توانید از این روش هم استفاده نمائید تا قیمت مناسبتری برای کلاس ها داشته باشید.

مشاهده ویدیوی
قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 هم می تواند مفید باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده می توانید از روش های دیگری هم استفاده نمائید. به عنوان مثال برای همه ی درس های خودتان با یک استاد کلاس ها را هماهنگ نمائید (البته اگر استادی بتواند همه را تدریس کند این حالت می تواند اتفاق بیافتد). به این ترتیب تعداد جلسات کلاس های شما بالاتر خواهد رفت و در نتیجه به ازای هر جلسه می توانید تخفیف بگیرید. به هر حال اساتید تدریس خصوصی برای تعداد جلسات بالاتر تخفیف در نظر می گیرند. مثلا اگر برای ریاضی و فیزیک به کلاس خصوصی نیاز دارید، بسیاری از اساتید هر دو درس را تدریس می کنند. هر دو درس را با یک استاد خوب هماهنگ کنید و به ایشان بگوئید چون دو درس است تعداد جلسات بالا می باشد و در نتیجه تقاضای تخفیف نمائید. یا اگر در مقطع دانشگاه و مثلا در رشته مهندسی مکانیک مشغول به تحصیل هستید برای دروس تخصصی این رشته مانند استاتیک و مقاومت مصالح و دینامیک و .... می توانید با یک استاد خصوصی که رشته خودشان هم مهندسی مکانیک است کلاس داشته باشید. به این ترتیب تعداد جلسات بالا رفته و تخفیف به شما داده خواهد شد. استفاده از این روش برای هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با بهترین قیمت در سال 98 می تواند مفید باشد.




برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید.

باز هم روش های دیگری وجود دارد که می تواند منجر به داشتن یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب در سال 98 گردد. می توانید به استاد و معلم خصوصی خودتان شاگردهای دیگری معرفی نمائید و در کنار آن برای کلاس های خودتان از استاد تخفیف بگیرید. می توانید در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی خودتان با جدیت کامل درس بخوانید تا زودتر درس را یاد بگیرید و استاد مجبور نشود مرتب مطالب تکراری را به شما یادآوری نماید. به این ترتیب تعداد جلسات شما بدون دلیل بالا نخواهد رفت و هزینه های زیادی را متحمل نخواهید شد. نکته ریز دیگری که وجود دارد این است که شاید هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با یک استاد خوب در ظاهر به ازای هر جلسه برای شما گرانتر تمام شود. ولی خودتان هم بهتری می دانید که یک معلم خوب در زمان کمتر و با تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر مطالب را به شما آموزش خواهد داد. در نتیجه شاید در نهایت ارزان تر هم برای شما تمام شود. مثلا اگر یک معلم معمولی درس را در 10 جلسه با هزینه هر جلسه 50 هزار تومان به شما آموزش دهد، یک استاد و معلم خوب و عالی همان مباحث را می تواند در 7 جلسه 70 هزار تومانی به شما آموزش دهد. در حالت اول هزینه کل شما 500 هزار تومان و در حالت دوم 490 هزار تومان است. یعنی حالت اول ارزان تر هم تمام شده است و وقت کمتری هم از شما گرفته است. البته باز هم در نظر داشته باشید در حالتی که با یک معلم خوب کلاس دارید مهمترین مزیتی که برای شما دارد (علاوه بر بحث هزینه و قیمت) این است که از نتیجه گرفتن و خوب نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر هستید.

مطالعه مقاله
بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 هم پیشنهاد می گردد.

با توجه به مواردی که ذکر شد، برای هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت خوب و مناسب در سال 98 روش های مختلفی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت دارند. با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد می توانید لیست اساتید را ببینید. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس هم رزومه کاری کامل و سوابق تدریس و هم قیمت درخواستی خودشان برای کلاس های خصوصی را درج نموده اند. در نتیجه می توانید با آگاهی کامل معلم خودتان را انتخاب نمائید و بدون واسطه و به صورت مستقیم با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در تصویر زیر مشخصات ثبت شده توسط یکی از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس به عنوان مثال نمایش داده شده است. همانطور که می بینید اساتید علاوه بر رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی، دانشگاه و .... هزینه کلاس های خودشان را هم ذکر نموده اند. البته هر استاد علاوه بر موارد زیر در متن تبلیغ خودش توضیحات بسیار کاملتری را هم ارائه نموده است.




منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 396 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image