ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه بازدهی و اثر گذاری آگهی تدریس خودمان را برای جذب شاگرد بیشتر افزایش دهیم؟

چگونه بازدهی و اثر گذاری آگهی تدریس خودمان را برای جذب شاگرد بیشتر افزایش دهیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با سوال ( چگونه بازدهی و اثر گذاری آگهی تدریس خودمان را برای جذب شاگرد بیشتر افزایش دهیم؟ ) توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید بازهی و تاثیرگذاری آگهی های تدریس خودتان را بیشتر کنید ... اگر می خواهید با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) به بهترین شکل ممکن شاگرد جذب نمائید .... اگر قصد دارید تعداد شاگرد بیشتری جذب کنید و درامد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده را هم بخوانید.

برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی از طریق آگهی و تبلیغات تدریس موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. در مرحله اول عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید. در عنوان آگهی بارزترین و مهمترین ویژگی خودتان که شما را از دیگران متمایز می کند و می تواند باعث شود از بین آگهی های تدریس مختلف بر روی آگهی شما کلیک شود، را بنویسید. مثلا در عنوان آگهی مورارد زیر را می توانید بنویسید: "استاد دانشگاه" - "رتبه برتر کنکور" - "دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" - "بالاترین آمار قبولی در سالهای قبل" - " تدریس ارزان و مفهومی به صورت کاملا تضمینی" و ..... . هر کدام از موارد بالا می تواند باعث شود تا بر روی آگهی تدریس شما بیشتر کلیک گردد. یک راهکار خوب دیگر هم وجود دارد. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارید، در گوگل عبارت تدریس خصوصی زبان را جستجو کنید و به پیشنهادهایی که خود گوگل می دهد توجه نمائید. مثلا یکی از پیسنهادهایی که خود گوگل می دهد این است :"تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم" یا "تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران" و .... بنابراین اگر شما مدرس خانم هستید در عنوان آگهی خودتان حتما عبارت "تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم" را قرار دهید و یا اگر در تهران زبان انگلیسی را تدریس می کنید عبارت "تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران" را در عنوان آگهی خودتان قرار دهید. تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را در عنوان آگهی قرار دهید. البته همانطور که گفته شد، مهمتر از همه ی اینها، مهمترین ویژگی و افتخار یا سابقه تدریس بالای شما است که حتما باید در عنوان آگهی ارائه شود تا کاربران را ترغیب کند بر روی تبلیغ شما کلیک کنند. برای مشاهده آگهی های تدریس ثبت شده در ایران مدرس بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید.



حتما بخوانید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

مطلب دیگری که باید در نظر بگیرید این است که متن آگهی تدریس خودتان را هم عالی بنویسید. در متن آگهی تدریس هیچ محدودیتی از لحاظ کاراکتر ندارید. بنابراین تا جایی که می توانید توضیحات کامل ارائه کنید. موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- اسم تمام دروس تدریسی خودتان را با جزئیات کامل ارائه کنید. در ایران مدرس (همین سایت) در صورتی آگهی شما به عنوان مثال به متقاضیان تدریس خصوصی شیمی 1 نشان داده می شود که در متن آگهی تدریس خودتان عبارت تدریس خصوصی شیمی 1 را ذکر کرده باشید. بنابراین تاکید می شود اسم همه ی دروس تدریسی را ارائه کنید.


2- متن آگهی را کامل کامل بنویسید. هر جا که تدریس کرده اید. هر چند سال که سابقه تدریس دارید و هر موردی که می تواند به جلب اعتماد شاگردها و یا والدین انها کمک کند را در متن آگهی تدریس خودتان ارائه نمائید.

3- از شاگردهایتان نظر سنجی کنید و نظر شاگردانتان را در مورد کلاسهای خصوصی خودتان در متن آگهی تدریس ارائه کنید. البته اگر نظر سنجی واقعی باشد و نظر شاگردهای قبلی شما در مورد تدریس شما مثبت باشد، در جلب اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی بسیار موثر خواهد بود.

4- هر مورد دیگری که می دانید می تواند وجه تمایز شما باشد (مانند کسب رتبه برتر در کنکور، المپیاد، مقالاتی که ارائه کرده اید، نمرات شاگردهای قبلی خودتان و ....) و باعث شود متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس بگیرند را در متن آگهی تدریس خودتان ارائه نمائید.

مواردی دیگری هم در افزایش بازدهی و اثر گذاری آگهی شما می تواند موثر باشد. عکس آگهی تدریس شما در افزایش اعتماد کاربران و افزایش تعداد تماس هایی که با شما می تواند گرفته شود موثر است. یک عکس پرسنلی مرتب از خودتان احتمالا بهترین گزینه است. برای اگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی مناسب انتخاب نمائید. آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. در سایت ایران مدرس و سایتهای آگهی دیگری هم اگهی های ویژه بالاتر نمایش داده شده و بازدهی بهتری دارند. از شبکه های اجتماعی، انجمن ها، سایت و وبلاگ خودتان و .... با آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس لینک دهید. این کار باعث می شود اعتبار آگهی شما نزد گوگل افزایش یافته و در نتایج جستجوی آن بالاتر نمایش داده شود.



مطالعه کنید: چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟

بعد از اعمال تمامی موارد بالا، یک بار دیگر آگهی تدریس خودتان را بررسی کنید. ببینید به اندازه کافی متقاعد کننده است. اگر خودتان به عنوان متقاضی تدریس خصوصی این آگهی تدریس را می دیدید با مدرس تماس می گرفتید؟ در سایت ایران مدرس، آگهی های تدریس دیده می شوند و بازدید خوبی دارند (به بازدید آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس توجه فرمائید)، اگر تعداد تماس هایی که با شما گرفته می شود کم است، باید در آگهی تدریس خودتان تجدید نظر کنید و با توجه به مطالب ارائه شده تبلیغات خودتان را بهتر و مناسب تر بنویسید.

برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس، جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. در ادامه ثبت نام کنید، وارد کنترل پنل شوید و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. برای مطالعه بیشتر در مورد تبلیغات تدریس موثر و پربازده، نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی بر روی لینک راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی کلیک نمائید.

عبارتهای کلیدی: آگهی تدریس، افزایش بازدهی آگهی تدریس، افزایش تاثیر گذاری آگهی تدریس، تبلیغات تدریس خصوصی، جذب شاگرد، پیدا کردن شاگرد خصوصی، چگونه آگهی تدریس بنویسیم، نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 975 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image