ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و یا هر جای دیگر ایران هستید .... اگر قصد دارید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در تهران وکرج و یا هر جای دیگر ایران ریاضی را خوب یاد بگیرید و پایه ریاضی خودتان را قوی کنید ....

اگر می خواهید در ریاضی نابغه شوید، ریاضی را مفهومی آموزش ببینید و نمره اول کلاس را بگیرید، اگر قصد دارید در امتحان ریاضی بدرخشید و 20 بگیرید، اگر قصد شرکت در المپیاد ریاضی را دارید .... در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین و اساتید فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی را می توانید ببینید و مشاهده کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی لیست کامل مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه که در تهران، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران تدریس می کنند را می توانید مشاهده نمائید. در ایران مدرس برای هر کدام از مدرسین ریاضی و سایر دروس سابقه تدریس، هزینه تدریس، دانشگاه محل تدریس و مدرک تحصیلی مدرس، دانشگاهها، آموزشگاهها و مدارسی که مدرس تدریس کرده است، متاهل یا مجرد بودن مدرس و .... را می توانید مشاهده نمائید. در نهایت با توجه به وضعیت تحصیلی خودتان یا فرزندتان (هر کدام که قصد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را دارید) می توانید از بین مدرسین مختلف مدرس و معلم خصوصی ریاضی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.

آیا شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی برای موفقیت در درس ریاضی مفید است؟ کاملا مفید است. کلاسهای خصوصی برای موفقیت در امتحان و گرفتن نمرات بهتر کاملا مفید و موثر است. در جلسات خصوصی دانش آموز و یا دانشجو هر سوال یا اشکالی را می تواند بدون ترس از تمسخر دیگران و بدون در نظر گرفتن این که برای سوال پرسیدن وقت نیست بپرسد و اشکالاتش را برطرف نماید. در درس ریاضی بسیاری از اشکالات به پایه های قبل بر می گردد و نمی توان در کلاسهای مدرسه و دانشگاه این اشکالات را برطرف نمود. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال و یادگیری عمقی درس کاملا مفید است.

برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی چه قیمت و هزینه ای مناسب می باشد؟ قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروسبه عوامل زیادی بستگی دارد. به صورت کلی قیمت ثابتی برای جلسات تدریس خصوصی نمی توان ارائه کرد. قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به سابقه مدرس، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس، معلم و دبیر رسمی بودن یا نبودن مدرس، درسی که قرار است تدریس شود، کنکوری یا امتحانی بودن کلاسهای خصوصی ریاضی، شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسهای و محل برگزاری جلسات تدریس خصوصی و تعداد جلسات و .... بستگی دارد. قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند بین 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان یا کمتر و بیشتر برای یک جلسه متغیر باشد.


چه زمانی برای شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی مناسب و خوب است؟ همانطور که در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت (ایران مدرس) توضیح داده شده است، بهترین زمان برای برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی در طول ترم است. به شدت توصیه می شود برگزاری کلاسها به ایام امتحانات موکول نگردد. البته در ایام امتحانات می توان برای رفع اشکال از کلاسهای خصوصی استفاده نمود. ولی برای خواندن درس و یادگیری مفهومی ریاضی و آموزش پایه ای آن، کلاسهای خصوصی را در طول ترم برگزار کنید. ریاضی درسی است که برای آموزش به زمان نیاز دارد. در طول ترم زمان کافی برای یادگیری و حل تمرین و مسئله دارید. در ایام امتحانات وقت کم است.



مطالعه مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ را هم پیشنهاد می کنیم.

آیا کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند به جای کلاسهای مدرسه و دانشگاه باشد؟ در شرایط خاص اگر نتوانستید در کلاسهای مدرس و دانشگاه شرکت کنید و در این کلاسها غیبت داشتید برای جبران غیبت می توان از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کرد. البته به صورت کلی توصیه نمی شود که عمدا در کلاسهای اصلی خودتان به امید کلاسهای خصوصی غیبت کنید. نکته بسیار مهمی اینجا وجود دارد. در کلاسهای خصوصی ریاضی معمولا و بهتر است از جزوه کلاسی برای تدریس استفاده شود. شما اگر در کلاسهای اصلی خودتان شرکت کنید، جزوه خوبی هم در اختیار دارید که در کلاسهای خصوصی از آن استفاده می کنید. جزوه کلاسی بهترین منبع برای جلسات تدریس خصوصی است. جزوه های دیگران نمی تواند برای شما خیلی مناسب باشد.

