ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله کنکور بهترین معلم ریاضی، فیزیک و زیست کنکور

بهترین معلم ریاضی، فیزیک و زیست کنکور

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم ریاضی، فیزیک و زیست کنکور ارائه شده و کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش این دروس معرفی می گردد. درسهایی که معرفی شده جزوه مهمترین دروس در کنکور می باشند و در صورتیکه در رشته ریاضی دانش آموز دروس ریاضی و فیزیک و در کنکور تجربی علاوه بر این دو درس درس زیست را هم خوب بزند در نهایت رتبه بسیار خوبی کسب خواهد کرد. اگر می خواهید در کنکور این درسها را خوب بزنید یک راهکار بسیار خوب این است که معلم خوب و با تجربه ای را در کنار خودتان داشته باشید. در ادامه بیشتر در این زمینه توضیح داده می شود.

بهترین معلم ریاضی کنکور

فکر می کنید بهترین معلم ریاضی کنکور چه ویژگیهایی دارد و چگونه تدریس می کند؟ از کجا باید بدانید که یک معلم ریاضی در زمینه موفقیت در کنکور می تواند به شما کمک کند و چگونه می توانید به ایشان اعتماد کنید؟ آیا به هر استادی که ادعا می کند در زمینه ریاضیات کنکور می تواند به شما کمک کند می توان اعتماد کرد؟ مسلما اینطور نیست. ملاکهایی که باید در نظر بگیرید این است که اولا باید معلم ریاضی خودش قبلا در کنکور این درس را بالا زده باشد. مثلا اگر بالای 80 درصد در ریاضی کسب کرده باشد خیلی خوب است. به هر حال ایشان وقتی دارد توصیه هایی را به شما می کند بر مبنای همین توصیه ها و اعتقاداتی که دارد و با همین روندی که شما را راهنمایی می کند خودش هم در کنکور ریاضی را زده است. اگر موفق بوده است که می توان به گفته های ایشان اعتماد کرد و اگر مدرکی وجود ندارد که خود استاد در ریاضی کنکور موفق بوده باشد فقط به حرفهای قشنگ نمی توان اعتماد کرد. نکته دیگر اینکه مدرس و معلم ریاضی اگر سالهای قبل شاگردهایی داشته است که در ریاضی کنکور موفق بوده اند باز هم نشانه خوبی است. این موارد را با مدرک و مستند از ایشان بخواهید. اگر معلم ریاضی خودش در کنکور این درس را بالا زده باشد و شاگردهای موفقی هم داشته است، حتی اگر بهترین معلم ریاضی کنکور هم نباشد، باز هم می تواند به موفق شدن شما کمک کند. برای مشاهده لیست کاملی از بهترین معلم های ریاضی تهران و کل کشور بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. از بین مدرسینی که مشاهده می کنید با توجه به سوابق تدریس هر استاد و در نهایت با توجه به معیارهایی که ذکر شد بهترین معلمی که با شرایط شما بیشتر سازگار است را انتخاب کنید.
روش مطالعه ریاضی برای کنکور

بهترین معلم فیزیک کنکور

با توجه به مطالبی که ذکر شد، در مورد اینکه بخواهید معلم و مدرسی را برای موفقیت در کنکور انتخاب کنید ایشان هم همان ویژگی ها را داشته باشند. یعنی در کنکور فیزیک را خوب زده باشند و قبلا شاگردهایی داشته باشند که در درس فیزیک درصد خوبی را کسب کرده باشند. از معلم فیزیک بپرسید که چه برنامه ای برای موفقیت شما در کنکور دارند و چگونه می خواهند شما را به موفقیت برسانند. درس فیزیک به نسبت ریاضی مفهومی تر است و انتظار می شود معلم شما در کلاسها مفاهیم را برایتان تشریح نماید. فقط حفظ کردن فرمولها و روابط کافی نیست و باید درس را درک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک و برای انتخاب بهترین معلم فیزیک که باشرایط شما بیشتر سازگار باشد بر روی عبارت مشاهده مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. بعضا همان استادی که ریاضی را درس می دهد فیزیک را هم تدریس می کند. اگر معلمی کارش خوب باشد چه ایرادی دارد که هر دو درس را به شما تدریس کند. توجه کنید که به نبال ملاکهایی باشید که عملا نشان دهد معلم فیزیک کارش خوب است و فقط در قالب حرف زدن نباشد.
چگونه در فیزیک کنکور بالای 80 یا 90 درصد بزنیم؟

بهترین معلم زیست کنکور

برای رشته تجربی درس زیست شناسی اگر مهمترین درس نباشد حداقل یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین دروس در کنکور است. دانش آموزی که بتواند در این درس موفق شود و درصد بالایی بزند می تواند به قبولی در رشته های خوب مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و .... در دانشگاههای معتبر امیدوار باشد. بهترین معلم زیست کنکور هم شخصی است که خودش یکی از رشته های خوب تجربی را قبول شده باشد و در کنکور زیست را بالا زده باشد. اگر ایشان تجربه کاری داشته باشد و با مدرک نشان دهد که قبلا شاگردهایش خوب نتیجه گرفته اند که بسیار عالی است. همانطور که گفته شد خوب است که استاد و مدرسی که هماهنگ می کنید برنامه داشته باشد و جزوه و خلاصه جزوه هایش را نشان دهد و خوب حرف بزند. ولی به هر حال، به دلیل بالا بودن حساسیت کنکور باید به معلمی اعتماد کنید که در عمل موثر بودن کلاسهایش اثبات شده باشد. برای مشاهده لیست کاملی از مدرسین و معلم های فعال در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی متوسطه و کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست کلیک کنید. از بین لیست اساتید با استاد و معلمی هماهنگ کنید که در زمینه کنکور هم فعالیت دارد و در ضمن در عمل نشان دهد که خودش در زیست کنکور موفق بوده است و یا شاگردهای موفقی داشته است.
تکنیک های حل تست های زیست شناسی در کنکور

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image