ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تدریس کنیم و برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟

چگونه تدریس کنیم و برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در رابطه با نحوه تدریس کردن و تبلیغ برای تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید خوب تدریس کنید و با ثبت تبلیغ موثر در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس مانند همین سایت (ایران مدرس) شاگردهای زیادی را جذب کنید مطالعه ادامه این مطلب برای شما می تواند مفید باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی عوامل مختلفی را باید در نظر داشته باشید. اگر سوال چگونه تدریس کنیم برای شما هم مطرح است باید از جنبه های مختلفی تلاش کنید عملکرد خوبی داشته باشید. اولین عامل و پارامتر مهم این است که دروسی را تدریس کنید که عملکرد شما در آن دروس خوب باشد. مثلا اگر خودتان به تدریس ریاضی بیشتر علاقه دارید و از یادگیری، آموزش و درس دادن ریاضی لذت می برید بهتر است در همین زمینه کار خودتان را ادامه دهید و مثلا سراغ تدریس زبان انگلیسی نروید. البته این بدان معنی نیست که فقط در یک زمینه فعالیت داشته باشید و فقط یک درس را ارائه نمائید. می توانید همزمان چند درس را هم ارائه کنید ولی به هر حال از بین همان چند درس هم بیشتر فعالیت خودتان را حول و حوش درسی متمرکز کنید که در ان درس خودتان بهتر هستید و از تدریس آن لذت می برید. معمولا علاقه به یک درس با تسلط بر آن همزمان اتفاق می افتد. وقتی به درسی علاقه دارید چون خودتان قبلا هم آن را خوب خوانده اید معمولا تسلط خوبی هم بر آن درس دارید. خلاصه اینکه برای خوب تدریس کردن و موفق بودن در کار تدریس بهتر است در انتخاب دروس تدریسی خودتان هم دقت لازم را به خرج دهید.



حتما مطالعه کنید: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی



چگونه تدریس کنیم

بعد از انتخاب دروس تدریسی نوبت به این می رسد که در رابطه با نحوه تدریس آن درس اطلاعات لازم را کسب نمائید. هر درسی الزاماتی برای خودش دارد. باید به نوع درس و سطح تحصیلی شاگرد یا شاگردهایتان توجه کنید. بعضی از دروس ذاتا حالت فرمولی دارند (مانند ریاضی)، بعضی دیگر هم روابط زیادی دارند ولی به نسبت مفهومی تر هستند و باید درک شوند (مانند فیزیک) و بعضی دیگر نیمه فرمولی و نیمه حفظی هستند (مانند درس شیمی). به هر حال باید به نوع درس توجه کرد و کلاسهای تدریس را با توجه به آن در نظر گرفت. وقتی ریاضی درس می دهید شاید لازم نباشد خیلی روی معنای مفهومی روابط تاکید کنید و اینکه دانش آموز و دانشجو بتواند روابط را درست استفاده کند و روابط مناسب را به کار ببرد کفایت می کند. اما در تدریس فیزیک معنای روابط و فرمولها و درک درست آنها و همچنین برقراری ارتباط بین خواسته های سوالات و تمرینات و پدیده های واقعی که در طبیعت اتفاق می افتد مهمتر است و به نسبت درس ریاضی باید بیشتر روی درک مفهومی روابط کار کرد. خلاصه اینکه در انتخاب استراتژی تدریس و نحوه ارائه درس پارامتر ویژگی های ذاتی درس هم باید در نظر گرفته شود.


نکته دیگری که باید برای موفقیت در تدریس در نظر بگیرید این است که اگر کلاس خصوصی دارید به سطح تحصیلی شاگردتان و اگر کلاس گروهی دارید به وضعیت متوسط و کلی کلاس توجه داشته باشید و مطالب را با توجه به شرایط کلی شاگردهایتان ارائه نمائید. بعضی از مدرسین و اساتید برای اینکه نشان دهند با سواد هستند و از سطح علمی بالایی برخوردارند مطالب خیلی سطح بالایی را ارائه می کنند که درک آن برای دانش آموزان و دانشجویان سخت می گردد. البته سرفصلها باید پوشش داده شود ولی به هر حال مفید بودن ان هم باید در نظر گرفته شود. در کلاسهای تدریس خصوصی کار مدرسین راحت تر است چرا که با یک نفر شاگرد سرو کار دارند و هماهنگ کردن خودشان با آن یک نفر راحت است. در کلاسهای گروهی هم مدرس می تواند هر از چند گاهی به صورت رندوم از افراد حاضر در کلاس سوال بپرسد تا میزان مفید بودن مطالب برای خودش مشخص تر گردد. پرسیدن سوال در کلاسهای درس علاوه بر اینکه می تواند اطلاعاتی از میزان مفید بودن مطالب به خود مدرس بدهد باعث می شود دانش آموزان هم حواس خودشان را جمع تر کرده و مطالب را بهتر آموزش ببینند.



مطالعه نمائید: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد



نحوه تدریس موفق

چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم: اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و برای جذب شاگرد تبلیغ کنید یکی از راهکارهای خوب این است که در همین سایت (ایران مدرس) www.IranModares.com به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس ایران آگهی خودتان را درج نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کرده و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را درج نمائید. ثبت تبلیغ برای تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد بسیار پربازده است به شرطی که این روش را جدی بگیرید و برای نوشتن متن آگهی خودتان وقت بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی درج تبلیغات تدریس موفق و موثر مقاله چگونه در تبلیغات تدریس خصوصی موفق تر باشیم و شاگردهای بیشتری جذب کنیم؟ یا 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را بخوانید. تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی به تناسب اینکه چقدر ان را جدی بگیرید برای شما بازدهی خواهد داشت. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید می توانید در سایت www.Tadris-Riazi.com و اگر در زمینه تدریس خصوصی کنکور می خواهید شاگرد جذب کنید در سایت www.IranKonkur.com هم تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ثبت کنید. روشهای دیگری هم برای تبلیغ تدریس خصوصی از جمله روزنامه و تراکت، استفاده از شبکه های اجتماعی و ... وجود دارد. در همین سایت (ایران مدرس) و یا سایتهای معرفی شده دیگر می توانید به صورت رایگان تبلیغ ثبت کنید. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه تدریس به نسبت تبلیغات رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بازدید بیشتری از آنها به عمل می آید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1639 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image