ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی سایت تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی

سایت تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی هستید .... اگر می خواهید برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، گسترش کار خودتان در زمینه تدریس خصوصی و افزایش جذب شاگرد و افزایش درآمد خودتان از تدریس خصوصی و ... در سایت تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی تبلیغ اینترنتی درج نمائید ....

چنانچه قصد دارید با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی به صورت مستقل و بدون وابستگی به موسسات و آموزشگاهها شاگرد جذب نموده و درامد کسب نمائید ... در هر صورت، تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است درج نمائید. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی، در ایران مدرس (همین سایت) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 27000 بازدید در روز هم می رسد، ثبت نام کرده (بر روی کلید عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک نمائید) و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید تا متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند.



مطالعه مقاله چگونه تدریس کنیم و برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟ هم مفید است.

ایران مدرس بهترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس خصوصی ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران را دارد. کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را در ایران مدرس می توانید پیدا کنید. سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهنیه است. عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی زبان و یا هر عبارت دیگری که به نظرتان می رسد را در گوگل جستجو کنید. سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. دلیل اهمیت این مطلب به این علت است که به عنوان مثال کاربری که در جستجوی مدرس فیزیک است و می خواهد کلاس خصوصی فیزیک داشته باشد، در گوگل عبارت تدریس خصوصی فیزیک یا مدرس خصوصی فیزیک و یا عبارتهای مشابه را جستجو می کند. و چون سایت ایران مدرس را در صدر نتایج می بیند بر روی آن کلیک کرده و اگر شما در ایران مدرس تبلیغات تدریس ثبت کرده باشید، کاربران متقاضی تدریس خصوصی به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می شوند. بنابراین بازدهی ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بسیار بالا است. در سایت ایران مدرس به دو صورت می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید: آگهی رایگان و آگهی ویژه. آگهی های رایگان به صورت عادی در سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند و هزینه ای ندارند. آگهی های تدریس ویژه مستلزم پرداخت هزینه است. در عوض، در بهترین جای سایت و در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند. به عنوان مثال، وقتی کاربران از گوگل وارد ایران مدرس می شوند اول آگهی های تدریس ویژه را خواهند دید و بعد از آن آگهی های تدریس رایگان. بنابراین اگر در کار تدریس و تدریس خصوصی جدی هستید، آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

درج آگهی تدریس خصوصی در سایت اگهی و تبلیغات تدریس (ایران مدرس) به نسبت جستجوی آگهی های استخدامی تدریس و استخدام مدرس و همکاری با آموزشگاهها پربازده تر و به صرفه تر است. اگر شما به عنوان یک مدرس و معلم در آموزشگاه و موسسات تدریس خصوصی در کرج و تهران و یا هر جای دیگر ایران استخدام شوید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد پولی که دریافت می کنید را به آموزشگاه پرداخت نمائید. یعنی اگر 20 جلسه تدریس کنید و هر جلسه 50 هزار تومان دریافت نمائید، 300 یا 400 هزار تومان آن را باید به آموزشگاه پرداخت کنید. در ایران مدرس با هزینه بسیار پایین تر می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و نه تنها یک شاگرد بلکه شاگردهای زیادی را جذب کنید. در ضمن، کل مبلغ تدریس را برای خودتان بر می دارید. به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس در آموزشگاه تهران و کرج و آگهی های استخدامی تدریس خصوصی در هر جای ایران، در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید و از کار تدریس درآمد بدست آورید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی که در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

مطالعه کنید: نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی


بازدید آگهی تدریس خصوصی مدرسین ویژه در ایران مدرس به بیش از 60000 بازدید هم رسیده است. همین الان بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نموده و آگهی های ویژه تدریس خصوصی را مشاهده نمائید. حتما خودتان بازدید بالای آگهی های تدریس در ایران مدرس را تایید خواهد کرد. آگهی های تدریس خصوصی در ایران مدرس دیده خواهند شد و اگر تبلیغات خودتان را خوب بنویسید با اطمینان می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب نمائید. ایران مدرس قدیمی ترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران است. ایران مدرس تا سال 96 بیش از 8 سال در زمینه تدریس خصوصی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت داشته است. همانطور که می دانید، یکی از پارامترهای اعتبار سایتها از نظر گوگل قدمت انها و عمر سایتها است. بنابراین، ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای بسیاری از عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صدر نتایج قرار دارد. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. در سایت ایران مدرس فقط آگهی های مرتبط با آموزش و تدریس خصوصی ثبت می گردد. شما می توانید آگهی تدریس خودتان را در سایتهای تبلیغات عمومی ثبت نمائید. ولی به هر حال آگهی تدریس شما در بین آگهی های مختلف با موضوعات مختلف گم شده و اصلا دیده نخواهد شد. درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت تخصصی تبلیغات تدریس و اموزش (ایران مدرس) پربازده و مفید و موثر است.

با توجه به مطالب گفته شده، اگر در جستجوی بهترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی هستید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. سایت ایران مدرس با ارائه هزاران جزوه آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی و ... یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است و درج آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی در آن می تواند کاملا مفید و موثر باشد. بعضی از مدرسین بیش از 20 بار آگهی و تبلیغات تدریس ویژه خودشان را تمدید کرده اند. به نظر شما اگر خوب نتیجه نمی گرفتند، برای ثبت آگهی تدریس ویژه 20 بار هزینه می کردند؟! در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده ارائه شده است.



به عنوان مثال مقاله چگونه بازدهی و اثر گذاری آگهی تدریس خودمان را برای جذب شاگرد بیشتر افزایش دهیم؟ را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 581 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image