چند جلسه کلاس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟ این که چند جلسه در کلاسهای خصوصی ریاضی شرکت کنید تا ریاضی را خوب یاد بگیرید باز هم به عوامل زیادی بستگی دارد. به این بستگی دارد که شما خودتان ریاضی را چقدر بلد هستید و چه اشکالاتی دارید و تعداد اشکالات شما چقدر است. اگر می دانید به صورت پایه ای در درس ریاضی اشکال دارید و حتی ترمهای قبل هم نمره خوبی در این درس نگرفته اید و مباحث مرتبط با ترمهای قبل را هم بلد نیستید و درس فقط پاس شده است، هر چه زودتر شروع کنید. از همان اوایل ترم هر هفته یکی دوجلسه کلاس خصوصی ریاضی برگزار کنید تا تمامی مباحث را پوشش دهید. اگر اشکالات کمتری داشته باشید جلسات کمتری هم لازم است.



مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی

کاملترین لیست مدرسین خصوصی ریاضی را چگونه می توانم مشاهده کنم؟ همانطور که گفته شد، در همین سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس را می توانید مشاهده نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی در زمینه آموزش ریاضی و سایر دروس دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد. در این وب سایت هزاران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش خصوصی فعالیت دارند.



برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت اموزش خصوصی ریاضی کلیک کنید.

استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی در ایام امتحانات فایده ای دارد؟ استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات هم مفید است. البته همانطور که گفته شد، اگر درس را خوب بلد نیستید بهتر است در طول ترم از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید. در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی می توان از کلاسهای خصوصی استفاده نمود. در بسیاری از اوقات همین جلسات جمع بندی در ایام امتحانات به اندازه کل درس خواندن در طول ترم مفید خواهد بود. در ایام امتحانات در کلاسهای خصوصی ریاضی و با راهنمایی مدرس ریاضی خودتان می توانید درس را سریع مرور نموده و سوالات امتحانی سالهای قبل را حل کنید.

جلسات خصوصی ریاضی چند ساعته باشد خوب است؟  کلاسهای خصوصی ریاضی بهتر است خیلی طولانی نباشد. کلاسهای خصوصی طولانی خسته کننده خواهد بود. معمولا بهتر است کلاسهای خصوصی یک ساعت و ربع تا یک ساعت و نیم باشد. اگر با هماهنگی مدرس ریاضی خودتان تصمیم گرفتید هر بار که مدرس شما می آید دو جلسه برگزار کنید حتما بین دو جلسه به انداز کافی استراحت کنید تا کلاسها برای شما مفید باشد. اگر کلاسهای خصوصی ریاضی را مطابق آنچه گفته شد در طول ترم برگزار کنید و خواندن درس را به ایام امتحانات موکول ننمائید، لازم نیست کلاسهای خیلی طولانی مدت برگزار کنید. اگر درس روی هم انباشت شود ممکن است در ایام امتحانات مجبور شوید برای به پایان رساندن ان چند جلسه کلاس در یک روز داشته باشید و در نتیجه کلاسها ممکن است خیلی برای شما مفید نباشد.



این مقاله را هم بخوانید: بازدهی بسیار خوب کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره خوب

چگونه در مورد قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاعات بیشتری بدست بیاورم؟ در همین سایت (ایران مدرس) علاوه بر ارائه کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، در زمینه های مختلف از جمله قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی هم مقالات و مطالب مفید زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال برای کسب اطلاعات کامل در زمینه قیمت و نرخ جلسات تدریس خصوصی ریاضی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) یا قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان را مطالعه نمائید. هامنطور که گفته شد قیمت کلاسهای خصوی کاملا متغیر است. نکته خوبی که وجود دارد این است که در همین سایت مدرسین ریاضی هزینه درخواستی برای کلاسهای خصوصی خودشان را در متن آگهی تدریس ارائه نموده اند و می توانید با مشاهده اگهی های مدرسین در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاعات کاملی بدست آورید.

برای موفقیت در امتحان و کنکور ریاضی علاوه بر کلاس خصوصی چکار باید کرد؟ پاسخ به این سوال هم بسیار مهم است. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری برای موفقیت در آن درس مفید است. ولی نکته مهمی که وجود دارد این است نباید کلا به امید جلسات خصوصی ریاضی باشید. باید خودتان هم درس بخوانید. همانطور که گفته شد در کلاسهای اصلی خودتان هم شرکت کنید و تمرین و مسئله حل کنید. برای آموزش بهتر درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. درس را در طول ترم بخوانید و از انباشت شدن مباحث جلوگیری کنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حضور فعال داشته باشید و جزوه بنویسید و سوال بپرسید. به یادگیری ریاضی علاقه نشان دهید و تلاش کنید هیچ اشکالی برای شما باقی نماند.



برای موفقیت در امتحان ریاضی این مقاله خوب را حتما بخوانید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 830 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image