ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیریم و موفق تر باشیم؟

چگونه زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیریم و موفق تر باشیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید زبان انگلیسی را بهتر از قبل یاد بگیرید و در آموزش زبان، امتحان زبان، مکالمه زبان انگلیسی و .... موفق باشید، ادامه این مطلب را بخوانید. با مطالعه مقاله ای که در این بخش ارائه شده است می توانید قدم های مثبت و خوبی در زمینه یادگیری بهتر زبان بردارید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین مدرسین و معلمان تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

اینکه بخواهید زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرید و بخواهید در آموزش زبان موفق تر باشید روندی که باید در پیش بگیرید به هدف شما بستگی دارد. ممکن است شما در مقطع دبیرستان و یا دانشگاه در حال تحصیل باشید و بخواهید برای امتحان زبان انگلیسی خودتان را آماده کنید و یا در حال آماده شده برای آزمونهای بین المللی زبان مانند آیلتس و تافل باشید. شاید قصد دارید برای کار و تجارت خودتان مکالمه زبان را خوب یاد بگیرید و یا از سر علاقه قصد دارید زبان را آموزش ببینید. در حالت دیگر ممکن است شما بخواهید در زبان کنکور درصد بالایی بزنید و یا در حال اماده شده برای کنکور زبان باشید. در هر کدام از حالتهای ذکر شده توصیه های مختلفی برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی و موفقیت در آن می توان ارائه نمود. در هر کدام از حالتهای ذکر شده استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان و استفاده از تجربه مدرسین زبان انگلیسی می تواند موثر و مفید باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. زبان انگلیسی در حال حاضر از حالت علاقه به یادگیری یک زبان جدید به حالت دیگری که ضروری است تبدیل شده است. در اینترنت بهترین مطالب علمی را به زبان انگلیسی می توانید پیدا کنید و بر چسب هر کالایی به زبان انگلیسی توضیحات دارد. هر جای دنیا که بخواهید سفر کنید با بلد بودن زبان انگلیسی می توانید به راحتی کار خودتان را راه بیندازید. در آزمونهای مصاحبه علمی و مصاحبه شغلی هم بلد بودن زبان انگلیسی و داشتن مدرک معتبر زبان یک مزیت به حساب می آید و در بسیاری از اوقات شرط قبولی است.



مطالعه کنید: 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس زبان

اگر می خواهید برای امتحان زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان و یا دانشگاه آماده شوید و عملکرد بهتری نسبت به ترمهای قبل داشته باشید، در مرحله اول باید سعی کنید به صورت کامل در کلاسهای زبان اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه شرکت کنید. روش تدریس مدرس یا استاد شما هر چه که باشد، در نهایت امتحان گیرنده ایشان هستند و با حضور در کلاس خواهید فهمید که چه مطالبی برای معلم خودتان مهمتر است و بیشتر بر روی چه مباحثی تاکید دارند. در کلاس های زبان انگلیسی به مطالب ارائه شده گوش دهید و نکات مهم را یادداشت کنید. لغات جدید را در همان زمان کلاس یاد بگیرید. کلمات و لغات جدید زبان را در قالب جملات آموزش ببینید و به نحوه کاربرد آنها در جمله دقت کنید. در کلاس درس سعی کنید گرامر را خوب یاد بگیرید و تمرینات آن را انجام دهید. بخش درک مطلب هم بسیار مفید است و لغات جدید را در قالب متنی ارائه کرده است. خلاصه اینکه سعی کنید بهترین استفاده را از زمان کلاس خودتان داشته باشید. به جای آنکه به نحوه تدریس مدرس و یا شرایط کلاس و ... معترض باشید سعی کنید از حداقل امکاناتی که وجود دارد بیشترین استفاده را داشته باشید. خصوصا زمانی که شما در کلاس می گذرانید دیگر باز نخواهد گشت. پس وقتی در کلاس زبان انگلیسی حاضر هستید حضور کاملی داشته باشید و از زمان خودتان بهترین استفاده را بکنید. در طول ترم سعی کنید به صورت مداوم و با برنامه ریزی زبان انگلیسی را بخوانید. تمرینات را در منزل انجام دهید و لغات و گرامرهای جدید را مرتبا مرور کنید. اگر لغات و کلمات جدید را در قالب جمله و متن و در طول زمان آموزش ببینید، دیرتر هم فراموش خواهید کرد. برای موفقیت در امتحان زبان می توانید از مدرسین خصوصی زبان هم کمک بگیرید.

برای موفقیت در آزمونهای زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل هم باید در سطح بالاتری سعی کنید دایره لغات خودتان را افزایش دهید و بر گرامر و قواعد زبان مسلط باشید. در همین سایت (ایران مدرس) جزوه های بسیار خوبی برای آموزش مبحثی گرامر زبان انگلیسی ارائه شده است. برای دانلود این جزوات بر روی لینک جزوه آموزشی گرامر زبان کلیک کنید. برای موفقیت در آزمونهای آیلتس و تافل می توانید از مدرسین خصوصی فعال در این زمینه هم کمک بگیرید. بر روی عبارت های تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل کلیک نمائید.





