ارتباط مستقیم با 30557 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی نهم

قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی نهم

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی نهم و ریاضیات پایه 9 توضیحاتی ارائه می گردد. ریاضیات پایه نهم بسیار مهم بوده و اگر از گوگل برای جستجوی تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید خواهید دید که یکی از عبارتهایی که زیاد جستجو شده است تدریس خصوصی ریاضی نهم می باشد.  در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مدرسین خانم و آقا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی پایه 9 و سایر مقاطع فعالیت دارند. برای مشاهده لیست این مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی نهم کلیک کنید.

راهکارهای مختلفی وجود دارد برای اینکه در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی پایه نهم اطلاعات کاملی بدست آورید. یکی از بهترین راهکارها این است که لیست مدرسین و اساتید ریاضی را که در ایران مدرس (همین سایت) ثبت نام کرده اند مشاهده کنید و ببینید که اساتید مختلف برای کلاسهای ریاضی چه مبلغی را درخواست نموده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی که در مقطع نهم و سایر مقاطع هم ریاضی را درس می دهند بر روی عبارت مشاهده مدرسین ریاضی کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت اطلاعات کاملی در جزئیات آگهی تدریس خودشان از جمله موارد زیر را ثبت نموده اند:

- دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی خود مدرس

- دانشگاهها و مدارسی که استاد در آن تدریس کرده است و تعداد سالهای سابقه تدریس معلم ریاضی

- مجرد و متاهل بودن مدرس

- دروسی که هر مدرس درس می دهد و اینکه علاوه بر ریاضی پایه نهم چه مقاطع و پایه های دیگری را هم درس می دهد


- قیمت و هزینه ای که هر استاد برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر دارد

بنابراین اساتید ریاضی نهم و سایر مقاطع در کنار ارائه رزومه کامل و سوابق تدریس خودشان قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را هم اعلام کرده اند. در نتیجه انتخاب مدرس برای شما راحت تر خواهد بود و در ضمن اطلاعات کلی در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی نهم و سایر مقاطع می توانید بدست آورید. هزینه این کلاسها به عوامل مختلفی از جمله سابقه تدریس مدرس و استاد، اینکه استاد یا معلم دبیر رسمی آموزش و پرورش است یا سوابق تدریس بالایی در دانشگاهها و مدارس مختلف دارد، شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسها (در ایام امتحانات معمولا هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی بیشتر است) و ... بستگی دارد. برای کسب اطلاعات در این زمینه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن را مطالعه نمائید. موارد زیر هم در زمینه یادگیری بهتر ریاضی نهم و نحوه مطالعه آن ارائه شده است و می تواند مفید و موثر باشد.

دانلود کتاب ریاضی نهم



چگونه ریاضی نهم را خوب یاد بگیریم؟

دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی ریاضی نهم



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2107 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image