آموزش بهتر زبان انگلیسی

اگر می خواهید برای کار و تجارت خودتان زبان انگلیسی و مکالمه زبان را یاد بگیرید و در این زمینه موفق باشید باز هم راهکارهای متنوع و مفیدی را در اختیار دارید. برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی در مرحله اول باید خودتان تلاش کنید در اطراف خودتان محیطی را ایجاد کنید و کارهای روزانه خودتان را به گونه ای تغییر دهید که یادگیری مکالمه زبان را برای شما تسهیل کند. افرادی که در خازج از کشور در کوتاهترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یاد می گیرند فقط در محیط مناسب آن قرار گرفته اند و به صورت 24 ساعته در معرض گوش دادن به مکالمات زبان، اخبار زبان انگلیسی، تابلوها و بیلوبردهای نوشته شده به زبان انگلیسی و .... قرار دارند. شما نیز برای آموزش بهتر مکالمه زبان تا جایی که ممکن است محیط مناسبی را در اطراف خودتان فراهم کنید. در منزل به جای گوش دادن به اخبار فارسی به اخبار انگلیسی گوش دهید. حین رفتن به سرکار در اتومبیل موزیک و یا رادیو به زبان انگلیسی گوش دهید. اگر با دوست و یا همکارتان به کلاسهای زبان انگلیسی می روید با ایشان انگلیسی حرف بزنید. برگه هایی را همراه خودتان داشته باشید که لغات جدید را در آن نوشته اید و هر جا وقت شد مرور نمائید. در کلاسهای آموزش مکالمه در آموزشگاهها شرکت کنید و کلاسهای بحث آزاد را هم بروید. اگر توریستی را دیدید با ایشان حرف بزنید. خلاصه اینکه از هر فرصتی برای اموزش بهتر مکالمه زبان استفاده کنید. شرکت در کلاسهای خصوصی زبان هم برای مکالمه زبان بسیار مفید است. چرا که در این کلاسها به نسبت کلاسهای گروهی فرصت بیشتری برای حرف زدن به شما داده می شود و سریعتر پیشرفت خواهید کرد.



مشاهده کنید: لیست مدرسین خصوصی زبان

ممکن است بعضی از افراد در حال مطالعه زبان انگلیسی برای کسب درصد بالا در کنکور باشند و یا بخواهند در کنکور زبان انگلیسی شرکت کنند. اگر می خواهید در کنکور زبان انگلیسی را خوب زنید و حتی 100 درصد بزنید در مرحله اول کتاب درسی را خوب بخوانید. البته قبل از آن شرکت در کلاسهای آموزش زبان مدرسه بسیار مفید است. یادگیری زبان انگلیسی در کلاس مدرسه و به صورت گروهی بازدهی بالایی دارد. چرا که در کلاس درس مدرس یا معلم شما مهمترین نکات را ارائه می کند و ممکن است روی قواعد و گرامر و ... بحث شود. همین بحث ها کاملا آموزنده است و پایه ی محکمی برای مطالعات بعدی شما خواهد شد. خصوصا اگر در کلاس زبان حواستان جمع باشد و خوب گوش دهید بعدا خواندن کتاب زبان انگلیسی هم برای شما خیلی راحت خواهد بود. ولی اگر در کلاس شرکت نکنید و بخواهید خودتان زبان را بخوانید و کتاب را خودتان شروع به خواندن کنید کمی کار سخت خواهد شد و زمان زیادی از شما خواهد گرفت. بعد از کلاسهای زبان درس زبان را مرور کنید. در کنکور زبان انگلیسی و در کنکور به صورت کلی، حضور ذهن حرف اول را می زند. شما اگر کل کتاب را خوانده باشید ولی سطحی باشد و در جلسه کنکور چیزی یادتان نیاید هیچ فایده ای ندارد. یا اگر به اندازه کافی لغات زبان انگلیسی را مرور نکرده باشید و در جلسه کنکور معنی لغات یادتان نیاید باز هم کار سخت خواهد شد. بنابراین با مرورهای منظم، استفاده از فلش کارتها و استفاده از جعبه لایتنر و .... باید تلاش کنید حض.ر ذهن کامل خودتان را حفظ کنید. درک مطلب ها را بخوانید و برای خودتان توضیح دهید. لغات را مرور کنید و بر گرامر مسلط شوید. در نهایت تست های کنکور استاندارد سالهای قبل را کار کنید تا با روند مطرح شدن سوالات در کنکور آشنا باشید. برای موفقیت در زبان انگلیسی کنکور و کنکور زبان، تسلط بر گرامر و قواعد و حضور ذهن 100 درصدی معنی لغات حرف اول را می زند.



رایگان دانلود نمائید:  دانلود رایگان تست کنکور زبان

با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در زبان انگلیسی و یادگیری بهتر آن راهکاری که باید اتخاذ کنید به هدف شما بستگی دارد. با توجه به اینکه ایا قصد دارید در امتحان زبان و یا کنکور زبان شرکت کنید و یا می خواهید آزمون ایلتس و تافل بدهید و یا مکالمه زبان را خوب یاد بگیرید، راهکار مناسبی را برای یادگیری بهتر زبان باید در پیش بگیرید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 717 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image